Translate

czwartek, 25 stycznia 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
~~~~~~~~~~~~
Misiu - całe swoje życie spędził przypięty na metrowej smyczy pod schodami. 
Uwielbia kontakt z człowiekiem i spacery. Mimo iż trafił do schroniska to jest w miarę szczęśliwy.
Potrzebuje wyłącznie człowieka, który będzie na zawsze obok niego. 
Może to właśnie Ty zaadoptujesz Misia?
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2011r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 880-289-576
* 691-485-682
~~~~~~~~~~
Róża trafiła do schroniska po śmierci swojego właściciela.
Sunia jest młodziutka, ma raptem 6 miesięcy.
Bardzo energiczna, żywiołowa, wita się,skacze i rozdaje buziaki.
Trzeba troszkę nad nią popracować, ponieważ nie jest nauczona dobrych manier.
Nie wykazuje agresji. Jest trochę zaniedbana,będzie potrzebowała dobrej jakości karmy, preparatów witaminowych itp. 
Z racji dotychczasowego trybu życia i jako, że Róża jest psem w typie rasy owczarek niemiecki,
 a ta rasa jest bardzo pracowita oraz użytkowa, psina nie zostanie wydana do bloku.
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 880-289-576
* 691-485-682
* 500-404-996
~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

37 komentarzy:

  1. Oba są śliczne. Mam nadzieję,że wkrótce znajdą dom.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam nadzieję, że znajdą jak najszybciej dom. Śliczne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne psiaki, oby trafił im się dobry właściciel :P

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu, jakie cudowne pieski. Po zobaczeniu owczarka aż zabolało mnie serduszko, bo jakiś czas temu musiałam oddać pieska tej rasy znajomym taty. Mam nadzieję, że psiaki trafią do nowych, cudownych właścicieli :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja adoptowałam 3 kotki :)
    Zapraszam do mnie ♥
    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdą swój dom :) Ja ostatnio zaadoptowałam pieska ze schroniska :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie żal mi wszystkich zwierzaczków w schroniskach :( Obecnie nie mogę adoptować psa, ale obiecałam sobie, że jak będę dorosła i będę już "na swoim" to to zrobię. Mam nadzieję, że szybko znajdą nowe domki :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że znajdą się troskliwe rodziny, które zaopiekują się tymi zwierzakami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym tylko mogła przygarnęłabym każdego psiaka który jest w schronisku!
    Oby psiaki szybko znalazły jakiś domek dla siebie.

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby nie to, że teściowa jest ciągle w rozjazdach, to Róża byłaby dla niej idealną towarzyszką. Niestety na razie nie może sobie pozwolić na nowego psiaka. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ;(;( jak mi szkoda zawsze takich piesków. Jak będę miała własny dom lub mieszkanie to jakiegoś koniecznie wezmę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam nowego bloga, będzie mi miło jeśli zaobserwujesz ;) Poprzedni prawdopodobnie za jakiś czas będzie usunięty.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Mam słabość do owczarków niemieckich, gdyż sama jednego mam (przed nim też był owczarek). Niestety w moim przypadku jeden psiak to max :/
    Miłego dnia!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju jakie cudowne pieski :( w przyszłości bardzo chciałabym zaadoptować jakiegoś ze schroniska
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym tylko mogła, zaadoptowalabym wszystkie pieski na świecie... 💔
    Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że domy dla nich jak najszybciej się znajdą...
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Misio jak dla mnie wygląda mega uroczo i jak prawdziwy misio i chętnie bym go przygarnęła gdybym mogła
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne zwierzątka, bardzo mi ich szkoda ale niestety nie mogę sobie pozwolić na adopcję,pozdrawiam.
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodziaki! ja niestety nie mogę mieć zwierząt :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne pieski! Mam nadzieje, że szybko znajdą dom.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że znajdą dom. Moja mama uwielbia pomagać internetowo pieskom. Czasem chodzi też do schroniska żeby je odwiedzić :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne psiaki,mam nadzieję,że szybko kogoś znajdą.Sama bym je chętnie przygarnęła,ale mam już cztery psiaki :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie cudne. Sama mam przygarniętego kociaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post! I follow you, follw me back. plz. <3
    http://jelenaaak.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu oby znalazły dom! Gdybym mogła to przygarnęłabym każdego psiaka który nie ma domu :(
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś wspaniała, że na blogu w taki sposób chcesz pomoc znaleźć dom dla psiaków ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zal mi jest takich piesków i jak tylko miałabym własne mieszkanie to na pewno bym przygarneła adopcika <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem jak można traktować tak zwierzęta! sama mam psa który zawsze umila mi czas.
    zapraszam! <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybym tylko mogła, to bym wzięła te wszystkie pieski i kotki ze schroniska:( Płakać mi się zawsze chcę, gdy widzę jakie miały i w sumie dalej w schronisku mają życie:(
    Zapraszam
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. aż żal za serce chwyta. gdybym tylko mogła, miała odpowiednie lokum i czas na zwierzaczka, chętnie uratowałabym chociaż jednego..

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, zawsze mam tak, że przygarnęłabym najchętniej wszystkie pieski jakie napotkam na swojej drodze, ale niestety w moim domu jest miejsce tylko dla jednego, z resztą już zajęte ^^ Mam nadzieję, że szybko znajdą dom pełen miłości <3

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie kochane :) Ja już mam psa i kotka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam psiaki. To tacy kochani futrzani przyjaciele! :)

    Pozdrawiam, poprostualeksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham psiaki ! I to piękne, że piszesz o tym :)
    Obserwuje i Zapraszam do mnie :
    https://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. słodkie stworzonka <3 kocham psy i jestem mega uczulona na ich krzywdę, szkoda że są tak daleko na pewno bym je przygarnęła
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥