Translate

poniedziałek, 15 lutego 2021

Walentynki

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Jestem ciekawa jak świętowaliście wczoraj Walentynki?
Ja zrobiłam sobie domowy chillout oraz po przeczytaniu książki 
obejrzałam film pt. "Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes".
Dzisiaj natomiast przypada dzień singla, więc również jest powód do świętowania.
Jakiś czas temu firma Vobro zrobiła mi niespodziankę w postaci przesyłki z pralinkami Best Wishes,
które są świetnym pomysłem na prezent i pomimo, że bombonierka jest dosyć mała
to posiada przepiękne opakowanie w postaci kwiatów. Do wyboru jest tulipan, róża oraz żonkil.
W opakowaniach zostało umieszczonych sześć czekoladek z nadzieniem orzechowym.
Według mnie pralinki zostały stworzone z gorzkiej czekolady i w połączeniu z powyższym nadzieniem tworzą smakowitą całość. Moim zdaniem takie czekoladki będą idealne na zbliżający się Dzień Kobiet.

45 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o Walentynki to z mężem spędziliśmy cały dzień razem i to było dla nas najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm czekoladki:D dobre na każdą okazję;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie świętuje ani Walentynek, ani Dnia Singla.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladki to zawsze trafiony prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne na mały dodatek do prezentu, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet samemu fajnie jest sobie odpocząć i zrobić dzień dla siebie w walentynki nawet jeśli sie jest samotnym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że jest Dzień Singla. Ja nie obchodzę Walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie są zapakowane te czekoladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetycznie i ślicznie zapakowane czekoladki. Co do Walentynek i Dnia Singla, nie świętowałam żadnego z tych dni. Ot, potraktowałam je jak normalne dni. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje walentynki minęły mi na podróży i miłych wspomnieniach z bliskimi osobami :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu prezent zawsze jest bardzo miły. A jeżeli chodzi o Walentynki to spędziłam je dość stacjonarnie, ale za to w doborowym towarzystwie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Były i słodycze i maraton filmowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam uwielbiam te czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszności :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki prezencik, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czekoladki z orzechami <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze są kwiaty na opakowaniu czekoladek.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie obchodziłam jakoś specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja spędziłam Walentynki z mężem i synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałam walentynkowy rodzinny obiad, a potem spacer i komedia romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekoladki to jeden z lepszych prezentów, nigdy się nie zmarnuje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie obchodze walentynek- zawzse wychodziałm z założenai ,że anleży kochąć cały rok, nie tylko w ten dzień :-) Ale zcekoladki zawsze jset miło dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta firma robi świetne czekoladki z kształcie owoców morza... mam nadzieję, że nie pomyliłam... przyjemnie spędziłaś czas zakochanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Walentynki spędziłam z córkami na saneczkach. Świętowaliśmy całą rodzinką w sobotę, tak Walentynki jak i zakończenie karnawału. Zapraszam na bloga... wrzuciłam parę zdjęć z imprezy.
    P.S. Uwielbiam pralinki z orzechami 😋!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią zjadłabym takie czekoladki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja walentynki spędziłam z mężem, jedząc pizzę i grając w planszówki :). Lubię te czekoladki, idealne na mały słodki prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekoladki są idealnym pomysłem na prezent na każdą okazję. Kwiaty na opakowaniach na pewno sprawdzą się podczas Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny pmysł na upominek zamiast kwiatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodko =zawsze przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. My akurat nie świętujemy, a na takie słodkości zawsze znajdziemy jakąś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. My walentynki spędzamy na spokojnie. Mąż kupuje mi kwiaty, ja mu czekoladki. Wieczorem obejrzeliśmy razem film :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekoladki <3 Ja akurat w walentynki wróciłam z Polski i miałam z moim tylko pół dnia, bo szedł na noc do pracy, więc jakoś szczególnie nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałabym nic przeciwko temu, aby otrzymać takie czekoladki w prezencie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥