Translate

czwartek, 8 lutego 2018

CHATA - krótkie streszczenie filmu

Film opowiada o Macku, który urodził się na Środkowym Zachodzie.
Jego ojciec był alkoholikiem i dodatkowo znęcał się nad swoją żoną.
Mack rozmawiając z sąsiadką, dowiedział się, że tak nie zachowują się ojcowie, którzy kochają swoje małżonki oraz dzieci.
Chłopiec zapytał się jej co może zrobić w tym przypadku, a ona mu odrzekła,
aby porozmawiał z Bogiem.
Mack przepraszał go za to, że nie może powstrzymać ojca przed podnoszeniem ręki na mamę.
Gdy tata chłopaka dowiedział się o tym to postanowił zafundować dziecku lanie.
Nasz bohater stał się dorosły, dlatego z czasem założył własną rodzinę.
 Miał dwie córki Missy i Kate oraz syna Josha. 
Byli szczęśliwą rodziną, jednakże w ich życie wkradł się wielki smutek.
Pewnego dnia razem z dzieciakami wybrał się na camping i wtedy doszło do tragedii.
Mieli być na obozowisku przed zmierzchem, lecz po drodze zatrzymali się przy wodospadzie, 
który skrywał w sobie pewną historię. Na miejscu najstarsza córka z bratem poszli sobie na kajaki. 
Nagle łódka się przewróciła i obydwoje zaczęli tonąć. 
Mack widząc to pobiegł im na ratunek pozostawiając najmłodszą Missy, 
która siedziała przy stoliku i sobie rysowała. Kiedy wrócił to małej już nie było.
Wszelkie dowody wskazywały na morderstwo, jednakże ciała nie znaleziono.
Kilka lat po tragedii otrzymał w skrzynce list, który zapraszał go do leśnej chaty 
gdzie rozegrał się dramat. List wydaje się być wysłany przez samego Boga. 
Mack postanowił spotkać się z nieznanym i dzięki temu spojrzeć zupełnie inaczej 
na sens rodzinnej tragedii.

43 komentarze:

  1. Brzmi ciekawie :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/02/kozuszek-i-bordowa-sukienka-z-falbankami.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, muszę koniecznie oglądnąć ^^ Ostatnio kompletnie zdradziłam filmy na rzecz seriali.

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa zarówno filmu, jak i książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę obejrzeć ten film, ale najpierw pewnie zabiorę się za książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po przeczytaniu pierwszych linijek już myślałam, że to nie film dla mnie, ale potem zrobiło się ciekawiej i teraz z chęcią bym go obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne krotkie streszczenie. Film wydaje sie byc ciekawy, zapisuje na liste do obejrzenia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy film :) chętnie bym go obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu, ale poleca mi go bardzo wiele osób.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio poleciła mi ten film moja koleżanka, ale do tej pory nie miałam okazji go obejrzeć.
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog,nie oglądałam tego filmu skuszę się na pewno :D zapraszam do mnie
    https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam. Zaczęłam czytać książkę, ale to chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale z chęcią się zapoznam z tym filmem.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tym filmie, ale w końcu nie wiesz czemu go nie obejrzałam. Chyba jednak to uczynię :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wiem co obejrzę dzisiejszego wieczoru :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Film zapowiada się bardzo ciekawie, więc możliwe, że w najbliższym czasie go obejrzę :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałem go któegoś dnia obejrzeć ale zdecydowałem się wtedy na inny film:D super recenzja!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2018/02/curious.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, że chciałam iść na en film, a teraz bardzo żałuję, że się nie udało. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat z tego co pamiętam, na ten film miałam iść, ale ostatecznie poszłam wtedy na ,,Mr. Gaga" i się nie zawiodłam :)
    Pozdrawiam
    Kasia z bloga mojswiatliteratury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I want to see :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post, dear!

    I'm following you and I hope you will follow me back.
    adellinasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam, ale może kiedyś nadrobię wszystkie ciekawe filmy :D


    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się ciekawie, mam teraz dużo wolnego czasu, więc z chęcią obejrzę :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. O rajuniu po samym opisie jestem strasznie ciekawa i musze obejrzec ten film! Postaram sie w weekend go obejrzec! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for sharing this great post.
    Visit us: Kabir Creation Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój chłopak oglądał ten film i powiedział że bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

  26. Great post dear! Thanks for sharing this honest review!
    I'm your new follower, can you follow back? I would be very happy! :)
    Wish you a happy Valentine's Day! xx

    Visit me

    OdpowiedzUsuń
  27. Filmu nie oglądałam, ale książkę mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię religijnych wstawek, totalnie nie mój gust. Mam nadzieję, że tobie się podobało :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten film, obejrzałam kilka razy. Co w nim jest niesamowitego, to że skłania do refleksji i pozwala popatrzeć na swoją wiarę w nowy sposób ♥ A jeśli film zostawia po sobie jakiś ślad, to z pewnością jest godny uwagi!
    Pozdrawiam, Ania ☺ www.bezpustkowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba była książka na podstawie której nakręcono ten film. Chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cool short summary. The movie seems to be interesting, Will definitely watch it.

    OdpowiedzUsuń
  32. I czytałam książkę, i oglądałam film na jej podstawie. I zarówno jedno, jak i drugie bardzo mi się podobało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥