Translate

czwartek, 11 maja 2017

Wrocław

Na samym początku chciałam Wam podziękować za 457-tysięcy wyświetleń, które wybiły na blogu tydzień temu! Jesteście wspaniali ♥ Nawet nie wiecie jak mnie to motywuje do dalszego pisania  
Jakiś czas temu byłam z klasą na kilkudniowej wycieczce do Wrocławia. Zwiedziliśmy kawałek miasta. Przyznam szczerze, że zachwyciły mnie kolorowe budynki umieszczone na rynku. Po drodze odwiedziliśmy japoński ogród. Widok dla mnie był niesamowity. Każdemu kto nie był jeszcze we Wrocławiu mogę polecić to miejsce. Moim zdaniem ogród zachwyca swą aurą, która tam panuje. 
W najbliższym czasie postaram się wymyślić jakieś opowiadanie związane z tym miejscem. Przewodnik powiedział nam jeden przekaz, który pozwolę sobie zacytować:
" Jeżeli chcesz być szczęśliwy przez dzień to napij się, jeżeli chcesz być szczęśliwy przez rok to ożeń się, ale jeżeli chcesz być szczęśliwy przez całe życie to załóż sobie ogród." Powiem wam, że coś w tym jest. Po zakończeniu oglądania pięknego łona natury skierowaliśmy się w stronę ZOO.  Zawsze myślałam, że to największe miejsce z dzikimi zwierzaczkami w Polsce, a tu się okazało, że największe ZOO znajduje się w Gdańsku. Przynajmniej tak powiedział nam przewodnik. Oceanarium zapierało dech w piersiach. Chodząc pod wodnym tunelem i pływającymi nade mną morskimi stworzeniami czułam się naprawdę dosyć dziwnie. Miałam wrażenie, że ta woda zaraz nas wszystkich zaleje, dlatego chciałam jak najprędzej opuścić to miejsce. Najbardziej urzekły mnie pingwinki. Mam do nich wielki sentyment, sama nie wiem czemu. Pod koniec dnia wybraliśmy się do teatru na spektakl pt. " Skrzywienie kręgosłupa". Przedstawiał on sytuację w której osoby o małym szacunku do drugiego człowieka znęcają się psychicznie nad osobami, które mają w swoim życiu jakiś cel, pasje i zwyczajnie coś ze sobą robią. Człowiek nie wiedział za co dostaje, a kiedy chciał to wyjaśnić sytuacja przez oprawcę zupełnie była zamiatana pod dywan. Najgorsze w tym wszystkim chyba było to, że człowiek, który się nad nim znęca nie widział w tym nic złego.  Taka sytuacja zdarza się bardzo często 
w dzisiejszym świecie u niejednego z nas.  Zazdrośnicy na siłę i za wszelką cenę próbują kogoś zniszczyć, ponieważ tamte osoby nie chcą być takie same jak oni.Czy ludzie którzy odnoszą jakieś sukcesy, pracują są inne? W żadnym wypadku. Każdy z nas może być tym kim chce, ale sami musimy o to zawalczyć, ponieważ nic na tacy nie dostaniemy. Nie będę ukrywała, że codziennie borykam się 
z taką sytuacją. Spektakl mnie niczym nie zadziwił, a wręcz ukazał moją codzienność. Nieraz ludzie mnie nienawidzili być może nadal nienawidzą i zazdroszczą tylko sama nie wiem czego. 
Jestem zwyczajnym człowiekiem, takim samym jak ty. 
Nie wyróżniam się niczym specjalnym poza tym, że mam dziwne hobby. 
Czasami nawet znikam w cień. Tak jak wy zmagam się z problemami dnia codziennego. 
Bólem, cierpieniem, śmiercią najbliższych. Nie mam kolorowego życia jak możecie sobie wyobrażać. Idealnego życia niestety w naszym świecie nie ma, nie było i nigdy nie będzie. Wiele przeszłam, 
ale mam dla kogo żyć i nie zamierzam przestać się realizować w tym co robię, bo ktoś ma taki kaprys. Z życia wyciągnęłam pewne wnioski ze swoich doświadczeń i nie mam zamiaru ich ponownie popełniać. Nie jestem jakąś "ą" i "ę". Nie byłam oraz zapewniam, że nigdy nie będę. Nie wywyższam się. Staram się mieć do każdego szacunek mimo wszystko. Szanuję osoby, które szanują mnie. 
Tego od zawsze się trzymam. Nie wyobrażajcie sobie, że jestem we wszystkim najlepsza, bo tak nie jest i nie chcę nawet, żeby tak było. W życiu zawsze powinniśmy być wyłącznie sobą. Nie warto zmieniać się dla nikogo, ponieważ zawsze znajdzie się ktoś, kto nas polubi za to kim jesteśmy. Nie zazdrośćmy innym, ponieważ tego i tak nie zabierzemy do trumny. Druga część ukazywała szczęście. 
Nieraz gubimy własną osobowość będąc marionetkami w rękach innych. Idąc do szkoły przyjmujemy jakąś rolę. Chodzimy na kierunek przykładowo podając technika logistyka i tym się od razu stajemy tracąc siebie. Tym sposobem zapominamy o sobie, o tym kim naprawdę jesteśmy, a każdy z was jest naprawdę wyjątkowy, ponieważ możesz osiągnąć wszystko co tylko sobie wymarzysz. Wystarczy tylko chcieć i zawsze się starać spełnić swoje marzenia wbrew wszystkiemu i wszystkim. Czasami warto postawić na swoim. Ja idę własną drogą i nikomu w czyjeś życie bez zaproszenia staram się nie wpieprzać. Tego samego często oczekuję od was. Słucham wyłącznie rad doświadczonych osób, jednakże ogólnie podążam za własnym głosem oraz sumieniem. Nie zrobiłabym czegoś wbrew swojej woli. Kolejnym miejscem, które odwiedziliśmy był Sky Tower. Windą wyjechaliśmy na 49 piętro 
z którego było widać całe miasto. Widoki tym razem także zwalały z nóg. Zwłaszcza, gdy spojrzało się 
w dół. Ja na szczęście nie mam lęku wysokości, więc patrzenie i podziwianie pięknego krajobrazu było dla mnie samą przyjemnością. Takie wycieczki są naprawdę czymś niesamowitym, ponieważ pozostawiają w nas pewien ślad.

20 komentarzy:

  1. Piękne miasto! Chcę je w końcu odwiedzić. Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! <3 Dziękuję CI bardzo <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław moje miasto :) Bardzo fajna ta bluzka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. We Wrocławiu często bywam, jeżdżę głównie do sklepów i na giełdy terrarystyczne. :) Zdjęcia bardzo ładne.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pictures dear! I following you now #1034, please follow m back :)

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam raz we Wrocławiu i od razu się w nim zakochałam :)
    Oprócz Warszawy to moje ulubione miasto w Polsce :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam do Wrocławia niecałą godzinę pociągiem z miasta w którym studiuję :) Nie bywam mimo wszystko zbyt często, ale raz na jakiś czas fajnie jest to miejsce odwiedzić. Ma swój urok :)

    www.mydreamsmyrealityy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś wszyscy teraz jeżdżą do tego Wrocławia! :D
    Ja mam strasznie daleko do niego, bo mieszkam nad morzem, a właściwie Zatoką Gdańską. Ale miałam okazję być tam w marcu i muszę przyznać, że ładne miasto. Jednak nie odwiedziłam zoo i słynnego oceanarium, a szkoda :/
    Udanego weekendu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje obserwacji :
    Zazdroszczę wyjazdu do Wrocławia, osobiście mi się marzy i pewnie zrealizuje go na wakacjach
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje tak wielkiego wyniku! U mnie aktualnie wybiło 50 tysięcy z czego sama również się cieszę.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocław to bardzo piękne miasto. W wakacje chciałabym tam pojechać :)
    Wiem jak pachną te perfumy i zamierzam sobie je kupić. Są śliczne :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  13. We Wrocławiu byłam tylko raz i to w zoo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z chęcią pojechałabym do Wrocławia jeszcze raz :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym zwiedzić to miasto :)
    Gratuluje tak dużej liczby wyświetleń :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuu zazdroszczę <3
    Bardzo piękne miasto :D
    Super widoki :*

    Zapraszam do wspólnej obserwacji:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Znajome widoki, mieszkałam przez kilka lat we Wrocławiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne zdjęcia!! :)

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  19. J'adore! great one
    gros bisous
    http://gallech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥