Translate

wtorek, 1 lutego 2022

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Zibi - jest pieskiem po przejściach. Z przerażenia broni swojego człowieka.
Boi się mężczyzn, którzy prawdopodobnie w przeszłości się nad nim znęcali.
Szuka odpowiedzialnych właścicieli, którzy pomogą mu razem z behawiorystą 
zapanować chociaż trochę nad jego lękami. 
Zibi bardzo lubi spacery i spędzanie czasu z człowiekiem, a także głaskanie. 
Być może czeka właśnie na Ciebie. 
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej informacji na temat Zibiego 
to koniecznie skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samiec, wiek: około 3-lat)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Kofi - miała bardzo trudną przeszłość. 
Urodziła się w ciemnym, brudnym kojcu i tam spędzała swoje życie. 
Człowieka widziała sporadycznie, a jak dochodziło do takiego spotkania to z kijem w ręku.
Gdy trafiła do schroniska to nawet nie dała się pogłaskać, ponieważ dotyk ręki 
powodował u niej paraliż oraz ból. Dzięki pobytowi w schronisku nauczyła się sporo rzeczy 
m.in. zapinania smyczy, wychodzenia na spacery, a co najważniejsze przestała bać się dotyku.
Poszukuje spokojnego i kochającego domu, który zapewni jej bezpieczeństwo.
Ze względu na swoją historię mimo wszystko Kofi jest psem lękowym, 
dlatego nie nadaje się do domu głośnego i chaotycznego. 
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej informacji na temat Kofi 
to koniecznie skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samica, wiek urodzenia: ok. 2019r.)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Źródło obrazu: pixabay
Zdjęcia piesków są udostępnione za zgodą schroniska OTOZ Animals w Oświęcimiu.

43 komentarze:

  1. oba słodziaki godne dobrego domku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie psiaki. Oby szybko znalazły nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kciuki by jak najszybciej znalazly dobre domy

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute! Thanks for sharing :)

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne pieski <3

    Życzę im dobrego i kochającego domu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki... A najgorsze są te smutne oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z muchą ma niesamowite oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość, oby znalazły dobre serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kofi skradła moje serce 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż nie miał nawet chomika. Jest totalnie anty. Więc ja wiem że będę miała psa ale dopiero na starość, jak już pozbędę się męża 😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku... ja bym chciała ich wszystkich... chcę bardzo pieska, ale niestety. Nie zrobię mu takiej krzywdy, by siedział ponad 11h sam i czekał. Może dopiero, jak zmienimy tryb pracy, gdy chociaż jedno z nas będzie w domu... wtedy będzie adopcja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze pieski, mam nadzieję że znajdą dobry dom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodziaki! Oby szybko znalazły kochających właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że szybko przygarnie te psinki jakaś dobra i odpowiedzialna dusza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze oba <3 Życzę im, aby jak najszybciej znalazły kochający dom <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę psiakom, aby jak najszybciej znalazły nowe kochające domy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. niech znajdą idealne domki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że szybko trafią do dobrych domów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki cudowny z tą kokardą <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że szybko znajdą dom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że Zibi i Kofi znajdują dobry dom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodziaki! Mam nadzieję, że szybko znajdą swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki, żeby Zibi i Kofi znalazły odpowiedzialnych, kochających ich właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie słodziaki, mam nadziej, że znajdą kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodziaki, oby znalazły kochający dom:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki cudowny pomysł na post! Ja niestety nie mam warunków, czasu i przede wszystkim wiedzy na tyle dużej, żeby wziąć pieska ze schroniska. Nie mogę się doczekać, aż będę miała swój dom z ogródkiem i będę mogła takiego pieska przygarnąć ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przekochane. Trzymam kciuki by znalazły kochający dom

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że szybko znajdą rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze mi szkoda takich zwierzakow. Mam nadzieje,ze szybko znajda domy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł z takim postem! Szkoda mi takich zwierzaków, jakbym tylko mogła zabrałabym do siebie wszystkie :( Oby jak najszybciej znalazły dobre domki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oświęcim nie daleko mnie. A ogólnie to mam nadzieję, że pieski znajdą dobry dom!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oby znalazły cudowny do dom dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Same słodkości <3 Dobrego domu dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  34. W oczach tych piesków widać smutek, oby szybko znalazły kochający dom :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oby znalazły dom, w którym już nie przeżyją żadnej traumy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochane i piękne pieski, oby znalazły dobry dom:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieje, że znajdą szybko kochający dom.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kofi jest bardzo podobna do naszej Coli.
    Oby oba pieski znalazły ciepły domek.

    OdpowiedzUsuń
  39. 3mam kciuki za dobre domy dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję, że uda im się znaleźć dobry kochający dom:) Sama obecnie adoptuję kota:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥