Translate

czwartek, 29 września 2016

Czekam na Ciebie

Zapraszam na kolejny post z cyklu "Czekam na Ciebie".
Jak zawsze liczę na wasze komentarze 
Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Toluś to bardzo łagodny psiak, ale z dystansem podchodzi do człowieka.Nie jest typem otwartego pieska, merdającego ogonem na widok wszystkiego i wszystkich. To kochany psiak o wielkim sercu, który boi się by nie zostać skrzywdzonym. Nie wykazuje żadnej agresji, jednak jest nieco ostrożny w kontaktach z ludźmi. Lubi inne psiaki, dobrze się z nimi dogaduje.
 Spokojnie może zamieszkać w bloku.
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2009r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja Tolusia
 i z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~
Rudolf to kochany stary kocur, ma chore nerki,wymaga specjalnej opieki,specjalistycznej karmy dla”nerkowców”. Mam nadzieję, że znajdzie dom w którym zostanie otoczony należytą opieką.
Czy znajdzie się ktoś, kto pokocha tego fantastycznego kocura, który zapewne wiele przeżył i gdyby tylko umiał mówić, na pewno opowiedziałby nie jedną ciekawą historię. Teraz potrzeba mu tylko swojego człowieka, pełną miseczkę,ciepełko i dużo czułości, 
bo Rudolf  uwielbia głaski, łasi się wokół nóg. 
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2005r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja Rudolfa
 i z pewnością ktoś oddzwoni.

26 komentarzy:

  1. Kochany piesek. Ja już niestety nie mogę przygarnąć więcej zwierząt, ale trzymam kciuki, żeby udało się im znaleźć dom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Az mi sie serce kraja :(

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/przeglad-nowosci-w-mojej-pielegnacji-od.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane zwierzątka mam nadzieję, że znajdą swój dom <3
    Chciałabym mieć takiego pieska <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję!!!
    Kiedyś w przyszłości będę chciała mieć zwierzaczka, właśnie ze schroniska. Na chwilę obecną niestety nie mam możliwości na przygarnięcie takiego pupila ;c
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ale smutny ten post :( Ja mam zamiar zgłosić się na wolontariat w schronisku, ale wiem, że widok tych wszystkich bezbronnych i porzuconych zwierząt złamie mi serce... Ale mam nadzieję, że w końcu się tam zgłoszę, bo planuję to już naprawdę długo. Dziękuję Ci, że promujesz adopcję psów ze schroniska, bo teraz ludzie praktycznie ich nie dostrzegają, wolą kupić rasowe psy...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam bym zaadoptować takie pieska albo zgłosić się na wolontariat. :)
    już napisałam ci a fanpage :D dziękuje za to że mnie wybrałaś!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Toluś przypomina mi psa mojej cioci, niestety uciekł kilka lat temu ;( Z wielką chęcią przygarnęłabym kocurka, ale mój psiak chciałby się pobawić, a to źle by się skończyło.




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<    

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jak koty łasą się wokół nóg :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę żadnego wziąć do siebie, ale mam nadzieję, że znajdą dom. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne psiaki;) Widzialem to na facebooku;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodkie zwierzaki :) Bardzo chętnie bym któregoś przygarnęła, ale niestety moi rodzice nie chcą zwierzaka ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam mieć zwierzę, ale rodzice nie pozwalają... No cóż... :/
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. kochane, na pewno znajdą odpowiedni dom ;)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama mam pieska ze schroniska. Świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny Rudolf. :) my na razie nie za bardzo mamy gdzie trzymać więcej zwierząt, bo mamy dwie świnki morskie (w tym jedną adoptowaną ze stowarzyszenia pomocy własnie świnkom morskim). za to rodzice mojego chłopaka mają cudnego psa właśnie ze schroniska i wiem, że my też kiedyś właśnie takiego adoptujemy. :) na razie jedyne co możemy, to wspierać wybrane schroniska co miesiąc jakąś kwotą. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przygarnięcie zwierzaka ze schroniska to moje marzenie. Biorąc pod uwagę przyszłoroczną przeprowadzkę oraz częste wyjazdy niestety na ten moment nie mogę sobie pozwolić na zwierzaka:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo cię podziwiam za to, że promujesz tak szlachetny cel! Aż mi się kręci łza w oku jak myśle o zwierzakach w schronisku:(

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jakbym mogla to pomogłabym każdemu zwierzakowi na świecie :(

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, żeby adopcje się udały!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Psiaki uwielbiam , za kotami nie przepadam :(
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie mogę przygarnąć więcej zwierzaków (mam już psa).
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominacja do LBA leci właśnie w Twoją stronę :)
    Zapraszam po odbiór pytań :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/10/lba-liebster-blog-award-czyli-ancuszek.html
    Pozdrawiam - MG :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam.nadzieje ze znajda szybko nowy.dom :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że szybko znajdą nowe domy.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby jak najszybciej znalazły domek ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. biedne zwierzaki... trzymam kciuki za znalezienie domu!

    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥