Translate

czwartek, 26 maja 2016

Czekam na Ciebie

Zapraszam na kolejny post z cyklu "Czekam na Ciebie"
Jak zawsze liczę na wasze komentarze 
Darshan to osobliwa i urocza sunia. Jak możemy przeczytać jest jednym z tych zwierząt, które bardzo przeżywają pobyt w schronisku. Jest grzeczną psinką, niemniej jednak wymaga bardzo dużo uwagi. Poszukuje odpowiedzialnych, zrównoważonych i spokojnych opiekunów, którzy obdarzą ją bezwarunkową miłością, nie narażając jej ponownie na cierpienie i bezdomność.
Ta śliczna, delikatna psinka nie zasłużyła na los, który ją spotkał i mam nadzieję, że pobyt w schronisku będzie dla niej tylko przystankiem do nowego, lepszego życia. 
(płeć: suczka, wiek: ur. ok. 2009r.) 
Tel.kontaktowe w sprawie adopcji:
500 – 404 – 996
691 – 485 – 682
698 – 024 – 633
W razie gdyby  telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a o treści ” adopcja Darshan ”
z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~~~~~
Syczuś to słodki kocurek, który jest łagodny, ale jak możemy przeczytać bardzo się boi i ciężko go wziąć na ręce. Jeśli jednak uda się Syczusia wziąć na kolana, to  po chwili zaczyna się oswajać z dotykiem człowieka i wyraźnie sprawia mu to przyjemność. Bardzo dobrze nadaje się do adopcji dla drugiego kotka. Mam nadzieję, że Syczuś też ma szanse na adopcję. Wierzę, że nowy dom i odpowiedzialny opiekun, który nie boi się wyzwań w oswajaniu kociaka, szybko sprawi, że Syczuś odzyska wiarę w ludzi, spokój i szczęście na jakie w pełni zasługuje.
(płeć: kot, wiek: ur. ok. 2011r.) 
Tel.kontakt. w sprawie adopcji: 784-366-841
W razie gdyby  telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a o treści 
adopcja kotka Syczusia ” i  z pewnością ktoś oddzwoni.

75 komentarzy:

  1. Gdybym tylko mogła to pomogłabym wszystkich zwierzaczkom :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, jakie to jest super, że publikujesz takie posty i w jakiś sposób zachęcasz ludzi do adopcji. A ten pies, uroczy! Niesamowicie przypomina mojego pupila. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej przygarnelabym wszystkie te zwierzęta jakby tylko było to możliwe :) bardzo ciekawy i przydatny post :) pozdraeiam ciepło claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super post;) ja kilka lat temu wzięłam psa ze schroniska i nalezy teraz do moich miłości;) super, że piszesz o takich rzeczach
    justbasicstyle.blogspot.com zapraszam w wolnej chwili do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również popieram adopcję zwierząt, moja babcia zawsze bierze psy ze schroniska. Dzięki temu daje im nowe życie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie zwierzaki :)
    Gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham koty <3 Niestety jednak, nie mogę mieć zwierząt z przyczyn prywatnych... A szkodBe Beauty (klik)
    a ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne psiaki;) Prawdziwi przyjaciele człowieka potrzebują pomocy. Warto ich przygarnąc.

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi to kociak, ale ogólnie psiaki są fajne :) Dokładnie popieram Twoje zdanie ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Jejku uwielbiam Cię za ten post! Kocham patrzeć jak blogerki angażują się w takie akcje

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodziaki! Jakbym tylko mogła je adoptować..
    Uwielbiam zwierzęta i gdybym miała takie możliwości to wszystkie pociechy bym przygarnęła! Ale pozostaje mi tyko życzyć im szybkiej adopcji i szczęśliwego domu.
    http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To co robisz jest świetne, naprawdę:) Zastanawiałam się kiedyś nad wolontariatem w schronisku, ale bardzo się boję, że serce mi pęknie, gdy zobaczę te biedne psiaki... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się takie Twoje posty (te z opowiadaniami również, to oczywiste ;)), ponieważ a nuż znajdzie się ktoś, kto zaadoptuje te biedne, odrzucone zwierzątka - mam nadzieję, że już wkrótce znajdą nowy dom, ten kocurek jest przesłodki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że publikujesz takie posty! Jak najbardziej popieram adopcję zwierzaków!
    Sama niedawno przygarnęłam pięknego czarnego kiciusia <3
    Pozdrawiam kammfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To genialne, że publikujesz tego typu posty, oby tak dalej! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny post ! świetny temat
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielki plus dla Ciebie za promowanie adopcji! Sam zawsze staram się choć odrobinę pomóc schroniskom i innym fundacją pomagającym zwierzętom. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś jak będę miała własne cztery kąty na pewno przygarnę psiaka :)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  18. Na 100 % wybrałabym jakiegoś szczeniaczka ze schroniska. Najchętniej uratowałabym wszystkie <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/szorty-z-wysokim-stanem.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Adopcja-świetna sprawa. Jednak teraz często ludzie wolą wziąć szczeniaka i wychować sobie właściwie od początku po swojemu...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, jakie słodziaki <3
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Adopcja jest jak najbardziej wskazana - jestem za. Sama kiedyś adoptowałam psa ze schroniska, był u mnie dobrych kilka lat.. najgorsze to jest jednak to, że w schronisku takie zwierzaki są kastrowane czy też sterylizowane. Mój niestety od tej kastracji zaczął chorować, miał nowotwór więc choroba powoli, ale skutecznie zżerała go od środka. Był pod opieką najlepszych weterynarzy, przechodził wiele badań, zastrzyków. Z tym wszystkim byłam przy nim. Ale niestety jego nie ma już przy mnie:c Sama z chęcią pomogłabym wszystkim zwierzakom i do tej pory chciałabym założyć własne schronisko. Dlatego jestem przeciwna Kastracji zwierząt!
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdyby nie to, że jestem studentką i wynajmuje pokój, to już dawno bym adoptowała jakiegoś psiaka!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo chętnie zaadoptowałabym zwierzaka ale rodzice nie pozwalają ;/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam jednego psiaka ze schroniska. Gdybym mogła zaadoptowała bym wszystkie zwierzaki, ale niestety nie mogę.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym miała taką możliwość, na pewno przygarnęłabym wszystkie maluchy :/ Mam na razie 3-miesięcznego psiaka i 3 letniego kota.
    zapraszam: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Są śliczne, z chęcią sama dokonałabym adopcji. Lecz od pewnego czasu zmieniłam zdanie, moja koleżanka adoptowała pieska i niestety teraz chodzi po sądach ponieważ piesek nadrapał sobie odrobinę piasku w miskę i schronisko pozwało ją o nie dopilnowania zwierzaka ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Są bardzo słodkie :))
    Ślę buziaki i zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam adoptowanego psiaka i jest cudowny!
    Pozdrawiam :)
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Adopcja zwierzaczka to coś pięknego :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym wziąć psa ze schroniska, niestety moja rodzina nie ufa bezpańskim psom. Ale kiedy tylko będę miała możliwość, to przygarnę jakiegoś psiaka.
    Darshan jest piękna ♥
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że zwierzaczki znajdą nowe domy :)
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ojejku .. nie mogę patrzeć na cierpienie i samotność zwierzaków. Z chęcią bym kogoś przygarnęła, ale że już mam 3 psy i kota to z warunkami dla większej ilości zwierzaków byłoby ciężko :/.
    Jednak mam nadzieję, że coraz więcej ludzi nie będzie bało się wziąć zwierzaka ze swoją historią, takiego ze schroniska.
    dobrze, że pojawiają się takie wpis ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. na pewno warto adoptować zwierzęta ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto adoptować zwierzęta z przeróżnych względów <3 !, ponieważ to jest bardzo dobre z naszej strony :)

    Zapraszam : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam dwa adoptowane kotki. Nigdy bym ich nie oddala i nachetniej przygarnelabym jeszcze z pięć, ale nie mogę :/

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie bym za adoptowła kota i psa. Mam nadzieję, że znajdą właściciela. Bardzo fajny post nawet ja bym na taki post nie wpadła. :D
    youtube-bloog.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś, jak będę już mieszkała sama ale na tyle miała dostosowane życie aby mieć pieska to na pewno jakiegoś wezmę :) Mam teraz Yorka, ale wiem ile wymaga pies opieki i to, że co 5 godzin wyjść na dwór potrzebuje ;) itd. Więc jak będę wstanie to na pewno.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  38. To świetnie, że podjęłas taki temat! W przyszłości na pewno chciałabym zaadoptować zwierzaka. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda mi tych wszystkich zwierząt, które lądują w schroniskach.
    Mam nadzieję, że wreście odnajdą swój dom :)
    Jesteś naprawdę wspaniała pomagasz tym zwierzętą odnaleść ich dom.
    Post genialny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze chciałam adoptować zwierzaka, ale jak tylko weszłam do schroniska to mogła bym zabrać wszystkie do siebie, bo ja nie umiem wybrać jednego jak patrzy się na mnie kilkadziesiąt innych par oczek
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystkie bym wzięła! <3
    zapraszam do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale super, że promujesz tę sprawę i pomagasz zwierzaczkom znaleźć szczęśliwy dom. Też kocham zwierzęta i chciałabym kiedyś pomagać im w schronisku lub gdziekolwiek indziej. Ostatnio w szkole nasza klasa zorganizowała akcję, w której zbierałyśmy karmę dla psów i kotów, ręczniki, koce itd. Całkiem dobrze to wyszło i wszystko zawieźliśmy do schroniska. Bardzo chciałabym wziąć stamtąd jakiegoś psiaka.. Od dziecka namawiam na to mamę, braci, ale niestety... Mieszkamy w bloku, rodzina nie lubi zwierząt, więc te plany wypalą dopiero w odległej przyszłości. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Również jestem za adopcją zwierząt i sama w ten sposób mam dwa cudowne kociaki. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  44. To kochane, że piszesz o takich sprawach na swoim blogu! Mam nadzieję, że ktoś z tego posta skorzysta. Swojego psa przygarnęłam po tym jak około miesiąc błąkał się po okolicy. Był już duży, co wskazywało na to, że ktoś go tam porzucił, nienawidzę takich ludzi.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. Hejcio ^.^! Chyba już tutaj pisałam, ale nie jestem pewna. Oczywiście również jestem za adopcją zwierząt!

    Ps, zostałaś nominowana do LBA ^.^!
    http://zumennople.blogspot.com/2016/05/hejka-wszystkim-od-gealach-czyli-kini.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałabym bardzo mieć pieska, ale niestety na razie nie mam warunków by go mięć w domu ponieważ mam remont, ale razem z rodzicami myślimy o tym żeby jakiegoś zaadoptować ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze chciałam mieć psa, albo kota, lecz alergia to wyklucza :/
    Bardzo dobrze, że pokazujesz u siebie na blogu, że można pomagać.
    Mam nadzieję,że jakiś szczęśliwiec zaadoptuje Darshan i Syczusia, są przesłodcy i zasługują na prawdziwy dom ♥

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Naprawdę nuenawidzę tego faktu... jeszcze festival.psiego mięsa w Chinach! Boze, sory ze uzyje tego.slowa ale to.są skurwiele!


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam w domu już 2 koty i 1 psa a zabawa z nimi jest dość wyczerpująca.
    Gdybym tylko miała jak na pewno już bym dawno zaadaptowała jakiegoś pieska.
    Pewnie jak już będę mieszkać w swoim domku to takiego przygarnę. :)
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym pomóc zwierzakom ze schroniska, ale raz, że moja mama nie chce, a dwa że mam uczulenie na sierść kota i lekko na psa. Mam nadzieję , że w przyszłości mi minie i będę mogła przygarnąć pieska :3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Adopcja to piękny dar, bardzo dobrze, że napisałaś ten post :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. chciałabym pomóc takim biednym zwierzakom ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z chęcią bym przygarnęła takiego psiaka, ale z moim brakiem czasu jest to niestety niemożliwe, a bardzo bym chciała.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post :) jestem tego samego zdania co dziewczyny w komentarzach wyżej :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja mam psa ze schroniska. :) Ale jest on bardzo trudny w wychowaniu. Mam go od dwóch lat i wciąż bardzo szczeka na inne psy, boi się nawet foliowego worka. Jednak z pewnością nie każdy pies ze schroniska jest bojaźliwy. Warto adoptować.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Serce mi się kraja, na samą myśl, jakie biedne są te stworzonka, które zostały wręcz mogę powiedzieć odrzucone. Mam nadzieję, że większość z nich znajdzie ciepły, kochający dom. Ugh, jednym z moich marzeń jest prowadzenie własnego schroniska.☺
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie w wolnej chwili, jednocześnie zachęcając Ciebie do obserwacji!
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  57. Gdybym mogła, najchętniej założyłabym w domu własne zoo, kocham moje zwierzątka i bardzo chętnie poświęcam im uwagę. Szkoda, że nie wszystkie mają troskliwych opiekunów, mam nadzieję że czym prędzej znajdzie się osoba, która przygarnie do siebie tego wspaniałego pieska lub kotka! :)

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Aż przykro czytać jaki los spotyka zwierzaczki a przecież one też czują.. Gdybym mogła zaadoptowałabym kilka niestety u mnie nie ma warunków żeby tylko nie trafiali się ludzie gdzie zwierzęta będą miały gorzej niż w schronisku

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  59. Trafiłaś w mój czuły punk, bardzo kocham zwierzęta i czasem nawet nie jestem w stanie o tym czytać
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Takich postów powinno być więcej :)
    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja najchętniej zaadoptowałabym wszystkie zwierzątka :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak już będę mieć własne mieszkanie , wezmę sobie kotka :P

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeju, zawsze mi smutno widząc smutne psiaki :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ciekawy artykuł. Mam nadzieje, że dzięki temu więcej osób zainteresuje się tą kwestią. Zapraszam również do:
    http://maritrafilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój pies, w zasadzie suczka, jest przywieziona ze schroniska. Razem z tatą zabrałam ją stamtąd gdy była jeszcze szczeniakiem ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Warto adoptować, dlatego staram się szukać nowych domków wszystkim zwierzaczkom z pobliskiego schroniska :)
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo chciałabym adoptować pieska, łamie mi się serce, gdy widzę jak siedzą samotne:( Niestety nie mogę, mam już dwa koty, a mój tata jest uczulony na sierść. Kiedyś zamieszkam sama i przygarnę wszystkie samotne zwierzęta świata, haha!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Serce mi się kraja jak widzę jak ktoś wyrzuca swojego pupila, albo przywiązuje do drzewa :(
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej, zachęcam również do wzięcia udziału w majówkowym konkursie.
    Buziaki !!! liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. zwierzaki są kochane,nie wiem jak można być tak okrutnym w stosunku do nich :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Soy nueva en el "mundo blogger" me gustaría que visites mi blog! me gustó mucho el tuyo y ya lo tengo en favoritos y siguiendo :) 👚 👛 👜 👗 👠 👡 👢 👒
    👖💄👝📷
    🗼 🗽
    😽



    www.cheandreams.blogspot.com

    besos!

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja posiadam aktualnie dwa psy (sunie), są kochane i nigdy nie wyobrażałabym sobie je porzucić. Jedna sunia (10 lat) pochodzi z adopcji, a druga (1 roczek) dostał się przypadkowo pod nasz dach. I to ją uratowało od śmierci.

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥