Translate

piątek, 2 lutego 2024

GERLINDE

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
 Niedawno otrzymałam przesyłkę z biżuterią od marki GERLINDE.
Poniżej zaprezentuję Wam kilka produktów tej marki.
Na samym początku pokażę Wam przepiękną złotą bransoletkę, 
która posiada zawieszkę z motywem drzewa.
Bransoletka na pewno będzie pasowała do każdej stylizacji
i równie dobrze sprawdzi się w formie prezentu chociażby na urodziny.
Druga bransoletka jest w kolorze srebrnym.
a obok znajdują się kolczyki z szyfonu.
W srebrnej bransoletce najbardziej podoba mi się motyw łapacza snów.

Ostatnim produktem są złote kolczyki w kształcie serca i prezentują się tak jak poniżej.

Co sądzicie o takiej biżuterii?
Marka GERLINDE przygotowała dla Was kod rabatowy -12% na wszystkie produkty.
Wystarczy podczas zakupów wpisać kod: PRETTY-12% , aby rabat został naliczony.
 Który produkt najbardziej przykuł waszą uwagę? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!
Wpis powstał w ramach współpracy barterowej z marką GERLINDE.

36 komentarzy:

  1. Piękne to drzewo przy bransolecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to drzewo przy bransolecie pełni główny element tej bransolety :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Serduszka akurat na Walentynki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki z motywem serduszek mogą być fajnym pomysłem na prezent
      z okazji Walentynek ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Biżuteria bardzo ładna zwłaszcza te serduszka mnie urzekły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki z motywem serduszek faktycznie przyciągają uwagę :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Tak się składa że za biżuteria nie przepadam i nie noszę jej, nie ma przekłutych uszu a bransoletek nie cierpię. Podoba mi się wzór drzewa ale złoto nie koniecznie zdecydowanie bardziej wolę srebro.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda kobieta przepada za biżuterią - sama niektórych biżuterii nie lubię ;)
      Znowu powtórzę się, ale moim zdaniem wzór tego drzewa stanowi główny element tej bransolety :) Srebro być może ładniej się prezentuje, aczkolwiek każda osoba ma własny gust i niektórzy preferują złoto, a inni srebro ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Podobają mi sie wszystkie, ale nie noszę nic z biżuterii oprócz wkrętek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najczęściej preferuję wkrętki ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że też rzadko nosiłam biżuterię,
      ale ostatnio to się zmieniło :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. też właśnie testuje biżuterię od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam i muszę przyznać, że bardzo spodobała mi się
      Twoja bransoletka modułowa z niebieskim szkłem weneckim ;)
      Fajną przesyłkę otrzymałaś :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć na stronę tej firmy i zapoznać się z innymi biżuteriami :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Mam kilka sztuk biżuterii z takim i podobnym motywem drzewa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zauważyłam, że w biżuterii coraz częściej można spotkać się
      z motywem drzewa :D Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Gerlinde ma sporo ciekawych propozycji.
    Jeśli ktoś lubi biżuterię,to jest w czym wybierać :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że Gerlinde ma sporo ciekawych propozycji i wśród biżuterii jest naprawdę szeroki wybór :D Osobiście moją uwagę przykuła w tym sklepie bransoletka inspirowana charmsami :D Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Mam zawieszkę z motywem drzewa. Jednak nie mogę nosić sztucznej biżuterii, bo mnie uczula nikiel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam bardzo podobnie, że nie mogłam nosić sztucznej biżuterii,
      ponieważ mnie uczulała, ale teraz na szczęście przeszło mi to :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Takie duże łańcuchy to nie mój styl o.o Wolę coś minimalistycznego ;)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że sama też stawiam bardziej na coś minimalistycznego,
      aczkolwiek przy tej bransolecie podoba mi się ten motyw drzewa :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Bardzo ładna biżuteria, aż trudno zdecydować się na jeden wzór. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście w tej przesyłce najbardziej spodobała mi się bransoleta
      z motywem drzewa i łapaczem snów, ale faktycznie marka Gerlinde posiada szeroki asortyment jeżeli chodzi o biżuterię i wybór może być ciężki przy zakupach ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Wpadły mi w oko te kolczyki-serduszka. Bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki w serduszka faktycznie są eleganckie, aczkolwiek nie do końca są w moim stylu :/ Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Bardzo ładna i oryginalna biżuteria. Zwłaszcza kolczyki wpadły mi w oko.
    Przy okazji serdecznie Ci dziękuję za miłe komentarze na moim blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że kolczyki najbardziej przyciągają uwagę, a do mnie za bardzo nie trafiły...
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Warto też zapoznać się z inną biżuterią, która oferuje w swoim sklepie marka GERLINDE :D Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Najbardziej podobają mi się kolczyki w kształcie serca.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki w kształcie serca faktycznie bardzo ładnie się prezentują,
      ale osobiście bardziej spodobały mi się bransolety :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Warto tak samo zapoznać się z inną biżuterią w sklepie GERLINDE :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥