Translate

czwartek, 22 lutego 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Mała informacja dla osób, które przeglądają posty z tej serii.
Piesek, a dokładnie Misiu z poprzedniego wpisu został adoptowany i znalazł swój domek.

Deksiu to wspaniały przyjaciel człowieka, bardzo kontaktowy i przyjazny. 
Uwielbia długie spacery oraz bieganie za piłką. 
Został oddany do schroniska po tym, gdy zmienił się właściciel firmy na której psiak mieszkał.
Dogaduje się z suczkami i mniejszymi pieskami, zachowuje czystość w pomieszczeniach. 
Raczej nie nadaje się do domu z dziećmi.  Najlepszym domem dla Deksia byłby dom z ogrodem .
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2011r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 691-485-682
* 500-404-996
~~~~~~~~~~~~~~~~
Krecik to maleńki pies. Był trzymany na krótkim łańcuchu bez budy i schronienia.
Jego właścicielka myślała, że mu ciepło. Piesek nie miał nawet dostępu do świeżej wody. 
Pieska dramat trwał cały rok. Nie poznał nawet dobroci ze strony człowieka. 
Teraz Krecik pokochał spacery oraz dotyk człowieka i za chwilkę uwagi  jest w stanie oddać całe swoje życie. Krecik dobrze dogaduje się z innymi pieskami i nie wykazuje cienia agresji w stosunku do ludzi. Szukamy odpowiedzialnego domu! Szukamy osoby, która już nigdy go nie zawiedzie. 
(płeć: samiec, wiek: ok. 1,5r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 880-289-576
~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

33 komentarze:

  1. Biedne psinki, mam nadzieję, że ktoś je przygarnie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby znalazł nowy dom. My już mamy cztery pieski, więc kolejnego nie możemy wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze łezka się w oku kręci przy takich postach. Mam nadzieje że znajdą domek ! Jak już będę miała swój dom przygarnę tyle zwierząt ile będę mogła utrzymać ! Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie biedne, małe słodziaki. <3 Mam nadzieję, że przygarnie je ktoś z wielkim serduchem.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki, oby znalazły szczęśliwe domy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam psiaki. Mamy jednego w Irlandii i jest jak członek rodziny. Trzymam kciuki, żeby się znaleźli chętni! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie pieski , zabrałabym je wszystkie do domy gdybym mogła
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najchętniej bym przygarnęła wszystkie zwierzęta :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe psiaki, 3mam kciuki za szybkie znalezienie domków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pieski, na pewno znajdą dom, ja mam kotka i uważam, że każdy powinien jakiegoś zwierzaczka przygarnąć do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne psiaki oby szybko znalazły dom.

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam kciuki, aby szybko znalazły dobrych właścicieli!

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że szybko znajdą swój wymarzony dom. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pieski mam nadzieję że wszystkie znajdą kochający dom <3 Bardzo fajna tematyka postu :)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2018/02/hey-hey-hey.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy w tak okrutny sposób traktują pieski. Jak tak można? Mam nadzieję, że Krecik i Deksiu znajdą nowe domy :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój poprzedni pies też nazywał się krecik

    Zapraszam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Biedne pieski :( Mam nadzieję, że znajdą nowe domy, w których zostaną obdarzeni miłością.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna post. Oby pieski znalazły kochający dom:)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki aby szybko trafiły do nowych domów!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biedne zwierzaki, chciałoby się wziąć je wszystko i zająć się nimi. Niestety i tak już mam 3 psy, więc to byłoby za dużo, ale miejmy nadzieję, ze znajdą się jacyś dobrzy ludzie, którzy je przygarną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda mi takich piesków. Najpierw ludzie biorą a później oddają do schroniska. To nie zabawka.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne psiaki... Oby szybko znalazły domek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję że psiaki szybko znajdą dobry dom. Moja suczka Mucha też jest ze schroniska, to naprawdę uroczy i kochany pies :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak Misiu znalazł już swój domek to te pieski również znajdą.
    Potrzeba tylko czasu, a jego coraz mniej.
    Fajnie, że dodajesz takie pomocnicze posty.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak super, że poprzedni psiak znalazł swój dom. Oby tak dalej!
    Niektórzy ludzie potrafią być naprawdę okropni... Mam nadzieję, że obydwa pieski znajdą nowy, kochający dom. Zasługują na to.
    Jak zwykle podziwiam za dodawanie takich postów :) Schronisko pewnie jest ogromnie wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że te też znajdą szybko dom <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Świetny post, chciałabym mieć psa ale niestety mam alergie na psy i koty :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. co za słodziaki z tych psiaków :) chętnie bym je przygarnęła :) kocham pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Infomaive blog.
    Wow, I loved the way you addressed this topic, your blog is very helpful.


    Amirta | Beauty With Natural Ways

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥