Translate

czwartek, 9 sierpnia 2018

Holidays

Wakacje jak zawsze mijają bardzo szybko. Do września zostały nam niecałe trzy tygodnie,
 nie licząc obecnego. Przez ten czas wiele się znowu zmieniło.
Pod koniec lipca przyjechała do mnie przyjaciółka, którą poznałam przez internet. 
Dobrze jest spotkać się w rzeczywistości i porozmawiać twarzą w twarz, 
bo pisanie wiadomości nie zastępuje tak naprawdę prawdziwej rozmowy. 
Od naszego ostatniego widzenia minęły dokładnie trzy lata. Spędziłyśmy ze sobą tydzień.
Teraz zobaczyłyśmy się w dzień całkowitego zaćmienia księżyca, a następnego dnia 
kilka minut przed godziną ósmą odebrałam smutną informację od koleżanki, że Kora nie żyje. 
Przyznam szczerze, iż w tym momencie byłam jeszcze całkowicie zaspana, 
więc nie wiedziałam o co jej chodzi. Dopiero potem dotarło do mnie kogo miała na myśli. 
Przeżywałam to prawdopodobnie cały dzień, ponieważ nieraz oglądałam program 
Must be the music w którym była jurorką i zawsze ciekawiła mnie jej opinia na temat występujących tam uczestników. To była niesamowita kobieta!
Szkoda tej artystki jak każdego człowieka, lecz taki już nasz los.
Na zawsze pozostanie w naszej pamięci oraz sercach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Czekam na wiatr, co rozgoni
Ciemne skłębione zasłony
Stanę wtedy na raz!
Ze słońcem twarzą w twarz"
Cytat wzięty ze strony:
https://pl.wikiquote.org/wiki/Kora
Źródło: Krakowski spleen, album Nocny patrol (1983)
Autor: Kora

59 komentarzy:

  1. Przyjaźń to piękny dar, śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje niestety zawsze szybko lecą ;/ Ale słodkie kotki :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki urocze :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie akurat wakacje trwają do końca września bo jestem już studentką, ale w sumie w tym roku później też zaczynałam z powodu praktyk ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa są takie znajomości z Internetu. ;) A zdjęcia są świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraków chciałabym kiedyś odwiedzić, bo byłam tylko za czasów szkolnych na wycieczce i nie wiele pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków to jednak miasto do którego kocham przyjeżdżać. Jedyne co mam mu za złe to te tłumy w galeriach :P

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kociamberki cuuudowne.
    Do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten kiciuś, Kraków to moje ulubione miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mi przypomniałaś, że niedługo koniec wakacji... :( piękne zdjęcia!

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kotek, jeju *.*
    Świetnie, że zobaczyłaś się z tą koleżanką :)
    Udanych wakacji!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że udało Wam się spotkać!
    Miłego dnia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam doskonale noc zaćmienia, wybrałem się specjalnie nad Wartę by cieszyć się tym zjawiskiem a tu chmury -__-.

    Kory szkoda, bo gdyby nie rak, to by mogła jeszcze pożyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdego roku świat traci wielu wielkich artystów. To część tej skomplikowanej machiny jaką jest życie. Spokojnych chwil życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że poznałaś przyjaciółkę przez internet i spotkałyście się w realu. Mnie też jest szkoda, że Kora odeszła. Była naprawdę świetną artystką.
    Urocze kociaki ♥
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też planuję w te wakacje spotkanie z moją internetową przyjaciółką i mam nadzieję, że w końcu się uda! Urocze kotki ;p

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja dawno nie byłam w Krakowie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Kotki są przekochane :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niby do października jako student, ale jednak czas mi ogromnie ucieka! ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana ja już zapomniałam, że miałam urlop :) Wakacje uciekają za szybko, a zima trwa za długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już dawno nie miałam wakacji- taka stara jestem :P Także szczerze zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że spotkałaś się ze swoją internetową przyjaciółką! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na Maanam wychowało się kilka pokoleń i trzeba przyznać, że głos Kory i to, jak spiewała było wyjątkowe. Miała taki swój własny, nietypowy styl..
    Cudowny kociak! Ale bym pojechała do Krakowa!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny mały kotek, a zdjęcia Krakowa zawsze mnie cieszą. :) Wspaniale, że znów mogłyście się spotkać i spędzić wspólny czas, bezcenne. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja całe szczęśćie mam jeszcze wakacji 2 miesiące - zaczynam dopiero od października! :D

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze kotki! Mi wakacje w tym roku nie mijają jakoś za szybko ani za wolno. Są w sam raz! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko, co dobre szybko się kończy, ale nie ma co narzekać, bo do końca wakacji jeszcze sporo czasu! Super, że zobaczyłaś się z koleżanką! Takie internetowe przyjaźnie są czasem więcej warte, niż znajomości ze wspólnej ławki, chociażby. Czasami taka koleżanka nawet się nie przywita na ulicy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że się spotkałyście w realu. Dobrze kontynuować dobre znajomości. Szkoda Kory, jak każdego, tak jak napisałaś taki nasz los. Każdy odejdzie z tego świata. Też oglądałam Must be the Music, ale tylko przez kilka pierwszych sezonów. Potem mnie znudziło. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia! :)
    uwielbiam ten cytat z piosenki Mannamu :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Adorable Cat!

    Natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że spotkałaś się ze swoją przyjaciółką :) cudowne zdjęcia naprawdę, kotek jest uroczy!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. super zdjęcia, najlepsza pamiątka z wakacji, która zawsze będzie przywoływać wspomnienia;) udanego sierpnia i końcówki wakacji kochana!;)

    http://makeitstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia 😍
    I te kotki są megasłodkie ❤
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia! Świetnie, że udało Ci się spotkać ze swoją przyjaciółką. Ja jeszcze nigdy nie widziałam się na żywo z osobami poznanymi w sieci, ale musi to być wspaniałe uczucie. Mnie również bardzo zasmuciła wiadomość o śmierci Kory :'( Też kiedyś oglądałam Must be the music, gdzie była moją ulubioną jurorką. Była wspaniałą artystką i kobietą, tak jak mówisz, na zawsze pozostanie w naszych sercach...
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, i te kotki!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia :) Ja w tym roku całe wakacje siedzę w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniale jest spotkać na żywo osobę, którą poznało się w sieci. ja miałam kilka takich znajomości. Niestety nie ze wszystkie udało się spotkać, a z tymi co się dali namówić, utrzymuje znajomość do dziś. Tylko internetowe niestety się wypalają.
    Szkoda Kory... Smutno strasznie :(
    Zdjęcia piękne, a w szczególności kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
  38. O, Kraków- to piękne miasto. Bardzo je lubię. :) Super, że udało Ci się spotkać z dawno niewidzianą koleżanką. Spotkania twarzą w twarz są bardzo ważne. ;)
    Przesyłam pozdrowienia i życzę Ci udanej końcówki wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyjaźń przez internet? Super, że Ci się udało spotkać tak fantastyczną osobę w świeci i że się zobaczyłyście :) Wakacje niestety szybciutko uciekają, ale z racji tego, że jestem studentką, to wrzesień mam jeszcze wolny ^^

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak, to prawda, wakacje minęły niestety błyskawicznie! Przyznam, że nie wiedziałam, że dworzec w Krakowie jest tak bardzo podobny do tego we Wrocławiu. :D A i świetne kociaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia :) a te koteczki przeurocze :) co do Kory- szkoda, była dobrym artystą :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Słodkie kocury! Niestety ze względu na to, iż mam już dwa szynszyle, nie planuję kolejnych futrzaków. Nie wiem nawet, czy by się polubiły:(
    Kory nie słuchałam, nie moje klimaty. Niemniej ostatnio zbyt wielu dobrych artystów odchodzi (mocno przeżyłam Chestera z Linkin Park czy wokalistkę The Cranberries) i z każdą kolejną osobą jakoś coraz trudniej jest się pogodzić, że już się jej nie usłyszy, już nie wystąpi...
    Pozdrawiam!
    Tov

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem tego samego zdania co Ty, że wakacje zdecydowanie za szybko mijają! <3

    https://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, że udało Ci się spotkać z internetową przyjaciółką, wiem jak takie spotkania są emocjonujące! Ja także spotkałam się z dwoma/dwiema - z jedną pierwszy raz, z drugą już trzeci raz!
    Ja także oglądałam Korę w Must be the music, jednak jakoś za nią nie przepadałam. Zgadzałam się czasami z nią, ale czasami też mocno przesadzała i jechała po człowieku jak chciała... Na pewno czułaś pustkę. To tak jak ja po XXXtentacionie, który został zastrzelony...
    Piękne zdjęcia, kotki przeurocze ;)
    To fakt, że wakacje zniknęły w mgnieniu oka!
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia robią wrażenie, wspaniałe wspomnienia z wakacji !
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaki piękny kitulek :D No niestety każdego z nas czeka śmierć :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę takiej internetowej przyjaźni, trzeba mieć niezwykłe szczęście żeby trafić na taką osobę, która zaangażuje się równie mocno <3

    PinkPebble♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnie zdjęcie wyszło ślicznie :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne zdjęcia, szkoda Kory, była wspaniałą artystką!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia, wszystko co dobre szybko sie kończy, niestety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥