Translate

czwartek, 29 listopada 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Deksiu - wspaniały przyjaciel człowieka, bardzo kontaktowy i przyjazny. 
Uwielbia długie spacery oraz bieganie za piłką po wybiegu.
W schroniskowym boksie Deksiu smutnieje. 
Został oddany do schroniska po tym, gdy zmienił się właściciel firmy na której psiak mieszkał.
Dogaduje się z suczkami i mniejszymi pieskami, zachowuje czystość w pomieszczeniach. 
Raczej nie nadaje się do domu z dziećmi. 
Najlepszym domem dla Deksia byłby dom z ogrodem, 
gdzie psiak mógłby spożyć nadmiar swojej energii.
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2011r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 692-877-699
* 696-321-132
* 880-289-576
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mamed - piesek trafił do schroniska mocno zaniedbany i wycieńczony ze zdartymi do krwi opuszkami. Mamed cały czas szuka nowego domu. 
Generalnie to kochany, jednak dosyć niesforny psiak.
Ma w sobie ogromne pokłady miłości i lubi spędzać czas z człowiekiem. 
Niestety piesek potrafi przechodzić przez ogrodzenie, 
dlatego preferujemy dla niego mieszkanie w bloku. 
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2012r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 696-321-132
* 880-289-576
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu:  pixabay

22 komentarze:

  1. Biedaczyska, najchętniej bym wszystkie zabrała do domu... :(
    Sama mam suczkę, tzw podrzutka :) Jest z nami od dobrych 10 lat :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny. Gdybym mogła, od razu zabrałabym go do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne zwierzaki, trzymam kciuki za ich nowe domy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, z wielką chęcią wzięłabym do siebie te wszystkie pieski na świecie, które szukają domu, ale niestety nie mam takeij możliwości :(
    kochany post ach
    zapraszam do siebie! mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ostatnio okazję być w schronisku i teraz jeszcze bardziej mam ochotę przygarnąć wszystkie te zwierzaczki:(

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle pięknie napisany post, biedne zwierzaki!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2018/11/sweet-but-psycho.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smutny post :( Zawsze mi szkoda bezdomnych psiaków, oby znalazły kochający domek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie kochane pieski <3 mam nadzieję że znajdą dom

    Zapraszam <3
    http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladny pies. To pierwsze zdjęcie chyba mi przypomina jakiegoś z filmu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne pieski! Mam nadzieję, że szybko znajdą nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te pieski. Gdybym tylko mogła to wszystkie bym przygarnęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że pieski szybko znajdą kochające rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne psiaczki aż żałuję, że nie mam domku z ogrom. Oby szybko znalazły szczęśliwą rodzinę.
    Jednak apel dla wszystkich piesek to nie jest dobry prezent pod choinkę. To musi być przemyślana decyzja osoby, która chce go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne psiaki, bez wątpienia zasługują na kochający dom! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że psiaki trafią do dobrych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie piękności. Mam nadzieję, że szybko znajdą miłość.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne psiaki. Mam nadzieję, że szybko znajdzie się dla nich dom.

    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby szybko znalazły nową rodzinkę.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pieski <3 Mam nadzieję, że szybko znajdą dom :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥