Translate

czwartek, 30 marca 2017

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Na początku chciałam jeszcze podziękować za 455 tysięcy wyświetleń! Jesteście wspaniali 
Baster to przepiękny, postawny psiak, prawdopodobnie mieszaniec labradora z berneńskim psem pasterskim, który trafił do schroniska po śmierci swojego właściciela. Mimo tego, że wyglądem budzi respekt ma wielkie serducho, które odda swojemu potencjalnemu opiekunowi wraz z wiernością i oddaniem na całe życie. Ogólnie jest łagodnym, przyjaznym psem, który idealnie spełniałby oczekiwania kogoś, kto oprócz przyjaźni chciałby wspaniałego stróża domu, jest on bowiem bardzo terytorialny. Ze względu na jego siłę raczej nie zostanie oddany do domu z małymi dziećmi, którym mógłby zrobić krzywdę. Niestety Basterek nie nadaje się do innych zwierząt, akceptuje wyjątkowo niektóre suczki. Zachowuje czystość. Szukamy odpowiedzialnego opiekuna dla tego cudownego psa, który zapewni odpowiednią opiekę, wychowanie i nigdy nie dopuści do tego, by psiak znów stał się bezdomny.
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2010r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja Bastera”
 i z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lesia trafiła do schroniska bardzo zaniedbana,brudna,chora. Miała ciasno zapiętą obróżkę, że prawie wrastała w szyję. Na tą chwilę kotka już doszła do siebie oraz wypiękniała. Lesia jest oazą łagodności, mruczy wdzięcznie i ciągle wyciąga główkę do głaskania. Lesia czeka na prawdziwy dom, w którym nie zabraknie troski, opieki, a także bezpieczeństwa. 
Odwdzięczy się stokrotnie i codziennie wymruczy swoje oddanie.
(płeć: kotka, wiek: ur.ok. 2014r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
784-366-841
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja Lesi”
 i z pewnością ktoś oddzwoni.

23 komentarze:

  1. Jakie cudowne. Szkoda, że ludzie oddają takie zwierzaki do schronisk...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na post :D Trzeba pomagać
    Zapraszam na nowy wpis
    http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki kotek i piesek ;) Mam nadzieję, że znajdą te zwierzątka znajdą dom tak jak pozostałe :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie zwierzaki <3 Mam nadzieję, że znajdą odpowiedni dom i będą czuły się tam dobrze! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zwierzaki. Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już zaobserwowałam. Pozdrawiam
    https://e-ster85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten piesek<3 Mam nadzieję , że te zwierzątka trafią do wspaniałych ludzi :)

    Zapraszam:*Odwdzięczam się za każdą obserwacje:d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodki, na pewno ktoś chętny się znajdzie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym zaadoptowała chętnie jakieś zwierze, ale już mam kota i on na towarzystwo nie pozwala. Staram się pomagać zwierzęta jak mogę, to chociaż jeżdżę z jedzeniem do schroniska w szczecinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie przygarnęłabym je wszystkie. Albo chociaż jednego. Ale mój tryb życia nie pozwoliłby mi się nimi właściwie zająć.
    Internet ma siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mogłabym wziąć je wszystkie gdybym tylko mogła :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że zwierzaki znajdą swój nowy dom ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram akcję brania zwierzaków ze schroniska. Rodowód nie jest wyznacznikiem ich miłości :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Z każdym takim postem coraz bardziej szkoda mi tych zwierzaków i żałuję, że żadnego nie mogę zabrać do siebie. Najchętniej wszystkie bym je przygarnęła!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo... Tylko, że mam w domu dwa psy, a i tak chętnie przygarnęłabym kolejne.

      Usuń
  14. Śliczne zwierzątka. Trzymam kciuki, żeby ktoś ich przygarnął.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś wyprowadzałam pieski w tym schronisku :) Wszystkie były przekochane!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zwierzątka. Mam nadzieję, że ktoś je przygarnie, bo aż smutno się patrzy :(
    Gratuluję wygranej! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jakie kochane zwierzaczki.. mam nadzieje że im się poszczęści <3
    gratuluję :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  18. biedne zwierzaki...
    Uwielbia psy ale całej gromadce kibicuje i życze aby znaleźli nowy,kochajacy dom oraz cudownych opiekunów:*
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że zwierzaki szybko znajdą nowy dom :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że znajdą szybko dom i kochających właścicieli.
    Swoją drogą - śliczny nagłówek :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie psiaki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochane zwierzątka! Oby szybko znalazły kochające domy <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥