Translate

czwartek, 19 lipca 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Z racji tego, że w czerwcu post z serii " Czekam na Ciebie" 
nie pojawił się, wyjątkowo dzisiaj jest dodany.
Za tydzień również się pojawi i będzie obecny jak zawsze pod koniec każdego miesiąca.
Ps. Kapselek z poprzedniego wpisu został odebrany przez właściciela!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hektor (Roki ) - to  duży psiak o jeszcze większym sercu. Bezproblemowo dogaduje się z innymi psiakami. Ludzi kocha ponad życie. Jest bardzo posłuszny i szybko się uczy. 
Uwielbia zabawę i na pewno nadaje się do rodziny z dziećmi.
 Pilnie szuka najlepszego domku na świecie.
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
500-404-996
~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutek - to małej wielkości psiak. Kocha ludzi i inne psy. Bardzo grzecznie chodzi na smyczy.
 Został odebrany ze złych warunków. Jest pieskiem spokojnym, który uwielbia się głaskać.
Pomóż mu znaleźć kochający dom! 
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2010r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

43 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że pieski szybko znajdą kochających właścicieli i bezpieczny dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby pieski szybko znalazły nowy dom :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby pieski znalazły dla siebie kochający i spokojny dom :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że masz takie posty na blogu, mam nadzieje, że pieski znajdą swój kochający domek ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech szybko znajdą kochającą rodzinę :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne pieski. Mam nadzieję, że znajdą dom. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Należy im się nowy , kochający domek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość chodząca, niech trafią w odpowiedzialne ręce <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze psiaki! Mam nadzieję, że szybko znajdą dom ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki :) Niech znajdą swój domek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie urocze psiaki! Uwielbiam pieski sama posiadam dwa i mam nadzieję , że te szybko znajdą dom :)


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaczki. Mam dwa piesełki więc liczę na to, że i te dwa szkraby znajdą domek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy zasługuje na miłość i dobrych ludzi wokół siebie. Psiaki w końcu znajdą bezpieczny dom. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!
    Jestem z rewizytą.
    Oby psy znalazły dobre serca u nowych właścicieli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa to takie słodziaki, że aż serce boli na myśl, że nie mają prawdziwego domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mogę patrzeć na takie ogłoszenia, bo od razu chce mi się płakać i zabierać je do domu. A nie mam już miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna dawka słodziaków, żałuję, że nie mogłabym wszystkich przygarnąć.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. To bardzo fajnie, że tak pomagasz, oby te psiaki znalazły dobry dom
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne! <3 Cieszę się, że są osoby, które pomagają!
    Zapraszam! Nowy post:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby psiaki jak najszybciej znalazły kochających właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochane psinki, udostępnię Twój post, może szybciej znajdą nowych opiekunów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieje, ze pieski znalazly domy i kochanych wlascicieli.
    Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochane zwierzaki ☺️domek na pewno się znajdzie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Omg, those dogs are so cute, but unfortunately I'm from Serbia and I can't adopt them. :-( Hope they'll find new homes soon.
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Żałuję, że nie mogę adoptować żadnego psiaka z powodu alergii na sierść, a sama jestem wolontariuszką w schronisku i wiele piesków skradło tam moje serce.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, ze znajdzie się dla nich nowy właściciel
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam dwa adoptowane psy i nie mogę wziąć ich więcej, ale mam nadzieję, że te szybko znajdą nowe domy! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam adoptowanego kotka, a razem mam 3 koty i 2 psy. Mam nadzieję, że i te znajdą dobry dom.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodziaki kochane..
    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie z Twojej strony, że pomagasz, w pełni to popieram! Piękne zwierzaki :) Bardzo fajny blog, zostaję tu na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak ja kocham psy! <3 dla mnie to najsłodsze i najukochańsze czworonożne istoty na caaałej Ziemi <3

    to piękne że pomagasz pieskom znaleźć dom :) to się ceni :)
    pozdrawiam♡

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki za psiaki, sama mam ich 8!
    A btw masz prześliczne logo ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam kciuki :) Ja mam suczkę i trzy kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło że im pomagasz ;)) to się szanuje <3

    OdpowiedzUsuń
  35. W schroniskach jest wiele psów, szanuje osoby które rozpowszechniają adopcje psow. Osobiscie sama mam pieska ze schroniska:)

    OdpowiedzUsuń
  36. I znowu mam ochotę przygarnąć te słodziaki! Najchętniej zaopiekowałabym się wszystkimi :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieje, że te słodziaki zaraz znajdą super właścicieli!
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Żałuję, że ja nie mogę żadnego zaadoptować, ale niestety warunki mi nie pozwalają... Mam nadzieję, że ktoś je przygarnie i pokocha <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥