Translate

czwartek, 28 lipca 2016

Czekam na Ciebie

Zapraszam na kolejny post z cyklu "Czekam na Ciebie". Jak zawsze liczę na wasze komentarze.
Chciałabym również podziękować za 1005 obserwacji ♥ Jesteście wspaniali 
Lili to jedna z pięciu piesków zabranych z ruin starych zabudowań. Suczka przez lata tam żyła, mnożyła się, a jej szczeniaki w większości umierały z zimna i głodu. Trudno było przełamać w niej lęk. Jest przyjazna, nie ma w niej agresji, a skoro żyła w stadzie, to chyba może „dogadać” się z każdym pieskiem. Szukamy dla Lili kogoś, kto ją pokocha i da bezpieczne schronienie. W tym przypadku najlepiej byłoby gdyby trafiła do domu z dobrym ogrodzeniem. 
Pomyślcie o niej, jest naprawdę słodka i kochana..
(płeć: suczka, wiek: ur.ok.2008r.)
Tel.kontaktowe w sprawie adopcji:
691 – 485 – 682
698 – 024 – 633
500 – 404 – 996
W razie gdyby  telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a o treści  adopcja Lili
z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~~~
 Georg to kwintesencja kota w kocie. Prawdziwy niezależny kocur,ze wszystkimi kocimi przywarami.Kiedy kot chce się miziać należy go miziać, ale kiedy Georg przestaje chcieć głasków to należy to uszanować i w porę wyczuć moment zanim zamanifestuje to pazurem albo ząbkami.
A więc kocur ten jest dla wprawionych kociarzy,ludzi znających kocią naturę.
(płeć: kot, wiek: ur.ok.2011r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
784-366-841
W razie gdyby  telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a o treści adopcja Georga
z pewnością ktoś oddzwoni.

47 komentarzy:

  1. Nie wiem za bardzo jak mogę skomentować przecież nie będę za każdym razem pisać że nie mogę zaadoptować zwierzaczka.. Szkoda mi takich zwierząt które są w schroniskach na pewno zasługują one na ciepły dom bo w końcu one też czują mam tylko nadzieję że w końcu ktoś odpowiedni się dla nich znajdzie

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny filmik, gratuluję 1000 obserwatorów i życzę Ci ich milion! Zwierzaki przekochane! Wiesz, muszę Ci powiedzieć, że nie mam pojęcia o co chodzi z tym ''wygeneruj losowe liczby'' i nie wiem jak w to ''wygrać'' :/ Czekam na odpowiedź! :)

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zwiastun! :D
    Ten kocur to jak taki gangster wygląda hehe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 1000! Czekamy na kolejny :D Jak czytam przez co niektóre zwierzęta muszą przechodzić...bardzo przykre. Zasługują na szczęśliwy dom. Lili jest cudowna ♥ Bardzo bym chciała, ale mieszkam w bloku i rodzina się nie zgodzi :/ Georg ma własne zasady do których trzeba się przystosować :D Fajny kotek. Osobiście wolę pieski, ale być posiadaczką kotka to również wielki zaszczyt :) Trzymam kciuki, aby odnalazły szczęśliwy dom. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE!! <3
    Bardzo szkoda mi tych zwierzaków, sama swojego pieska uratowałam przed uśpieniem, niestety szkoda, że nie mogę przyjąć ich wszystkich do siebie!

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś z obserwatorami! :o
    Tak bardzo mi smutno jak patrze na takie zapomniane mordki :((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym któregoś zwierzaczka wzięła, ale mam już jednego psa :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu jakie słodziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwierzęta w schroniskach, mają bogaty bagaż historii, jednak niekoniecznie tych pozytywnych. Mimo wszystko dobrze, że są osoby, które wciąż pomagają. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym takiego zaadaptowała, ale niestety brak czasu nie pozwala na to...
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu oberwatorów :)
    Chciałabym mieć takiego kotka lub pieska. Mam nadzieję, że te zwierzątka znajdą swój dom.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ponad 1 tys. obserwatora, to naprawdę duże osiągnięcie :) A co do zwierzaczków to zarówno pieska jak i kocurka mi szkoda, mam nadzieję, że wkrótce znajdą swój nowy dom, w którym będą szczęśliwi. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O wiele bardziej lepiej jest adoptować zwierzaki. Jak wiadomo najczęściej kupujemy śliczne, malutkie zwierzątka, ale nie pomyślimy, że te w schroniskach i fundacjach o wiele bardziej potrzebują naszej pomocy i opieki. A pokochają nas równie mocno. I równie mocno są śliczne, słodkie i kochane :)
    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niestety nie moge byc posiadaczka pieska, ze wzgledu na moje uczulenie na siersc :(
    gratulacje 1k obserwatorow ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już staram się pomagać. Zaadoptowałam dwie kotki (jedna urodziła kilka młodych i dwie zostały u nas). Również zajęłam się pieskiem Borysem, był on wtedy szczeniakiem bo na tamtą chwilę nie mogliśmy pozwolić sobie przez kilka miesięcy na dużego psa ponieważ mieszkaliśmy w kilkurodzinnym domu. Teraz już mieszkamy sami, Borys jest duużym psem (owczarek) i mega się cieszę, że się nim wtedy zajęliśmy. Szkoda mi tylko jego rodziców.. (Ktoś wyrzucił tą dwójkę gdzieś do lasu, w schronisku urodził się Borys.)
    No nic, więcej kotów ani psów nie mogę niestety przyjąć.. Już i tak dokarmiamy koty które do nas przychodzą, haha.. :D
    pozdrawiam, viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham zwierzęta *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już mam jednego czworonoga w domu :) Ale fajnie, że starasz się pomagać zwierzaczkom :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja przygarnęłam kotka z ulicy, a teraz gdy urósł daje mi tyle szczęścia i radości jak nikt inny :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym adoptować jakieś zwierze ! Lecz rodzice mi na to nie pozwalają :( ( GRATULUJE ! )

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Adopcja zwierząt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję takiej liczby obserwatorów! Ja osobiście nie przepadam za zwierzętami, więc raczej adopcji nie mam w planach.
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Very awesome pics!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję liczby obserwatorów :)
    Uwielbiam zwierzęta, ale mam kota, a rodzice się nie zgodzą jeszcze na pieska nawet jak bardzo bym chciałą :(
    Fajny post
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tylu obserwatorów.
    To prawda. Warto adoptować psiaki.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodkie zwierzaki :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem absolutnie za adoptowaniem zwierzakó. Sama niestety w danym momencie nie mam.

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczne zwierzaki, Swietny wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Adoptowanie nie jest już dla mnie, mam 3 psy...

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już mam 2 psy, więc.. CO za dużo to nie zdrowo
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję tylu obserwatorów! ja niestety nie mam warunków by przygarnąć psiaka, ale powiem o tym kilku znajomym, moze będzie ktoś chętny
    zapraszam:
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wieczorku, Kochana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś chętnie zaadoptuję :) Póki co nie mam na to warunków.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam suczkę ze schroniska. Jest u nas ponad trzy lata. Jest najlepszym psem na świecie :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda mi tych zwierząt.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie zwierzaczki ;x

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tak samo! Wszystkie bym przygarnęła :) Mój chłopak ma ze schroniska pieska - co za pieszczoch! (pies) :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na codzień staramy się pomagać zwierzętom jak tylko się da i jeśli w przyszłości zdecydujemy się na kolejne zwierzątka to na pewno przez adopcje :) świetny post, ważny temat! :)
    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Planuje adoptować kota ze schroniska. Adopcję planuje na październik :3

    OdpowiedzUsuń
  40. oj bardzo bym chciala ;/
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/tydzien-2-wyzwania-trusted-cosmetics.html?showComment=1470581828516#c8201777559452907959

    OdpowiedzUsuń
  41. Zawsze chciałam taką małą kuleczkę szczęścia, ale ... rodzice ;/
    http://youth-tribe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Również jestem za tym,by adoptować a nie kupować. Za darmo możemy stworzyć jakieś kochanej kulce ciepły dom,o którym zawsze marzyła.
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałabym mieć pieska, tak bardzo. I jest blisko do przekonania mamy, żebyśmy mieli pieska :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Wonderul post daring, so nice,original and interesting
    read my post
    Customized Moto G5 plus Mobile Cover

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastic ! Wonderful post daring, so nice,original and interesting! Love it
    New post is on my blog.
    samsung mobile cover

    OdpowiedzUsuń
  46. Amaizing post, I followed you, can you follow me back ?
    Samsung Galaxy J7 Max Back Cover

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥