Translate

sobota, 26 sierpnia 2023

Kosmetyki - współpraca

 

 # WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
# PREZENT
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiejszy wpis powstał w ramach współpracy barterowej ze sklepem ados.pl
Otrzymałam do przetestowania sześć lakierów do paznokci
o następujących kolorach: żółtym, zielonym, różowym, fioletowym,
pomarańczowym i lakier w kolorze naturalnym.
Co mogę powiedzieć o tych lakierach?
Kolory bardzo ładnie prezentują się, jednakże warstwy są dosyć prześwitujące,
dlatego dobrze byłoby najpierw nałożyć na paznokcie biały lakier 
i dopiero potem położyć kolorek. Koszt lakierów: Neon Girl to 7,56 zł.
AQUA GIRL to 14,99zł
Kolejnymi produktami są dwa błyszczyki do ust dla dzieci w kolorze różowym oraz perłowym.
Tych produktów nie otwierałam, ponieważ przekażę te produkty mojej chrześnicy.
Na pewno będzie z nich zadowolona. Koszt błyszczyków to 15,80 zł.
Kolejnymi produktami są dwa tusze do rzęs oraz szminka w kolorze różowym.
Tak prezentują się szczoteczki w tuszach oraz kolorek szminki na dłoni.
Koszt pomadki 16,97zł. Koszt czarnego tuszu: 13,13zł. Tusz VOLUME  koszt: 13,27zł.
Ostatnim produktem jest wegański olejek do skórek i paznokci
zawierający 98% pochodzenia naturalnego. Posiada całkiem ładny zapach.
Za produkty bardzo dziękuję marce ados.pl 
Mam nadzieję, że w przyszłości nawiążemy jeszcze ze sobą jakąś współpracę.

52 komentarze:

  1. Ciekawe kosmetyki, podoba mi się tusz do rzęs, szminka nie mój kolor.Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to troszkę obawiałam się właśnie,
      że tusze będą się osypywać, ale na szczęście nie ma przy tych produktach takiego problemu.
      Ja akurat bardzo lubię szminki w kolorze różowym - mam to chyba po babci xd
      Sukcesy nie są w życiu najważniejsze.
      Najważniejsze jest zdrowie, bo bez zdrowia wszystko inne jest nieważne :)
      Również pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
      Zapraszam ponownie do zaglądania na bloga ♥

      Usuń
  2. Znam tą markę i bardzo lubię :) Lakiery są bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że ja wcześniej tej marki nie znałam.
      Mam nadzieję, że u mnie te lakiery też się sprawdzą :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Trzeba było pomalować jakąś modelkę. :) Przecież umiesz. :) Pozdrawiam I życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale żadnej modelki pod ręką nie miałam ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Bardzo ładne kolory lakierów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że kolorki lakierów podobają się ♥
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. A jak oceniasz jakość i cenę? To ważne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem produkty nie są zbyt drogie, a ceny są w miarę przystępne.
      Dobrze, że zwróciła Pani na to uwagę, bo faktycznie nie odniosłam się w poście do ceny zaprezentowanych produktów, ale zrobiłam korektę wpisu i dodałam koszt produktów :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. jeszcze nie znam tego sklepu i ich kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Szminka m bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi pomadki w kolorze różowym, ale osobiście ten kolor też mi się spodobał.
      Małym minusem jedynie jest to, że podczas spożywania napojów trochę się odbija ten kolorek :/
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Markę kojarzę, chyba kiedyś jakis zmywacz mialam. Kolorki lakierów widzę ze fajne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że ja pierwszy raz miałam styczność z tą marką.
      Niestety, ale lato już prawie się kończy.
      Myślę, że kolorki lakierów to akurat sprawdzą się na każdą porę roku ;)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Ciekawe produkty, jednak nie przypominam sobie, bym miała te konkretne. Chętnie bym ich spróbowała, gdybym miała okazję :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kiedyś będziesz miała styczność z tą marką to polecam przetestować tusze do rzęs
      i szminki, ale od razu ostrzegam, że pomadki lubią się odbijać :/
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
    2. Tusz do rzęs chętnie, bo oczka maluję często a usta to tylko okazyjnie :)

      Usuń
    3. Po tusz do rzęs to chyba częściej się sięga, a niżeli po szminkę :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Pozdrawiam i zapraszam ponownie na bloga ♥

      Usuń
  12. Szminka w fajnym kolorze. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek bardzo ładnie się prezentuje, ale niestety lubi się odbijać :/
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. No to będzie testowanko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka produktów przetestowałam i najbardziej jestem zadowolona
      ze szminki, ale tusze do rzęs też całkiem fajnie się spisują :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Super! A wegański olejek do skórek i paznokci mnie szczególnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie stosuję ten produkt już kilka dni, więc może po miesiącu będą widoczne jakieś efekty :) Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Super te lakiery do paznokci. Lubię takie kolorki. A tusze to zawsze problematyczny temat u mnie. Nie każda szczoteczka mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobnie z tuszami do rzęs, że nie każda szczoteczka mi pasuje. Zazwyczaj preferuję takie szczoteczki jak w zaprezentowanych tuszach :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Kolory lakierów są całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki całkiem fajnie się prezentują, ale moim zdaniem mają trochę słabe krycie.
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Widzę zmiany w nagłówku ;). Fioletowy lakier mi się podoba, tylko że ja maluję paznokcie tylko okazyjnie, bo nie lubię tego robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam zmienić nagłówek bloga i zaprojektować sama nową szatę graficzną :)
      Mam nadzieję, że podoba się nowy wygląd bloga.
      Przyznam szczerze, że ja też zbyt często nie maluję paznokci,
      ale chyba to się zmieni i częściej będę sięgała po lakier do paznokci :)
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Lubię wszelkie nowości kosmetyczne i wiele z nich testuję. Ostatnio zdjęłam na wakacje żelowe pazury i odkryłam świetne lakiery ze sklepu Action. Pozdrawiam i dziękuję za wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Obydwa tusze do rzęs całkiem fajnie się spisują,
      także polecam przetestować :)
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z tej przesyłki oraz produktów,
      które otrzymałam do przetestowania :)
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  21. Kolory lakierów od razu przykuły moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki lakierów całkiem fajnie się prezentują :)
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  22. Bardzo fajne ceny, tych kosmetyków:)
    Szminka ma bardzo ładny kolor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są całkiem przystępne :) Też podoba mi się kolorek tej szminki ♥
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  23. Szczoteczka do tuszu prezentuje się całkiem przyzwoicie. Różowych szminek nie lubie, więc raczej nie polubiłabym się z nią 😄. Szkoda, że lakiery prześwitują, cena wcale nie najniższa, więc słabo z pigmentacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tuszy nie mam akurat żadnych zastrzeżeń :) Nie każdy człowiek lubi różowe szminki ;)
      Moim zdaniem pigmentacja lakierów jest troszkę słaba.
      Jak nałoży się kilka warstw to pewnie nie będzie prześwitywać, ale moim zdaniem jedno krycie nie wystarczy :) Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. To prawda kolory lakierów bardzo ładnie się prezentują :)
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  25. Bardzo lubię taki odcień pomadki. Idealnie pasuje do zimnego blondu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej wybieram pomadki właśnie w takim odcieniu :)
      Myślę, że różowa pomadka będzie pasowała nie tylko do zimnego blondu, ale tak samo do innych kolorów włosów :) Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  26. ja poszukuję dobrej pomadki perłowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za znalezienie pomadki perłowej :D
      Chętnie bym pomogła, ale nie używam pomadek w takim kolorze :)
      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥