Translate

sobota, 27 lutego 2021

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Killuś - to starszy piesek, który od wielu lat przebywa w schronisku.
Jak możemy przeczytać na stronie jest już pogodzony ze swoim losem, który go spotkał,
jednakże na pewno marzy o kochającym domu. Może czeka właśnie na Ciebie?
(płeć: samiec, wiek urodzenia. ok 2010r.)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Adaś - z całą pewnością jest pieskiem po przejściach. Miał trzech właścicieli, 
jednakże nie udało mu się znaleźć domu. Adaś nie sprawia większych problemów 
i może zamieszkać w bloku. Był adoptowany dwa razy. 
Czy szczęście się do niego ponownie uśmiechnie i dostanie trzecią szansę?
(płeć: samiec, wiek urodzenia. ok. 2009r.)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699, 880-289-576, 696-321-132
Źródło obrazu: pixabay
Zdjęcia piesków są udostępnione za zgodą schroniska OTOZ Animals w Oświęcimiu.

55 komentarzy:

  1. Chętnie przyjęłabym któregoś z piesków, ale są pewne trudności.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane psiaki. Ja jeżeli dorobię się kiedyś własnego domu z podwórkiem to będę chciała adoptować psa. Ale to dość odległe marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi szkoda takich zwierzaków. Oby szybko znalazły dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam alergię, kota musiałam oddać a na bloku to nie są warunki.Życze im dobrych domów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę im szybkiego znalezienia domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają takie piękne spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że szybko znajdą kochający i bezpieczny dom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne pieski. Oby znalazły szybko bezpieczny dom, w którym zaznają dużo miłości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że udostępniasz zdjęcia psiaków do adopji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że szybko znajdą dobre domy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaki <3 Oby szybko znalazły kochających właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko raz byłam w schronisku i nigdy więcej nie odwiedzę tego miejsca, bo to ponad moje siły. Po wizycie u piesków i kotków cały dzień przepłakałam nad ich biednym losem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczciwe mordeczki! :) Oby szybko znalazły dom!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie psiaki. Mam nadzieję, że znajdą kochający dom

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pieski, oby jak najszybciej znalazły swój dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojeju, gdybym miala szanse przygarnelabym kazdego.
    Ale popularne jest teraz w sieci - wirtulane adoptowanie i tego sie na razie trzymam! https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby tylko znalazły ludzi, którzy oddają im swe serce. Ja po odejściu mojej suni, na razie nie jestem w stanie pokochać-ponownie. Za wcześnie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pieski ! Swoją drogą uroczo wyglądają w tych bandamkach na szyi. Mojemu psiakowi zakładam, ale ściąga :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że szybko znajdą nowy dom pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze pieski. Oby jak najszybciej znalazły dom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maleństwa kochane! Powodzenia!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby szybko znalazły szczęśliwe domy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki za wszystkie pieski. Niech znajdą dom, w którym będą szczęśliwe

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki, aby znalazły dobre domy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, piękne pieski, oby szybko zaznały miłości i ciepło domu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że szybko znajdą kochający dom.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze pieski. Też miałam takiego słodziaka ze schroniska, był z nami 14 lat

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymam kciuki za każdego adopciaka!! Ja mam Koteczkę ze schroniska. Najwdzięczniejsza kicia na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Biedne pieski. Wierzę, że uda im się znaleźć ciepły dom!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale słodkie pieski :) Oby znalazły szybko dom :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, oby ktoś dał im kochający dom 😘😘 Chciałabym drugiego ale moja sunia nie lubi niestety innych piesków:( Rozpieszczona jedynaczka hehe 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Oby szczęście się do nich uśmiechnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy piesek ma takie smutne oczy :( Biedak faktycznie wygląda na zrezygnowanego :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Oby znalazły dobrych właścicieli i odpowiedni dom, a ludzie pamiętali, że posiadanie zwierząt to odpowiedzialność i trzeba taką decyzję dobrze przemyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Małe słodziaki, szkoda mi ich :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne psiaki, mam nadzieję, że znajdą dobry dom:)

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie niestety nie ma opcji na pieska ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach i domagam się więcej takich tekstów 😊❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochane <3 Mam nadzieję, że szybko znajdą kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymam kciuki, by szybko znalazły kochający dom <3 my też w niedalekiej przyszłości chcielibyśmy adoptować psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki by te psiaki jak najszybciej znalazły nowy ,kochający dom ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochane psiaczki. Mam nadzieje że znajdą kochających właścicieli. Takie psy potrafią być bardzo wdzięczne i kochane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥