Translate

sobota, 30 stycznia 2021

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Diablo - szuka odpowiedzialnego opiekuna, który pokocha go oraz zaakceptuje psiaka takim jaki jest.
To piesek lękowy, dlatego najszybciej powinien się zaklimatyzować w spokojnej okolicy.
(płeć: samiec, wiek: około 3 lat)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Cezar - jest pieskiem w typie Amstaffa. Został odebrany podczas interwencji, 
ponieważ był przez większość czasu zamknięty w piwnicy.
Cezara adoptowała jedna rodzina, jednakże został oddany z dnia na dzień 
potem znalazł kolejny dom, ale w wyniku bezmyślnej zabawy ugryzł opiekuna, 
dlatego ponownie trafił do schroniska. Piesek nie akceptuje innych zwierząt, lecz zachowuje czystość, 
jest dość cichy oraz bardzo lubi spacery. Cezar poszukuje domu bez zwierząt i dzieci.
Najlepiej gdyby zamieszkał w domu, nie mieszkaniu. 
Osoba planująca adopcję powinna znać potrzeby oraz zachowania tej rasy.
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2014r.)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
* 506 829 776
Zdjęcia piesków są udostępnione za zgodą schroniska OTOZ Animals w Oświęcimiu.

60 komentarzy:

  1. Mam koty, więc nie mogę mieć psa. Ale jest naprawdę dużo zwierzaków, które potrzebują domu. I to smutne, że są opuszczone, a często też skrzywdzone przez człowieka i boją się ponownie zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  2. oh, to jest takie smutne, ze tyle zwierzaków czeka na nowy dom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy zwierzak powinien mieć kochający dom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedne zwierzaki :( Oby znalazły dom

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zwierzęta. Oby ktoś je pokochał i zaopiekował się nimi do końca <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdą dom. Super, że udpostępniasz informacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że znajdą dobry dom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że te pieski szybko znajdą nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pieski <3
    Mam nadzieję, że znajdą szybko kochający dom <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby pieski szybko znalazły nowych opiekunów i bezpieczny dom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że znajdą dom. Ja na razie nie mogę sobie pozwolić na drugiego psa.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki aby szybko znalazły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam pieska ze schroniska. był naprawdę wspaniały i odwdzięczał się za to że go wzięłam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że piszesz o tych pieskach

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne pieski:) Oby znalazły dom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham psiaki <3 Na pewno kiedyś zaadoptuje jakiegoś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że szybko znajda sie w dobrym domu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają na świetne psiaki, oby szybko znalazły swój dom!

    Pozdrawiam, Piotrek
    www.muzykanakolkach.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jesteś, że poruszasz tak ważny temat jak adopcja zwierzaka i chcesz pomóc tym słodziakom :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam psiaka ze schroniska i kota znajde ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takim zwierzakom ciężko znaleźć dom, muszą trafić na naprawdę wyrozumiałego właściciela.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że szybko znajdą dobre domy:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby jak najszybciej znalazły psiaki kochających właścicieli <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Szanuję bardzo takie wpisy!!!
    Życzę tym pieskom znalezienia dobrych, ciepłych i pełnych miłości domów!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne psiaki, zasługują na dom!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby udało się znaleźć dla nich szczęśliwy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne pieseły, myślę, że szybko znajda nowych właścicieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo nie lubię czytać takich rzeczy dlatego, że chciałabym pomóc każdemu psiakowi i każdego przygarnąć a niestety nie mogę. Sama mam kundelka którego bardzo kocham

    OdpowiedzUsuń
  29. Raz tylko byłam w schronisku i nigdy więcej nie pójdę, bo to ponad moje siły. Spłakałam się ogromnie nad losem tych wszystkich biednych piesków i kotków. Gdybym tylko mogła, to wszystkie bym je przygarnęła, ale mam w domu już 3 pieski i 4 kotki i nie dam rady więcej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne mordeczki 🙂. Też miałam takiego przyjaciela ze schroniska. 14 lat był z nami. Jeśli jeszcze raz się zdecyduję na psa to napewno będzie również z tamtad.

    OdpowiedzUsuń
  31. Eh gdybym miał więcej czasu to bym wziął psiaka :(

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne psiaki, oby znalazły kochający dom
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dwa miesiące temu adoptowałam psa ze schroniska, mam nadzieję, że i te psiaki znajdą nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te psy zasłużyły sobie na dobrych właścicieli.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super że o tym piszesz~!!! oby znaleźli nowe domki :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Cezar naprawdę powinien znaleźć odpowiednią osobę. Te psy nie są dla każdego, takich historii słyszy się wiele,a ludziom nadal brak świadomości... Smutne
    Trzymam kciuki za oba pieski.

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem kociarą, ale nie wyobrażam sobie by kupować je z hodowli. Jest tyle zwierzaków w schronisku, że wolę dać dom któremuś właśnie z takich miejsc, niż płacić za konkretną rasę. Mam nadzieję, że psiaki znajda odpowiedzialnych właścicieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. na pewno znajdą swój kochający domek;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodziaki <3 Oby szybko znalazły kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję, że te słodziaki szybko znajdą nowy kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Biedne pyszczki! Mam nadzieję, że szybko znajdą dobrych, kochających właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przesłodkie psiaczki!!! Wierzę, że znajdą ciepły dom!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Urocze pieski. Mam nadzieję, że jak najszybciej znajdą kochający dom.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  44. Oby pieski szybko znalazły kochajacy dom. Moja przyjaciołka wzięła ostatnio pieska ze schroniska :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pieski, ja mam 2 koty w tym jeden adoptowany z podwórka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ach i czekam na więcej takich info

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mogę patrzeć na takie ogłoszenia, bo mi serce pęka. Ja również mam psa ze schroniska i wspominam pobyt tam jako prawdziwy koszmar, strasznie się popłakałam, mimo że jednego przecież zabierałam. Bardzo przeżywam los zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie urocze! :) Mam nadzieję, że szybko znajdą swój dom :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Swietny post, ja ostatnio przygarnęłam maluszka i mam teraz już 3 pieski u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Biedne pieski, oby jak najszybciej znalazły kochającą rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochane psiaki, mam nadzieję, że znajdą dobry dom:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Biedne, mają takie smutne oczka... Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto je przygarnie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Aby znalazły dom jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  54. Oby jak najszybciej znalazły dom :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oby psiaki znalazły jak najszybciej nowy kochający dom ❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Urocze pieski :)
    Życzę i kochającej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie psiaki :)
    Mam nadzieję, że uda im się znaleźć dobry i kochający dom :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥