Translate

wtorek, 12 września 2023

Song (cover) performed by Doris

 

Pierwszego sierpnia założyłam konto na isingu i postanowiłam,
że od czasu do czasu będę dodawała tam covery piosenek w moim wykonaniu,
więc jeżeli ktoś chce posłuchać mojego "wycia" to zapraszam do odwiedzania profilu Doris0076.
Czy umiem śpiewać? Naprawdę nie mi to oceniać.
Jak powiedział kiedyś Święty Jan Paweł II pozwolę sobie przytoczyć jego słowa:
 "Ludzie myślą, że żeby śpiewać trzeba mieć głos, a ja wam mówię - żeby mieć głos trzeba śpiewać"
Można też tutaj przytoczyć słowa z utworu Pana Jerzego Stuhra
"Śpiewać każdy może
Trochę lepiej lub trochę gorzej
Ale nie o to chodzi
Jak co komu wychodzi
Czasami człowiek musi
Inaczej się udusi.
Zostawiam was z moimi czterama coverami. 
Dajcie znać w komentarzu, który cover najbardziej wam się spodobał. 
Liczę na szczere komentarze z waszej strony.
Jakie macie plany na najbliższe dni? 
Źródło obrazu: pixabay

40 komentarzy:

  1. Głos całkiem spoko, tylko podkład muzyczny zagłusza śpiew, da się to poprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie koleżanka też mi kiedyś mówiła, że podkład muzyczny zagłusza
      i jest zbyt głośny, ale po opublikowaniu nagrania nie dam rady tego poprawić - niestety... :/ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny oraz pozostawiony komentarz ♥

      Usuń
  2. Zaraz posłucham. Fajny pomysł z takim nagrywaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że pomysł się spodobał ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja tam sobie lubię wynajdywać różne zajęcia xd
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  5. Podoba mi się trzeci cover! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Ładny głos. Ale podkład zagłusza śpiew. Myślę, że ważne jest aby robić to co się lubi, co przynosi radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że podkład zagłusza śpiew, ale nie dam rady nic z tym zrobić - niestety... :/ Też tak uważam, że ważne jest to, aby robić to co się lubi :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. jak sprawia Ci to frajdę to nagrywaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu może coś tam nagram ;)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Ważne, by robić to, co się lubi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ♥ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Fajnie, że się odważyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to niektórzy mówią " Do odważnych świat należy" :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Brawo :-) Fajnie, że się odważyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Czasami trzeba być odważnym :) Znowu pozwolę sobie zacytować słowa z pewnego obrazka " Jesteś uwięziony między tym co czujesz, a tym co wypada i co pomyślą inni.
      Zawsze wybieraj to co sprawia, że możesz być szczęśliwy. Chyba, że chcesz, by szczęśliwi byli wszyscy oprócz Ciebie". Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
      Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  11. Głos masz super nic tylko go ćwiczyć i śpiewać jak najczęściej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że jest taka strona. Kocham śpiewać, choć swoją przygodę w chórem zakończyłam już dawno. Czasami śpiewam, gdy gram na pianinie :) Muzyka to moja odskocznia od wszystkiego 🧡
    Zaraz posłucham Twoich coverów :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę umiejętności grania na pianinie :D
      To prawda muzyka jest odskocznią od wszystkiego :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. No, no, no... jestem pod wrażeniem. Powiem Ci tak... głos masz bardzo ładny i śpiewasz bardzo czysto. Szkoda, że tak słabo słychać. Najbardziej podobała mi się druga piosenka, czyli Celine... Chyba najlepiej Cię w niej słychać, no i nie ukrywam, że piosenka do łatwych nie należy, a fałszów tam nie słychać. Zaznaczam, że nie jestem krytykiem muzycznym, ale szkołę muzyczną mam, śpiewałam też w chórach różnych, toteż ucho mam wyczulone na takie głosowe niuanse :) Nie znam tego programu, ale może jest tam możliwość ustawienia śpiewania bez linii melodycznej? Ty i tak sobie z tym doskonale radzisz, a może właśnie ta linie melodyczna zakłóca i zagłusza Twój śpiew? Nie wiem, ale rzucam do przemyślenia. I pozdrawiam... masz świetną pasję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest możliwość ustawienia bez linii melodycznej, ale większość piosenek mam nagranych
      z melodią i teraz nie dam rady tego poprawić - niestety, ale dziękuję za podsunięcie pomysłu na rozwiązanie tego problemu :) Faktycznie może tak być, że linia melodyczna może zagłuszać. Dziękuję bardzo za szczery komentarz i odwiedziny ♥
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  14. Nie wiedziałam, że śpiewasz. Zaraz idę posłuchać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami coś tam sobie pośpiewam ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  15. O ja też tam mam konto, ale nigdy nic nie opublikowałam. Śpiewam dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla siebie też można śpiewać ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
      Życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  17. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego głosu, chociaż zgodzę się z jedną z przedmówczyń, że podkład nieco go zagłusza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Wiem, że podkład zagłusza, ale niestety nie dam rady edytować nagrań.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Warto robić to, co się lubi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  19. Gratuluję pomysłu. Na pewno zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥