Translate

czwartek, 13 kwietnia 2017

Wiosenne Zakupy

Cześć!
Jakiś czas temu z samego rana wybrałam się z koleżankami do pobliskiej galerii. 
Zbliża się wiosna, dlatego trzeba było zrobić małe zakupy. W tym dniu zdarzyła mi się pewna przygoda. Chcąc zapłacić przy kasie kartą upominkową, którą otrzymałam od znajomych kasjerka poinformowała mnie, że karta jest nieaktywna. Spoglądam na dziewczyny, a one mówią, że przecież była doładowywana. Kobieta sprawdza kwotę jaka powinna się znajdować i faktycznie była uzupełniona, ale karta nadal nie chciała przeprowadzić z nami transakcji. Kasjerka wpisywała ten numer z kilka razy jednakże bezskutecznie. Pani zaczęła się śmiać, że zaraz nauczy się tego na pamięć. Z taką sytuacją spotkali się pierwszy raz w życiu. Po zadzwonieniu do działu pomocy wszystko się wyjaśniło. Wpisując podany numer z karty trzeba było odciąć dwie poprzednie cyfry.
Pomimo tejże przygody czas spędziłam bardzo mile. Na koniec z koleżankami postanowiłam odwiedzić moją podstawówkę do której uczęszczałam z pięć lat temu. Jak ten czas szybko leci. Dobrze było zobaczyć stare mury i wrócić wspomnieniami do tamtych czasów. Nauczycielki były mile zaskoczone 
i ucieszyły się na mój widok. Powiedziały, że powinniśmy częściej ich odwiedzać. Szkoła zbytnio się nie zmieniła, ale przeszła wiele remontów. Rozmawiając z polonistką w szatni pewna dziewczynka podbiegła do nas tylko i wyłącznie po to, aby zapytać się czy chodziłam tutaj do szkoły. 
Przechadzając się po korytarzu znalazłam na tablicy dosyć śmieszne ogłoszenie.
 Naprawdę kocham w dzieciakach ich kreatywność.
Troszkę zboczyłam z tematu, dlatego poniżej przedstawię wam rzeczy jakie zakupiłam. Przepraszam za słabą jakość zdjęć.
Szary sweterek zakupiłam w Hausie. Bardzo spodobał mi się jego krój. Torebka oraz buty pochodzą 
z kolekcji Margaret. Co do torebki miałam pewne wątpliwości, ponieważ niezbyt mi się podobała, 
a wcześniejsza torba jaką sobie upatrzyłam niestety została sprzedana. Niemniej jednak torebka bardzo dobrze się spisuje, więc nie mogę jej nic zarzucić. Kolejną rzeczą jest transparentny tusz do rzęs z Miss Sporty, który pomaga w pielęgnowaniu rzęs i nadaje im piękny połysk. O suchym szamponie z Batiste chyba nie muszę mówić. Mój jest typowo dla blondynek, ponieważ mniej zostawia potem białego pyłu na głowie, który nieraz mi przeszkadzał. Szampon w proszku bardzo się przydaje, zwłaszcza 
w momentach kiedy byliśmy zbyt leniwi, aby umyć głowę.
 Zakupiłam także bardzo ładną szminkę w Dauglasie. Po długim sprawdzaniu kolorów na swojej ręce ten spodobał mi się najbardziej. Szminka jest warta swojej ceny, ponieważ nosiłam ją praktycznie pół dnia i  wcale się nie zmyła, a jadłam i piłam. 
Ze względu na to, że powoli zawita do nas wiosna zaopatrzyłam się w czarną kurteczkę ze sklepu Sinsay. Nie podobają mi się w niej wyłącznie guziczki u góry, ale myślę, że jakoś to przełknę. Dobrze wiecie, iż jestem miłośniczką zwierząt. Wchodząc do sklepu od razu rzuciły mi się w oczy te skarpetki. Po minucie byłam ich szczęśliwą posiadaczką. Do tego na koniec zakupiłam szaro-niebieskie getry 
i perfumy.  Perfumy z tej firmy są naprawdę świetne oraz mają bardzo ładny zapach. Każdej kobiecie mogę je polecić.

25 komentarzy:

  1. Super rzeczy. Sama chciałabym tą pomadkę z Douglas'a ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, pierwszy raz słyszę o takiej sytuacji, bym chciała tam się znaleźć i to zobaczyć. ;P Bardzo ładne rzeczy kupiłaś:)
    Zapraszam do mnie:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy kupiłaś :) Śliczny sweterek <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie najbardziej podobają buty, myśle czy nie kupić sobie podobnych!



    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, to ogłoszenie jest naprawdę zabawne :) Dzieciaki mają niezłą wyobraźnię! Też zastanawiałam się nad skórzaną ramoneską, twoja jest naprawdę fajna ;)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ramoneska :)
    Czasami takie historie są kompletnie szokujące, ale dobrze, że nie przeszkodziło Ci w pozytywnym spędzeniu dnia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka na oko ma świetny kolor. Jestem ciekawa, jak wygląda na ustach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, te skarpetki to cudo!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że udane zakupki :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne rzeczy szczególnie sweterek oraz torebka:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramoneska, to rzecz, bez której nie mogłabym się obyć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny kolor szminki. I ramoneska to mój niezbędnik!

    mary-jozwiak.blogspot.com - moj blog klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super kurtka i buty<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetne rzeczy kupiłaś :)
    Ramoneska i sweterek są piękne! Świetny kolorek szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love it soooo much! Cute post.

    Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥