Translate

sobota, 21 listopada 2020

Opowiadania

Ostatnie opowiadanie zostało opublikowane na blogu dwa lata temu.
Zastanawiam się nad tym czy chcielibyście, abym ponownie publikowała moje opowiadania
i czy chętnie takie wpisy byście czytali, ponieważ często ich treść będzie długa.
Jeżeli większa ilość osób będzie chciała przywrócenia opowiadań 
to postaram się publikować takowe raz w miesiącu.
Chciałabym, żebyście mieli jakiś wpływ na publikowane opowiadania,
dlatego pomyślałam, abyście zaproponowali dowolne trzy tytuły opowiadań, 
które mogą nawiązywać do horroru, fantasy, romansu lub zbliżającego się Bożego Narodzenia.
Koniecznie dajcie znać w komentarzu co sądzicie o takim pomyśle.
Tymczasem życzę udanego weekendu. 

34 komentarze:

  1. Z chęcią poczytam twoje opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że tak. W wolnej chwili na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią przeczytam. Stawiam na Boże Narodzenie :) Lubię wprowadzać się w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać opowiadania wieć czemu nie. :) Z wielką chęcią przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie poczytałabym Twoje opowiadania 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z ogromną chęcią poczyta opowiadania sama piszę dlatego też lubię czytać o tym jakie pomysł maja inni :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Lubię opowiadania, bo sam jestem człowiekiem pióra i często coś publikuję.
    No to napisz coś piękna niewiasto.
    Oczekuję.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym poczytała szczególnie o świętach i miłości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za. Chętnie bym widziała podział na odcinki, żeby nie było za długie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam książkę z Twoim opowiadaniami.
    Wczoraj zaczęłam czytać, ciekawe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tych opowiadań, najlepiej czytałoby mi się romanse:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na tak, jeśli chodzi o publikację opowiadań. Chętnie je poczytam. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że piszesz opowiadania, ale jeśli cos dodasz, to na pewno postaram sie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z chęcią poczytam Twoje opowiadanka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie, na pierwszy rzut Boże Narodzenie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, ze to fajny pomysł,
    pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam , że jest to świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią bym poczytała Twoje opowiadania :D Nie mam pomysłu na tytuły niestety :/
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, fajny pomysł :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przeczytam Twoje opowiadania.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł :) Jestem za Bożym Narodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią przeczytam Twoje opowiadania.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja opowiadań nie lubię za bardzo :) ale wiele osób przepada za taką formą opowiastek

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią poczytam opowiadania, uwielbiam horrory. Zapraszam wszystkich również na moje opowiadanie w formie książki, które ma 15 rozdziałów "Życie Andzi" https://zycieandzi.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł. Z chęcią poczytam sobie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥