Translate

czwartek, 17 sierpnia 2023

Malbuch - kolorowanka

 

Dzisiaj prezentuję kolejne prace z jednorożcami, które pokażą się jeszcze w najbliższych dwóch wpisach 
w serii Malbuch - kolorowanka i potem przejdziemy do innych kolorowanek.
W poniedziałek lub wtorek blog może być tymczasowo zamknięty, więc proszę nie zdziwić się
jeżeli będzie pojawiać się komunikat, że blog jest otwarty tylko dla zaproszonych czytelników.
Jakie macie plany na najbliższy weekend? Czy u was też jest taka deszczowa pogoda?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

76 komentarzy:

  1. U mnie upał. Cały czas powyżej 30 stopni. Dobrze, że chociaż w nocy popadało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym się zamieniła na upał, bo jak przyjdzie za niedługo jesień
      to znowu pochmurnie będzie na zewnątrz :/
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. I ładnie. Moje dzieci też lubią kolorować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanie to zawsze dobra forma na spędzenie wolnego czasu ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Ja dziś pokolorowałam jesienne liście.
    Zazdroszczę deszczu, upał niemożebny mam, na szczęście dziś dzień bez słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Jesienne liście to za niedługo już będą leżały w parkach.
      Chętnie zamieniłabym się pogodą :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Lubię jednorożce :).

    U mnie trochę postraszyło ale skończyło się na delikatnym deszczu przez 10 minut...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny deszczyk zawsze się przyda :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To prawda, dlatego od czasu do czasu lubię sięgać po kredki :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Też bym sobie pokolorowała takie jednorożce. :D U mnie upały, aż za duże. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za niedługo pogoda u Ciebie trochę się ochłodzi.
      Ja mam nadzieję, że przed wrześniem jeszcze wyjdzie słońce :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Ładnie się bawisz:-)
    Tu gdzie jestem teraz, całą noc przechodziły burze, a do południa lało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego zabawą, a bardziej formą odstresowania,
      ale trzeba przyznać, że przy kolorowaniu też jest trochę zabawy ;)
      U mnie cały dzień pada deszcz, lecz mam nadzieję, że pogoda przed końcem sierpnia
      jeszcze się poprawi :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Ależ pięknie pokolorowane jednorożce. Wręcz nie mogę wyjść z podziwu nad ich kolorystyką.
    W weekend planuję zrobić kruche ciasteczka. I może jeszcze coś wymyślę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że kolorowanki się podobają ♥ Ciasteczka na pewno wyjdą pyszne :D
      Też lubię piec kruche ciasteczka, ale to zazwyczaj robię w grudniu :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. U nas było deszczowo, obecnie upały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie upałów zbytnio nie widać, ale może pogoda przed wrześniem jeszcze się poprawi :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. U nas upały, aż ciężko wytrzymać. Pięknie pokolorowane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zamieniłabym się pogodą :D Mi upały zbytnio nie przeszkadzają :D
      Dziękuję ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  11. Lubie, lubimy kolorowanki, to takie fajne... U nas aktualnie skwar...... Plany??? Niestety szlak trafił... Bo córka miała mały wypadek i skończyło się wizytą na sorze... Ale do wesela się zagoi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U wszystkich upały, a u mnie na zewnątrz jest pochmurno :/
      Mam nadzieję, że ten wypadek nie był jakiś poważny. Dużo, dużo zdrowia dla córki ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Weened mam w planach spędzić z książką, planszówkamk i otoczeniu natury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne plany masz na weekend :D
      Spędzenie czasu z książką to zawsze dobry pomysł :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Podziwiam ludzi którzy kolorują bo ja raczej nie przepadam. U mnie w tej chwili upał . Nawet noce mamy tropikalne jak to określają synoptycy bo jest ponad 20 stopni. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy człowiek lubi kolorować ;) Do mnie dzisiaj przyszły upały i jest na zewnątrz około 30 stopni, ale pogoda i tak jest pochmurna :/
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. I think that these are a very good images of unicorns, for good Paintings for children in schoool for learn more, for example.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your visit in my blog ♥
      Regards ♥

      Usuń
  15. Powinnaś spróbować malowania po numerach. Taki obraz można później komuś ofiarować jako prezent. Bardzo sympatyczne te jednorożce. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowanie po numerach też jest fajne ;) Nie wpadłabym na to,
      aby ofiarować komuś prezent w postaci pomalowanej kolorowanki,
      ale pomysł ciekawy :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Ja nie mam cierpliwość do takich rzeczy :D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi kolorować i nie każdy ma do kolorowania cierpliwość ;)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Piękne jednorożce!. Deszczowa pogoda poszła w zapomnienie, upał czasami nie do zniesienia i choć lubię ciepełko, uciekam w chłodne zacienione miejsca. Niestety, przed nami perspektywa chłodnej jesieni, więc nie pozostaje nic innego jak cieszyć się słoneczkiem i ciepłem.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ U mnie deszcze też przeszły i pojawiły się upały, ale da się przeżyć :)
      Skoro jesień zapowiada się chłodna to trzeba cieszyć się słoneczkiem :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Bardzo ładne :)
    U mnie od kilku dni upał, z przerwami na burze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ U mnie upały dzisiaj się pojawiły, ale da się przeżyć ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  19. Śliczne kolorowanki, też lubię jednak częściej robią to wnuki.Nie cierpię takich upałów ,cokolwiek trzeba ugotować a jeszcze synowa podrzuci jakieś warzywka to i sloiki trzeba zrobic, ponad 30 st to zbyt dużo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci chętniej sięgają po kolorowanki, a niżeli dorośli. Nie każdy człowiek jest przyzwyczajony do upałów, ale pomimo nich warto cieszyć się latem zanim znów nastanie jesień :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  20. Przepiękna! 💕
    Tego deszczu Ci zazdroszczę. Wrocław upalny, ponad 30 stopni od 3 dni 🥵

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Obecnie deszcze już przeszły, więc za bardzo nie ma czego zazdrościć,
      bo upały tak samo dotarły do mnie, ale idzie przeżyć ;)
      Termometr też mi dzisiaj pokazywał 30 stopni.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  21. Jako dziecko uwielbiałam jednorożce. U nas upalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  22. Wow bardzo dokładne kolorowanie! A same kucyki też piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli do czegoś się zabieram to staram się to robić dokładnie :)
      Fajnie, że kucyki się podobają :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  23. Aż chyba dzisiaj chwycę za moją malowankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz kolorować to zachęcam do sięgania od czasu do czasu po kolorowanki :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  24. cudnie się prezentują jednorożce:) a upał nie odpudpszcza, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Prędzej czy później ten upał przejdzie, a póki trwa lato to trzeba cieszyć się jego urokami :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  25. U mnie cały czas upał. A jednorożce przepięknie pokolorowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przyszły upały, ale są do zniesienia :) Dziękuję ♥
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie na bloga ♥

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nie tylko ja lubię sięgać po kolorowanki :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. U mnie słonko na zewnątrz świeci, także trzeba cieszyć się urokami lata póki trwa :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  28. Kolorowanki działaja na mnie relaksująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że na mnie tak samo działają kolorowanki relaksująco,
      więc od czasu do czasu lubię chwycić w dłoń kredki :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że podoba się :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie na bloga ♥

      Usuń
  30. Fajny sposób na spędzenie wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest lepsze kolorowanie, a niżeli siedzenie cały czas w social media :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  31. Bardzo ladnie, co do pogody, nas cały czas upalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ U mnie też przyszły upały, ale szczerze powiedziawszy to wolę upały od ciągłych deszczów :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  32. Również muszę się wziąć za kolorowanie, to daje mnóstwo frajdy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kolorowanie potrafi sprawić dużo radości :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  33. Zawsze lubiłam kolorowanki i moje dzieci też :) Córkę tak wciągnęły różne prace mix mediowe, że obecnie uczy się w liceum plastycznym.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny w mych skromnych progach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanie pozwala rozwinąć kreatywność :)
      Fajnie, że córka podąża za tym co lubi robić - nauka w liceum plastycznym na pewno pozwoli rozwinąć jej umiejętności plastyczne :)
      Również bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie na mojego bloga ♥

      Usuń
  34. Uwielbiam jednorożce <3. Prześliczne są. U mnie skwar straszny, przydałoby się trochę deszczu. Ponoć wieczorem ma być burza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie upały trwały może z jeden dzień, a na obecny moment to już trochę się ochłodziło :) U mnie wczoraj przechodziła lekka burza, a dzisiaj pogoda jest w miarę spokojna :D
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  35. U nas po deszczowych dwóch dniach już tylko upały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się cieszyć ciepełkiem póki trwa zanim nastanie znów jesień i zima ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  36. Kolorowanki to super rzecz. U mnie duszno ... Zbiera się na burzę i zebrać nie może, brak powietrza i ogólnie siedzisz czy się ruszasz bez znaczenia - pocisz się. Także mało przyjemna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocne upały faktycznie czasami potrafią dać człowiekowi w kość,
      ale takie są właśnie uroki lata :) Moim zdaniem to mało przyjemna pogoda
      dopiero będzie w jesieni lub zimie jak ciągle będzie padał deszcz...
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  37. Cudownie odprężające są takie kolorowanki. Ja jestem w drodze do domu z urlopu i pogoda była wymarzoną 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kolorowankach można trochę oderwać myśli od codziennych obowiązków ;)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  38. Przepiękne te kolorowanki. Ja byłam teraz 2 tygodnie nad morzem i pogoda była w sam raz 🙂
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Super, że pogoda nad morzem się udała :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥