Translate

czwartek, 31 maja 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
~~~~~~~~~~~~
Kapselek - psiak o wielkim sercu. Jest przykładem psiej wierności i oddania, jeśli pokocha to na całe życie. Ten wspaniały pies z utęsknieniem czeka na dom oraz człowieka, który nigdy nie zawiedzie, nie opuści, obdarzy miłością, a także opieką do końca życia.
 Jest bardzo wdzięczny za każdy okazany gest w jego stronę, nie jest typem nachalnego psa, który upomina się o głaski. Kapselek cierpliwie czeka aż zostanie zauważony.
Może ktoś jest w stanie odmienić jego los? 
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2016r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 500-404-996
* 698-024-633
* 691-485-682
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scarlet - ta piękna, młoda kotka potrafi zaczarować każdego, swoim spojrzeniem. 
Jest urocza, pełna wdzięku i bardzo zabiega o kontakt z człowiekiem.
 Wyciąga łapeczki do przytulania, łasi się, ociera główką. Potrafi być wspaniałą przyjazną kotką, jednak ma też swój charakterek, dlatego jeśli coś jej się nie spodoba oznajmia to ostrzegawczym miałczeniem. Jeśli tylko ktoś zna się na kotach i na ich psychice to będzie potrafił uszanować to, że kot nie zawsze musi mieć ochotę na przytulanki i znajdzie w Scarlet prawdziwą przyjaciółkę.
(płeć: kotka, wiek: ur. ok. 07.2017r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 784-366-841
* 694-729-784
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

34 komentarze:

  1. Nie pokazuj mi takich rzeczy, bo zaraz złapię za telefon. Mam już zbyt dużo swoich zwierzaków, bo mam miękkie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju jakie one słodkie, lecz rodzice już nie pozwolą na kolejne zwierzęta :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jak widzę te rodzaje twoich postów to mam ochotę przygarnąć wszystkie potrzebujące zwierzaczki...

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby nie uczulenie żony, pewnie już bym jakiegoś miał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda mi takich zwierząt, ja przygarnęłabym wszystkie, ale niestety mam już za dużo swoich maleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie mogę wszystkich tych bezdomniaków wziąć do siebie... Niestety mam możliwość tylko na jednego kociaka :/
    Mam nadzieję, że znajdą swoje domki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda mi takich zwierzaczków :( Chętnie bym przygarnęła, ale mam już cztery koty i królika. Mam nadzieję, że piesek i kotek znajdą nowy dom.
    Pozdrawiam!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mogę żadnego wziąć :/

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejne dwa słodziaki, aż serce się kraja, że nie można ich poprzytulać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby właściciel zgodził się na posiadanie zwierzątka w wynajmowanym mieszkaniu to bez wahania bym się zgodziła :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie, ze znalazły u Ciebie miejsce, choc na blogu, cenię takich ludzi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Brat mojego śp. taty mieszka z synem i żoną w Oświęcimiu

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że znajdą dom i kochających ludzi :)

    Pozdrawiam
    https://zksiazkanakanapie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż chętnie bym przygarnęła,ale już mam 4 psy i 2 kotki :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i biedne. Ja bym przygarnął ale zawsze jestem gdzieś w trasie. Może głupie tlumaczenie,ale cóż... natomiast jeśli to nadal aktualne,to daj znać a udostępnie post na instagramie itp. Może się uda ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz dobre serduszko <3 Super że rozpowszechniasz takie informacje!
    Mięknie mi dupa na widok każdego samotnego zwierzaka. Cóż, pozostaje mi zapewnić wszystko co najlepsze moim przybłędom i czekać, aż założę rodzinkę i oprócz dzieci będzie w niej również miejsce dla takich słodziaków :)
    Buziaki! x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham zwierzaki i mam nadzieję, że szybko znajdą nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham zwierzątka❤ szczególnie pieski i koniki ❤
    a tego ze zdjęcia chętnie bym przygarnęła gdyby tylko był bliżej miejsca mojego zamieszkania :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle biednych zwierząt na tym świecie :( Ja już sama adoptowałam kota i bardzo się cieszę, że mogłam go ocalić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny wspaniały wpis, mam nadzieję że dzięki tobie te zwierzaczki znajdą prawdziwy i kochający dom! Mocno trzymam za to kciuki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O jej jakie słodziaki :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie słodziaki... mam nadzieje, że znajdą swój nowy, kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama mam już psiaka więc nie mogę przygarnąć kolejnego, jednakże moim planem za kilka lat jest podarowanie domu jednemu:)
    Mam nadzieję że dzięki Tobie i temu wpisowi psiaki odnajdą dom!
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zwierzaki, trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie słodkie! Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na przygarnięcie zwierzaków :(
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj kapselek wyglada pociesznie, mam nadzieje ze szybko znajdzie dom:)


    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja kocica też jest ze schroniska, a kocur miał tam trafić, a rozpuszczone rządzą u mnie w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Przykre to jest, że ludzie potrafią wyjeżdżając na wakacje pozbywać się swoich prawdziwych czworonożnych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdyby tak człowiek mógł przygarnąć je wszystkie... Niestety nie mam takiej możliwości, ale i tak się ciesze bo choć jednemu z takich potrzebujących zwierzaków dałam dom...

    OdpowiedzUsuń
  30. Wanted to take this opportunity to let you know that I read your blog posts on a regular basis. Your writing style is impressive, keep it up! replica watches india

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥