Translate

poniedziałek, 28 września 2020

Hazelnut Passion - Vobro

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Dzisiaj wyjątkowo przychodzę do Was z wpisem, ponieważ w piątek od firmy Vobro 
otrzymałam niespodziewaną przesyłkę z nową wersją pralinek Hazelnut Passion.
Było mi niezmiernie miło z otrzymanego podarunku, a czekoladki są przepyszne.
Od dziecka bardzo lubię czekolady orzechowe, a właśnie zaprezentowane niżej pralinki 
są o takim smaku. Opakowanie posiada już świąteczne zdobienie z boku, 
ale tak naprawdę takie czekoladki mogą się przydać na każdą okazję. 
Z całą pewnością uwagę przyciąga przód opakowania na którym znajduje się orzech zatopiony 
w czekoladzie. Podoba mi się również zastosowanie koloru zielonego, który kojarzy mi się wyłącznie 
ze szczęściem, ale tak samo elegancją. Pralinki zostały wykonane z mlecznej czekolady i każda z nich 
jest nadziewana kremem orzechowym. W środku pralinek znajduje się jeden orzech laskowy, 
natomiast w opakowaniu zostało umieszczonych dziewięć czekoladek.
Wcześniej miałam okazję testować pięć innych produktów tej marki o których możecie
przeczytać TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ. Z ręką na sercu muszę przyznać, że za każdym razem
jestem zachwycona jakością pralinek tej firmy. Na zakończenie życzę Wam udanego tygodnia.
Czy znacie nową wersję czekoladek Hazelnut Passion?
Lubicie czekolady o smaku orzechowym? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

54 komentarze:

  1. Próbowałam są pyszne! Czekolada rozpływa się w ustach... I ten orzech w środku :) Poezja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pralinki muszą być bardzo pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać aż ich spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opakowanie i apetycznie wyglądające czekoladki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmmmm... słodkości... uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie się prezentują. Pani dr pierwszego kontaktu poleciła mi ograniczyć słodycze. Trochę ją oszukuję dla mojego niedobra. Cóż, kiedy nie mogę się im oprzeć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przepyszne, sama ostatnio ich próbowałam!
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne opakowanie. A i same czekoladki też zachęcające. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji ich próbować :)
    Ale z przyjemnością nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają przepysznie i pewnie tak samo smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...ale smakowicie u Ciebie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdego by taka słodka niespodzianka ucieszyła 😉
    Nie próbowałam tych pralinek jeszcze
    Opakowanie jest bardzo eleganckie❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię czekoladę o smaku orzechowym.
    Uwielbiam takie pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się niezwykle elegancko :)
    Lubię orzechowe nadzienie czekoladek :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo, ja bardzo nie lubię pralinek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne opakowanie, pralinki na pewno by mi posmakowały:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście niestety nie znam tej firmy. :) Czekoladki wyglądają na smakowite, bardzo lubię smak orzechów. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pralinki wyglądają obłędnie (i zapewne tak smakują 🤩)!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahhh, z chęcią spróbowałabym takiej pralinki! <3
    Vobro ma przepyszne słodycze.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale szkoda że do mnie firmy ze słodyczami nie wysyłają paczek. Smacznego kochana i życzę jeszcze więcej takich niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się takie słodkości kojarzą ze świętami. Nie przepadam właśnie za pralinkami, ale jak są święta to mam ochotę na takie słodycze hah :D

    Pozdrawiam,

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie jadłam takich pralin 😉 wyglądają pysznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pysznie wyglądają, ja też uwielbiam takie orzechowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają nie tylko pysznie, ale i jakby luksusowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obecnie nie mogę jeść czekolady, przez takie wpisy mi tęskno :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Smacznego! :) rozpieszczają Cię tymi czekoladami :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi ochotę zrobiłaś. ;)
    Smacznego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pralinki, choć ostatnio jestem zmuszona zrezygnować ze słodyczy. I o dziwo, udaje mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne opakowanie, choć za takimi słodyczami nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Mniam! spróbowałabym chociażby ze względu na orzech w środku <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za słodyczami, więc tym razem to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ narobiłaś mi smaka! Wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam, pychotka :) Lubie slodycze, choc jem oszczednie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam słodycze, o tych jeszcze nie słyszałam, ale wyglądają pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Już samo opakowanie zwraca uwagę! Czekoladki wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciut mało tych czekoladek;) Ale opakowanie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba najlepsze jakie jadłam z tej marki, bardzo mi smakowały:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem na czekoladowym detoksie:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  39. nie ma to słodkości jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pysznie wyglądają:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię połączenie czekolady z orzechami. Nigdy mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥