Translate

czwartek, 23 lutego 2017

Czekam na Ciebie

Zapraszam na kolejny post z cyklu " Czekam na Ciebie". Jak zawsze liczę na wasze komentarze  
Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Józiu został porzucony na skraju lasu. Kiedy go odnaleziono był cały zamarznięty. Zaczynała się dopiero wczesna wiosna, ale noce wciąż były bardzo zimne a piesek leżał na resztkach śniegu. Nieufny, przerażony, uciekał na widok człowieka. Po kilku próbach w końcu udało się go złapać.
 Po tym gdy zrozumiał, że jest bezpieczny, że nie musi walczyć o przetrwanie w końcu zaczął się uśmiechać, ożywiać na widok ludzi. Józuś okazał się kochanym, bardzo przyjaznym psem, który mocno pragnie bliskości ze strony człowieka. Chce być głaskany, przytulany..
Psiak ma wielkie serduszko, które z całą pewnością zabije na jeszcze parę, ładnych lat dla kogoś, kto da mu tylko szansę. Podaruj dom dla Józia. (płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2003r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią "adopcja Józia"
 i z pewnością ktoś oddzwoni
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fiołek trafił do schroniska bardzo wycieńczony. To przecudowny kocurek,wszystkie zabiegi znosi z cierpliwością mrucząc i wtulając się w dłoń człowieka. Kto pokocha tego sympatycznego kocurka,da troskliwy domek,taki na zawsze?
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2013r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
784-366-841
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią "adopcja Fiołek"
 i z pewnością ktoś oddzwoni! 

12 komentarzy:

  1. Słodziutki piesek :) Mam nadzieję, że znajdą swój dom :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice post. I follow you

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, zawsze mam ochotę przygarnąć wszystkie te zwierzaki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jakie słodkie zwierzęta:) Niedługo mam zamiar przygarnąć kotka ze schroniska;) Świetny post i czekam na takich więcej:D
    Pozdrawiam!
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zwierzaki :"
    Mam nadzieję, że szybko znajdą
    swój dom. <3
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  6. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że trafią do kochających domków. Dopinguję!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieska z chęcią bym przygarnęła :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie tutaj nie było! Uwielbiam posty z tej serii, fajnie, że są ludzie, którzy chcą tak pomagać. Gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie te zwierzaki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/01/summary-of-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zwierzaki. Fajnie, że pomagasz;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. może na chwile obecną nie mam możliwości, ale takimi postami naprawdę mnie motywujesz, aby kiedyś zaadoptować pieska. Myślę, że nie tylko mnie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te wpisy, wspaniale że motywujesz ludzi do adopcji i najważniejsze- pomagasz zwierzakom. Ja mam dwa koty i psa, ale przygarniałabym całe schronisko gdybym mogła :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥