Translate

czwartek, 29 marca 2018

Czekam na Ciebie


Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Mała informacja dla osób, które przeglądają posty z tej serii.
Krecik z poprzedniego wpisu został adoptowany i znalazł swój domek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mela to młodziutka sunia. Wyglądem przypominająca nieco bokserkę. Ogólnie jest drobniutka. 
Z charakteru bardzo grzeczna, kontaktowa, przyjazna. Lubi przebywać z dziećmi. 
Dobrze dogaduje się z innymi pieskami. 
Prosimy o odpowiedzialną adopcje, szukamy domu dla suni na stałe do końca jej życia.
(płeć: samica, wiek: ur.ok. 05/2017r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 500-404-996
* 784-366-841
* 698-024-633
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Juruś to nowy podopieczny schroniska. Piesek jest po wypadku komunikacyjnym.
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 05/2017r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 500-404-996
* 691-485-682
* 698-024-633
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

45 komentarzy:

  1. Jaka kochana <3 Tak mi jest szkoda tych piesków ze schroniska :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielką nadzieję, że ktoś go przygarnie
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny jest ten pies. Mam nadzieję, że ktoś przygarnie tego słodziaka.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi się serce kraje.♥️🐾

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam ochotę przygarnąć któregoś, ale już mam swojego :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda prawie identycznie jak mój pupil, z tym że mój żuczek jest trochę niższy. ooo nowy nagłówek, dopiero zauważyłam
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia ma takiego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja suczka jest przygarnięta z ulicy. Była szczenna i ktoś ją wyrzucił. Nie rozumiem tego bo to najsłodsza psina na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajć, chyba nikogo nie zaskoczę pisząc już któryś raz, że przygarnęłabym wszystkie te urocze pyszczki! Pościk rozesłany, może ktoś zapewni im nowy domek :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i z całego serduszka życzę pieskom, aby odnalazły domek! Jestem szczęśliwą właścicielką dwóch kocich, niegdyś porzuconych włóczykijów i z chęcią przygarnęłabym więcej takich kochanych kuleczek!
    Miałam kiedyś innego bloga i Cię obserwowałam, teraz robię to samo!
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że pomagasz w taki sposób! Trzymam kciuki za psiaki ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi szkoda zwierzaków ze schroniska, ale niestety nie mogę żadnego przyjąć ;(
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. ale szkoda mi tych psiaków :< mam nadzieję, że ktoś je weźmie! katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodziaki <3
    przygarnęłabym obydwa gdyby trochę bliżej mnie się znajdowały
    mam tylko nadzieję że trafią na cudownego,kochanego nowego właściciela :) zasługują na wiele dobrego ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda mi tych psiaków,
    ale w sumie dobrze,
    że jest coś takiego jak schronisko...

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim marzeniem jest zaadoptować jakiegoś pieska, ale niestety dopiero w przyszłości :(

    OdpowiedzUsuń
  17. W takich momentach jestem bardzo zła na rodziców, że nie zgadzają się na psa :( Oby znalazła kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. słodka<3 chetnie bym sama przygarnęła:(

    http://marikapietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochany psiak, mam nadzieję, że każdy z nich znajdzie kochająca rodzinę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ludzie zamiast się zastanowić nad odpowiedzialnością jaką jest posiadanie zwierzaka często spełniają swój chwilowy kaprys, a kiedy psa trzeba czegoś nauczyć lub nie ma się z nim co zrobić gdy jeździ się na wczasy to biedny zwierzak ląduje w lesie lub schronisku ;(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu brałabym każdego psa, jeśli miałabym możliwość :( aż serce się kraja patrząc na takie biedne stworzenia 🐶 mimo to...
    Wesołych świąt 🐰🐣🐰

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybym tylko miała warunki, żeby adoptować zwierzę to bez zastanowienia wzięłabym jakiegoś do siebie. Jak na razie staram się polecać to znajomym, którzy myślą o kupnie zwierzaka. Próbuję wyperswadować im takie decyzje i wpoić chęć pomocy tym porzuconym maluchom.
    Trzymam kciuki jak najmocniej, by tylko jak najszybciej znalazły dom!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej jakie słodziaki, mam nadzieję że znajdą odpowiedni dom! Najchętniej zaadoptowałabym wszystkie psy, ale mam już w domu dwa i do tego trzy koty. :/ zauważyłam że zmieniłaś nagłowek, jest piękny!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda mi takich piesków :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię widoku zwierząt ze schroniska :( Zawsze mi smutno i mam ochotę wszystkie przygarnąć do siebie aby zaznały prawdziwej miłości :( Jednego już mam psiaka schroniskowego i gdy nadejdzie czas będę brała następne :) NIGDY KUPOWAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że pomagasz :) Biedne pieski :(
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny piesek :) Oby znalazł się szybko jakiś kochający dom :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny piesek! :) mam nadzieję, ze jak najszybciej znajdzie dom ❤ uwielbiam te zwierzątka, ale niestety nie mogę mieć pieska w mieszkaniu, bo takie mamy rozporządzenie na osiedlu :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję , że znajdzie szybko dom :C

    OdpowiedzUsuń
  30. Liczę, że pieski szybciutko znajdą kochające domki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby udało się znaleźć dla nich dobry dom :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham psy i już od dawna postanowiłam, że mój będzie adoptowany :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochany piesek. Miałam kiedyś psa ze schroniska, był bardzo wierny i przyjazny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najchetniej przygarnelabym wszystkie zwierzeta ze schronisk...

    OdpowiedzUsuń
  35. To takie kochane,że pomagasz! Tak szkoda mi tych piesków ale niestety nie mogę sobie pozwolić na zgarnięcie jakiegoś ze schroniska :(
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Psiaki wspaniałe, sama bym przygarnęła, ale niestety nie mam do tego warunków, mieszkam z teściami.

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam 2 pieski, które bardzo kocham.
    Chciałabym kiedyś wziąć sobie psa z schroniska ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieje, że znajdzie dobrego właściciela ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że pieski znajdą szczęśliwy dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne te psiaki, sama bym zaadoptowała wszystkie :) Pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥