Translate

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Roki - to pięcioletni pies w typie rasy american staffordshire terrier.
Z tego co wiadomo psiak mieszkał w bloku, a obecnie przebywa w hotelu dla zwierząt 
w okolicach Wieliczki. Roki jest psem silnym i potrzebuje sporej dawki ruchu.
Nie akceptuje innych zwierząt, więc nowy właściciel powinien mieć tą informację na uwadze.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej informacji na temat Rokiego
to koniecznie skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samiec, wiek: około 5-lat)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699

Plama - ma 14 lat i jest psem w typie ras północnych i waży około 25kg. 
To pies, który bardzo lubi przebywać z ludźmi i wykazuje dużą łagodność w stosunku 
do człowieka oraz dzieci. Dogaduje się z innymi psami oraz potrafi zachować czystość,
jednakże pozostawiony sam sobie może niszczyć, a także wykazuje tendencję do ucieczek.
Plama charakteryzuje się tym, że jest psem cichym i praktycznie nie szczeka.
Czy zdąży zaznać jeszcze bezwarunkowej miłości od nowego właściciela?
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej informacji na temat Plamy
to koniecznie skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samiec, wiek: około 14-lat)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Źródło obrazu: pixabay
Zdjęcia piesków oraz informacje na ich temat są udostępnione 
za zgodą schroniska OTOZ Animals w Oświęcimiu.

44 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że szybko znajdą dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mi zawsze szkoda takich zwierzaków...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie biedne. Niech szybko znajdą domek kochanu

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Plamę i Rokiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce się kraje...tyle tej zwierzęcej biedy wokół. Sama pół roku temu przygarnęłam psa z ulicy. To już 10/ty pies z tej serii w moim życiu. Ludzie wywalają a ja zbieram te cuda. Życzę tym pięknym psiakom znalezienia NORMALNYCH ludzi. Ludzi, którzy będą zasługiwać na psie serducho.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne psiaki, życzę im dobrego i kochającego człowieka! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mi się serce ściska, gdy widzę te posty z pieskami.

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo ładnie z Twojej strony, że angażujesz się w pomoc zwierzakom, rozpowszechniając informacje o możliwości ich adopcji. Brawo Ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że znajdą swoje domy pełne ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oświęcim niedaleko mnie! Mam nadzieję, że znajdą dom szybko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne psiaki :(
    Jakbym mogła to wszystkie najchętniej bym przygarnęła. Nie wyobrażam sobie, co te małe istotki muszą czuć po utracie swojego właściciela...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że szybko znajdą ciepły i przytulny dom...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne pieski, niech znajdą ludzi którzy i pokochają.Radosnych Świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe psiaki. Życzę im wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze pieski <3
    Zasługują na kochający dom.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że te pieski pokochają jacyś ludzie o dobrych sercach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby pieski znalazły szybko odpowiedzialnych i kochających opiekunów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że miło spędzasz święta. Jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych :)

      Usuń
  18. słodziaki, mam nadzieję, że znajdą dom

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci radosnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych.
    Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że te słodziaki, szybko znajdą nowy kochający dom :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bellos perritos ojala encuentren un hogar que los quiera. Te mando un beso. Enamorada de las letras

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądają. Oby szybko znalazły dom pełen miłości.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne pieski, tego pierwsze bym przygarnęła gdybym mogła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Plama to słodziak,tylko pokochać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że przedstawiasz historie tych psiaków. Oby zaznały jeszcze psiego życia w dobrym ludzkim domu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby psiaki jak najszybciej znalazły kochających właścicieli! :( <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne pieski.
    Jakbym mogła, to wszystkie pieski bym przygarnęła do naszego domu.

    OdpowiedzUsuń
  28. o! Rokiemu może będę mogła pomóc, spróbuję coś dla niego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocze psiaki. Mam nadzieję, że szybko znajdą kochający dom.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że zwierzaki znajdą nowy wspaniały dom :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby szybko znalazły kochających właścicieli!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oby jak najszybciej wszystkie psiaki znalazły kochający i pełen ciepła dom :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie cudne, potrzebują miłości. Oby jak najszybciej znalazły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy piesek zasługuje na miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Troszkę spóźnione, ale Wesołych Świąt! Mam nadzieję, że miło spędziłaś te Święta :)
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  36. Przesłodki jest ten piesełek. Wszystkiego dobrego!

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów :)
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥