Translate

wtorek, 6 lutego 2024

Perfumeria Mon chéri

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Już za tydzień w środę będziemy obchodzić Walentynki, 
więc dobrym pomysłem na prezent oczywiście będą perfumy. 
Tym razem zaprezentuję dwie propozycje perfum na czternastego lutego.
PERFUMYGM są zamiennikami różnych znanych marek 
i zapachy są inspirowane. Tym razem do przetestowania otrzymałam perfumy 
o zawartości 60ml, które są inspirowane zapachem 
GIVENCHY VERY IRRESISTIBLE oraz perfumy inspirowane zapachem 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 GIVENCHY VERY IRRESISTIBLE INSPIRATION mają zapach kwiatowo - owocowy.
Podobno zapach ten powstał dla kobiet, które lubią być w centrum uwagi,
ale przyznajmy szczerze? Raczej nie ma takiej kobiety na świecie, która nie lubi być w centrum uwagi.
NUTY ZAPACHOWE:
nuty głowy: liść czarnej porzeczki, werbena cytrynowa,
 anyż gwiazdkowaty,
Nuty serca: Róża, Piwonia i Magnolia
 Nuty bazy: Róża z Taif, Piżmo, Wanilia i Paczula.
MOJA OPINIA: Ten zapach jest naprawdę przepiękny i bardzo kobiecy.
Zapach jest delikatny oraz wyczuwalne są nuty kwiatowe.
Osobiście w tym zapachu jestem zakochana i uważam, 
że to właśnie z tych perfum każda kobieta będzie zadowolona.
Na pewno powrócę niejednokrotnie do tych perfum.

Drugą propozycją tak jak wspomniałam wcześniej są perfumy inspirowane zapachem
Perfumy będą idealne na randkę, lecz tak samo do codziennego użytku
i równie dobrze sprawdzą się podczas długich spacerów.
Zapach ten powstał dla wszystkich kobiet, które nie boją się realizować własnych marzeń.
Zamiennik jest trwały, a zapach na skórze utrzymuje się przez cały dzień.
NUTY ZAPACHOWE:
Nuty głowy: mandarynka i truskawka
Nuty serca: jaśmin i róża
Nuty bazy: wetyweria, drzewo sandałowe, paczula, mech dębowy i bursztyn.
MOJA OPINIA: Zapach jest tak samo delikatny. 
Czuć w tym zapachu nutkę świeżości i wyczuwalny jest zapach jaśminu. 
Moim zdaniem te perfumy będą bardzo fajnym pomysłem na prezent.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co najbardziej charakteryzuje perfumy z marki perfumeria Mon cheri?
Dużym atutem jest trwałość zapachów, a także pięknie prezentująca się buteleczka ze szkła,
która dodatkowo jest zapakowana w pudełko. Perfumy o zawartości 60ml kupimy w cenie 36zł,
więc moim zdaniem to naprawdę nieduża cena.
Po Walentynkach czyli piętnastego lutego obchodzony jest Dzień Singla, 
dlatego pamiętajcie kobiety, że samej sobie też czasem od czasu do czasu warto zrobić prezent
chociażby w postaci perfum ze sklepu perfumeria Mon cheri.

47 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam słodkie zapachy perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś skuszę się też na zakup perfum o słodkim zapachu :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Ale jak z trwałością zapachów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są trwałe przynajmniej na mojej skórze :D
      Jak popsikałam się rano to zapach utrzymał się przez 8h ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Ja gustuję w orientalno-korzennych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry wybór zapachowy :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Mam jedne o delikatnym zapachu ale rzadko używam, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde wyjście nawet do sklepu jest dobrą okazją, aby użyć ulubionych perfum.
      Osobiście bez perfum nigdzie nie ruszam się ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Ostatnio znów zaczęłam używać perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D Każdy dzień jest idealną okazją do używania ulubionych perfum ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście najbardziej spodobał mi się ten zapach kwiatowy,
      więc serdecznie polecam :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z tymi nutami zapachowymi :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Ciekawe nuty zapachowe. Nie cierpię tylko słodkich zapachów , inne delikatne mogą być ale jak znam życie to zamienniki pachną tylko bezpośrednio po użyciu :-). Lepiej wydać trochę więcej kasy ale mieć oryginały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda kobieta ma jakieś ulubione nuty zapachowe.
      Zamienniki mogą być dobrą opcją, kiedy ktoś zastanawia się nad kupnem oryginału,
      ale obawia się, że zapach może będzie nietrafiony i dobrym rozwiązaniem w takim przypadku mogą być zamienniki :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Jestem ciekawa jak pachnie. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy zapach pachnie obłędnie, jeżeli ktoś lubi nuty kwiatowe :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Ciekawe perfumy, warto się rozejrzeć 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z tą perfumerią :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zapachy są naprawdę bardzo ładne i najbardziej polecam ten zapach kwiatowy :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Zdecydowanie moje zapachy, oba wydają mi się bardzo ciekawe, bardzo kuszące. hehe Pozdrawiam serdecznie. :)) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim przypadku serdecznie polecam ten zapach kwiatowy :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z tą perfumerią :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. W szczególności ten kwiatowy zapach jest przepiękny :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Perfumy to zdecydowanie super pomysł na prezent :) Najważniejsze to tylko trafić w gust obdarowanego i cudowny podarunek gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy zawsze są dobrym pomysłem na prezent, ale tak jak napisałaś tylko wtedy
      jak trafimy w gust obdarowanego, a czasami z tym może być różnie ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Cena perfum rzeczywiście zachęca do wypróbowania 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jak na takie zamienniki jest naprawdę super :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Bardzo intrygująco brzmią te zapachy! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a przy okazji czy nie zagubiły się gdzieś moje odpowiedzi do blogowych pogaduch? bo w sumie bardzo dawno je wysłałam, a posta nie widziałam :D

      Usuń
    2. W szczególności polecam ten zapach kwiatowy :D
      Odnosząc się do Blogowych Pogaduch to spokojnie - troszkę był zastój
      z tymi wpisami na blogu, ale odpowiedzi nigdzie nie zagubiły się ;)
      Wpis z Twoim udziałem zostanie opublikowany w marcu.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. bardzo jestem ciekawa tych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto skusić się na zakupy w tej perfumerii :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  19. Zapach zachęcające do spróbowania. Cena też :-)Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jak na zamienniki jest naprawdę kusząca :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  20. Nie znałam tej perfumerii. Zaraz lecę zobaczyć. Szkoda, że nie można powąchać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z tą perfumerią :) Jeszcze nie wynaleziono takiej opcji,
      aby testować zapachy przez internet, ale za parę lat to kto wie... :)
      Jeżeli ktoś lubi zapachy kwiatowe to serdecznie polecam pierwsze perfumy :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z asortymentem tej perfumerii :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  22. W sumie to prezent dobry nie tylko na walentynki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy tak naprawdę sprawdzą się na każdą okazję ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  23. Mam swoje ulubione perfumy, jestem im wierna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubione perfumy zawsze się sprawdzają :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥