Translate

sobota, 12 września 2020

Western Camp

Tak jak obiecałam tydzień temu dzisiaj będziecie mogli przeczytać krótką relację
z jednodniowego pobytu w Western Campie. Do tego resortu prosto z Energylandii
przywiozła nas specjalna ciuchcia. Po przyjeździe musiałam uzupełnić kilka papierów rejestracyjnych 
i mogłam udać się do mojego wozu kowbojskiego, który posiadał numer 29. 
Po rejestracji otrzymałam specjalne opaski na rękę z napisem Western Camp,
 które potem mogłam zabrać sobie do domu. Naprzeciwko wozu w którym nocowałam również 
znajdował się wóz, jednakże on był pusty, więc nie miałam żadnych lokatorów po drugiej stronie,
dzięki czemu po dniu pełnym wrażeń można było się spokojnie wyspać.
Wóz był zamykany na kłódkę oraz zamek, natomiast toaleta znajdowała się minutę od noclegu.
W wozie zostało umieszczone dwuosobowe łóżko, szafka oraz mały stoliczek. 
Udostępniono nam hasło do WiFi oraz można było ustawić sobie temperaturę w wozie,
jednakże z tej funkcji nie skorzystałam, a szkoda, ponieważ noc była wtedy trochę chłodna.
W wozie bez problemu można było naładować sobie telefon.
Od razu jak z niego wychodziłam miałam widok na jeziorko oraz drewniany deptak 
na którym można sobie posiedzieć. Wieczorem poszłam na kino plenerowe,
 ale zbyt długo nie posiedziałam, gdyż strasznie gryzły komary. 
Po krótkim seansie udałam się do restauracji Bonaza na gorącą herbatę. 
Rano śniadanie było podawane w formie bufetu szwedzkiego.
Moim zdaniem miejsce ma swój klimat i można ciekawie tam spędzić czas.
Na obszarze tego resortu znajdują się hamaki do wypoczywania, plac zabaw dla dzieci, 
boisko do piłki siatkowej oraz specjalne miejsca do rozpalania ogniska.
Jako duży plus zaliczam to, że turyści mogą zabierać tam własne zwierzęta.
Do wyboru jest również nocleg w postaci namiotów indiańskich oraz domków.
Na samym końcu pod zdjęciami możecie obejrzeć krótki filmik.
Jestem ciekawa co sądzicie o takim miejscu? 
Może mieliście okazję nocować w Western Campie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

57 komentarzy:

  1. Chciałam tam się udać w tym roku ale jakiś nie wyszło. Mnie bardzo interesuje tipi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to wszystko wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i ciekawe miejsce:) Nie miałam nigdy okazji tam nocować, ale bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, mnie się podoba.Moglabym tam p8jechac na wczasy,może w tipi nie ale w takiej przyczepie tak.Pieknie spędzony czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam przyjemności być w takim miejscu, może kiedyś się uda :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Niewątpliwie warto się tam kiedyś wybrać. Fajne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie nocowałam w Western Campie, ale z tego, co piszesz, może to być
    fajna przygoda.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie taki bardzo dziki ten Zachód, ale wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie spędziłaś czas :) Ciekawe miejsce, które na pewno warto odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne miejsce. Chętnie też bym się kiedyś tam wybrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam kiedyś w takim miejscu i podobało mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce! Zapisuję je i z pewnością tam zawitam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe miejsce. Warte odwiedzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne klimatyczne miejsce. :) Muszę się kiedyś tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym kiedyś się tam wybrać :) Piękne miejsce :) Sporo atrakcji, niezapomniane wrażenie murowane! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale klimatyczna miejscówka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe miejsce 😀
    Ja nigdy tam jednak nie byłam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super spędziłaś czas. Ja jeszcze nie miałam okazji być w takim miejscu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Aż sama mam ochotę tam wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ale klimatycznie :D Super, że miło spędziłaś czas.

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już kiedyś o tym miejscu i chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji tam nocować, bo po wypadzie do Energy wracaliśmy do domu. Mamy blisko. Niemniej jednak chętnie przespałabym się w tych namiotach Tipi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Ale świetne miejsce! Moje dzieciaczki byłyby zachwycone! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super miejsce. Chciałabym spędzić tam choć jedną noc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne miejsce, chcemy pojechać :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie slyszalam o czyms takim, ale super bym sie tam bawila to na pewno!
    sending hugs ! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ale fajne miejsce. Nie miałam o nim pojęcia, a można się przenieść w inny świat na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne miejsce. Chciałabym kiedyś tam pojechać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. W tym miejscu chciałabym zrobić sesje zdjęciową, jest magicznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. o jaaacie! Ale czadowe! nigdy o tym nie słyszałam! choć w samej Energylandii niegdyś byłam..

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne miejsce!!! Muszę tam zabrać córeczki 😊!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super miejsce, warto tam pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie byłam w takim miejscu, ale myślę, że to fajna sprawa. Dziękuję bardzo za tyle zdjęć :) fajnie tam! WoW!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda fantastycznie. Prawie tak dobrze jak ten western park w Disneylandzie :D
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne miejsce, mogłabym się tam zatrzymać zwłaszcza po twojej relacji nabrałam ochoty na taki wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ojaaa! widziałam już to miejsce na yt, genialne jest!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale czadersko - na pewno to coś dla wszystkich , którzy kochają klimat dzikiego zachodu

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Taki nocleg to musi być sama w sobie świetna przygoda.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Kowbojko
    Dziki Zachòd stoi przed Tobą otworem
    Baw się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe miejsce! Chętnie wybiorę się kiedyś na próbny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie moje klimaty, jednak dla zainteresowanych tematyką, na pewno super ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie miejsce :) Warto je odwiedzić bo to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny klimat 😁 ciekawe miejsce i piękne widoki 😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawe miejsce :)
    Widzę, że i wystrój się zmienił na blogu na jesienny.... Ładnie :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Byłam w podobnym miejscu, pokazy jazdy konnej były widowiskowe bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥