Translate

czwartek, 26 kwietnia 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Mała informacja dla osób, które przeglądają posty z tej serii.
Mela z poprzedniego wpisu została adoptowana i znalazła swój domek.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Czaruś – pies, który czarującego życia nigdy nie miał. Całe swoje życie, a dokładnie dwanaście długich lat przypięty był na metrowym łańcuchu do rozpadającej się, gnijącej budy wykonanej w większości ze starego linoleum. Zamiast dachu - dwie ceraty, które zostały przysypane gruzem z sąsiadującego budynku. To jedyna ochrona przed deszczem i mrozem. 
Szambo otwarte, WIELKA dziura, a na tej dziurze stoi buda, a w niej maleńki piesek. 
Nie wychodzi z budy, boi się, cały się trzęsie. Miska pusta i bez wody! 
Od właściciela padły słowa, że pies nie potrzebuje wody, bo przecież żyje. 
Dziś Czaruś jest bezpieczny. Ma chore łapki. 
Lata zaniedbań spowodowały zmiany zwyrodnieniowe łap. Będzie potrzebował odpowiedniego leczenia. Piesek ma bardzo pozytywne usposobienie i niezwykłą chęć życia. 
Wesoło drepcze i czeka spokojnie na nowy domek.
 Jest bardzo łagodny oraz wdzięczny.
(płeć: samiec, wiek: ur. 2005r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
* 500-404-996
880-289-576
692-111-000
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dżeki to ocean miłości, wierności i zaufania.
 Zapatrzony w człowieka, podąża za nim i nie odstępuje na krok. Ufny i kochany! 
Bardzo lubi dzieci. Wskakuje im chętnie na kolanka, podkłada główkę do głaskania.
 Na spacerku nie ciągnie – tylko odwraca się i patrzy za człowiekiem, by podbiec do niego i znów dać swój rudy łebek do głaskania. Dżeki za odrobinę ciepła, uwagi, miłości – odda człowiekowi całe swoje malutkie, wierne serduszko. To psi ideał! 
Ktoś, kto da mu domek, będzie miał najwierniejszego przyjaciela na całej kuli ziemskiej!
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2015r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
* 880-289-576 
* 604-454-166
* 692-111-000
~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

70 komentarzy:

  1. Strasznie mi szkoda zwierząt, które trafiają do schroniska. Mam nadzieję,że znajdą szczęśliwy dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że te pieski znajdą swój nowy dom. Ja w przyszłości mam zamiar wziąć psiaka ze schroniska ale dopiero jak się wybudujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym tylko mogła to przygarnelabym wszystkie te psiaki!
    Fajnie, ze próbujesz w jakiś sposób pomoc.

    Pozdrawiam!
    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda mi piesków ze schronisk :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda mi tych psiaków.
    Mam nadzieję, że znajdą swój dom...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdą swój dom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby kiedyś znalazły swój dom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się serce kroi, takie piękne psiaki! Gdyby nie alergia mojego męża to z pewnością już dawno bym wzięła ze schroniska jakiegoś psiaka! <3 Oby szybko znalazły kochający dom! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I pomyśleć, że ludzie wolą kupować zwierzęta niż przygarnąć te, które znacznie bardziej potrzebują domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli bym mogła wzięłabym dwa. Jaka niesprawiedliwość, że one muszą tam mieszkać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie pieski sa mega kochane <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto wie, może za jakiś czas sama któregoś wezmę. Tydzień temu moja suczka niestety odeszła. Rak wygrał.

    OdpowiedzUsuń
  13. So sweet dogs.
    Have a wonderful weekend.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie fakt, że moja babcia i mama mają uczulenie na sierść to uz dawno przygarnęłabym psiaka ze schroniska.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pieski, mocno trzymam kciuki za to by znalazły kochanych właścicieli i swój prawdziwy, radosny dom!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie biedne stworzenia :( Szkoda mi wszystkich psiaków, które nie mogą znaleźć odpowiedniego domu i muszą siedzieć w schroniskach. Z Twoją pomocą na pewno odnajdą swój kąt <3

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodkie :) Oby znalazły jak najszybciej dom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby szybko znalazły dom!
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa, super, że Mela znalazła domek! Płakać mi się chce jak widzę tak urocze zwierzątka :(

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale urocze i słodkie. Mam nadzieję, że szybko znajdą swojego właściciela. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To super, że piesek z poprzedniego wpisu znalazł dom, brawo, że im pomagasz ;3.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam nadzieję że szybko znajdzie dom!

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne psiaki, sama zaadoptowałabym chyba wszystkie.. Niestety mieszkanie mi nie pozwala na kolejnego psa. Mój też był opuszczony i całe życie trzymany na metrowym łańcuchu ... Smutne że ludzie potrafią być tak okrutni ..
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com 💚

    OdpowiedzUsuń
  24. Biedne pieski, oby znalazły szybko dom :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  25. To przykre, że chociaż tyle mówi się o schroniskach to wciąż psów tam przybywa...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi szkoda tych psiaków, najchętniej przygarnęłabym wszystkie, ale niestety nie mam takich możliwości. Mam nadzieję, że pieski szybko znajdą dom.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest mi tak przykro, patrząc na te mordki spragnione miłości. :( Wizyty w schroniskach nigdy nie zapomnę. Po śmierci naszego kochanego Dinusia, miał ponad 18 lat, wzięliśmy po niemal pół roku Timmiego. Wcześniej nie mogliśmy, chcieliśmy przeżyć najcięższy czas żałoby. Timmi jest ze schroniska, jest z nami niemal 2 miesiące. Cudowny, kochany Timmi. Pragnę, by i te pieski znalazły dom, prawdziwą rodzinę. Pomagasz, jesteś wspaniała. <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Boa tarde, tenho dois cães um foi buscar a uma associação e outro andava abandonado, sofro com o sofrimento dos animais, espero que os lindos animais sejam adoptados por pessoas que os tratem bem.
    Feliz fim de semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże takie cudowne psiaki...wierzę w to mocno że znajdą swoje domy...

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś smutne te pieski :/ Gdybym tylko mogła, zabrałabym je wszystkie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój piesek jest z przytuliska, to była jedna z lepszych decyzji jaką podjęliśmy z rodzicami :) Mam nadzieję, że wszystkie inne pieski znajdą dom pełen miłości!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie słodkie <3 Wzięłabym wszystkie, ale mam już psiaki :( a w bloku tyle miejsca nie mam...a szkoda, bo żal mi tych biednych stworzeń :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję że znajdzie się ktoś, kto pokocha te śliczne pisaczki :)
    Nasza Maja też jest ze schronika, zakochaliśmy się w niej, długo nabierała do nas zaufania a teraz to już jest miłość z wzajemnością :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę im by znalazły domy pełne miłości na którą zasługują! Ja niestety nie mogę przygarnąć bo mieszkam w wynajmowanym mieszkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzymam kciuki za te psiaki, ja mam kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny pomysł i akcja na blogu dla zwierzaków!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe pieski!!!Bardzo mi szkoda tych psiaków,oby znalazły swój upragniony domek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale się cieszę, że na siebie trafiłyśmy, hehe
    Ja właśnie wspieram schronisko w Korabiewicach. 26.05 jest organizowany dzień otwarty. Jeśli nie można adoptować to można wesprzeć kupując rękodzieło i dając pieniądze na jedzenie, na lekarstwa, na utrzymanie. Ja robię kartki. Na święta zrobiłam kurczaczki. Ludzie jak wiedzą, że trzeba to pomagają. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post ☺ Też mam pieska z schroniska.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie smutne oczęta :( Życzę im wspaniałego i kochającego domku <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Słodziaki :) na pewno znajdzie się dobry człowiek i je przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna psina, oby znalazła domek, trzymamy kciuki <3

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/dziewczyna-z-tatuazem-na-ledzwiach-amy.html

    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  43. Przekochane psiaki :)!!! Trzymam mocno kciuki, aby jak najszybciej znalazły nowy dom!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję Ci za odwiedziny u mnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne mordki ! Szkoda, że to tak daleko ode mnie, bo... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieję, że każde zwierzę ze schroniska znajdzie swój dom ♥ Nieważne czy z tego czy z całej polski. zwierzęta to kochane istoty i zasługują na miłość!

    OdpowiedzUsuń
  46. Puki co nie mam warunków do adopcji, ale w przyszłości marzy mi się zaadoptować psiaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Każdy powinien najpierw poważnie się zastanowić za nim zdecyduje się na zwierzaka, żeby później żaden nie musiał cierpieć. Mam nadzieję, że wszystkie znajdą prawdziwy dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ostatnio przechodziłam obok schroniska. Smutne miejsce, oby psiny znalazły domy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie mogę przebywać w schroniskach, bo najchętniej wzięłabym wszystkie. Nie wiem, jakim trzeba być człowiekiem, żeby oddać zwierze które ma się od małego, które kocha i tęskni :(

    OdpowiedzUsuń
  50. mam nadzieje, że pieski znajdą dom. Ja rok temu adoptowałam moją Rubi, to była najlepsza decyzja w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Szkoda ich trochę, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto je przygarnie. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie słodkie <3
    Mam nadzieję że znajdą swój dom, i będą w dobrych rękach ;)

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oby znalazły wspaniały dom! Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam !
    https://swiat-anonimowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. super, że taki post sie pojawił. Jakbym mogła, to zaadoptowałabym wszystkie psiaki!

    OdpowiedzUsuń
  55. Żwierzaki ze schroniska zawsze odwdzięczają się miłością i oddaniem. Życzę powodzenia w poszukiwaniu dla nich domków. Le Royaume De Anna Natalia"

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna akcja. Oby jak najwięcej z nich znalazło dom. Sama mam dwa psy i dwa kotki 😊

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  57. Serce mi pęka. Mam nadzieję, że znajdą dom.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem wielką fanką adopcji zwierzaków ze schroniska,rewelacyjnie,ze o tym piszesz,oby psiaki znalazły wspaniałych właścicieli ☺

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne pieski, liczę na to, że znajdą nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakbym poszła do schroniska chyba bym wszystkie chciała je przygarnąć:(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  61. gdybym tylko miała możliwości przygarnęłabym wszystkie psiaki! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne psiaki! Dobrze, że ktoś szuka im domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥