Translate

czwartek, 25 sierpnia 2016

Czekam na Ciebie

Zapraszam na kolejny post z cyklu " Czekam na Ciebie".
Jak zawsze liczę na wasze komentarze 
Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Przypominam także o trwającym konkursie :)
Murzynek to wspaniały pies z bardzo smutną historią. Był kolejnym, zagłodzonym, bezbronnym psem, któremu zawieszono na szyi metalowy łańcuch. Przez większość swojego czasu mieszkał w „kojcu”, znajdującym się pod schodami niezamieszkałego domu...
Nie miał dostępu do wody i pożywienia.
Wiele do szczęścia naprawdę mu nie potrzeba- ciepły kąt, pełna miska i może Ty? 
Mimo strasznych przeżyć Murzynek ludzi kocha bezgranicznie.
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2007r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja Murzynka”
 i z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~~~~~
Puszek, jak samo imię podpowiada, jest puszystym kłębkiem – miłości, radości i ciepła.
 Przybłąkał się do firmy pewnego bardzo dobrego człowieka, który nigdy nie przechodzi obojętnie obok potrzebujących zwierząt. Nie ma w nim cienia agresji, czy pokazywania nerwów choćby końcówką ogonka. Puszek pragnie tylko przytulić się do człowieka, dostać pełną miseczkę smacznej karmy i pobiegać po trawie. Szukamy kogoś, kto zakocha się w tym puszystym, pięknym i kochanym kociaku na zawsze.
(płeć: samiec, wiek: ok. 3-lat)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
784-366-841
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja kotka Puszka”
 i z pewnością ktoś oddzwoni.

36 komentarzy:

  1. Dziękuję za wylosowanie :)
    Jakie te zwierzątka są słodkie :)
    Mam nadzieję, że znajdą swój dom <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedne te zwierzęta. Nie wiem jak można być tak bezdusznym... Przecież one nam nic nie zrobiły. Gdyby nie fakt, że mam jednego psa w domu to chętnie bym takiego zaadoptowała.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie :3 wezmę jakiegoś kota we wrześniu, ale ze swojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. W przyszłości odwiedzę schronisko. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo moja ulubiona seria ^^ Murzynek to cudny piesek ♥ Po tym co przeżył musi odnaleźć szczęśliwy dom. Chętnie bym przygarnęła Puszka:) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo szkoda mi tych kruszynek :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedne zwierzątka ;/ ludzie nie mają serca. Jak można trzymać takiego pieska w takich warunkach:/ gdybym nie miała swoich 2 pieselkow i kotka pewnie bym je przygarnela.. oby znalazły dobry domek;* Pozdrawiam https://velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda mi tych zwierzaków ;)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygarnęłabym je wszystkie gdybym mogła:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Najchętniej przygarnęłabym wszystkie! :(

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  11. Takie slodziaki <3 z chęcią bym je przygarnęła, ale niestety nie mogę :(
    Dziękuje za wylosowanie mnie :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jest mi żal tych piesków, ale nie ma obecnie warunków na przyjęcie takiego :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze kiedy widzę te zwierzęta smutne w pozamykanych klatkach chcę mi się płakać. Niestety ze względów zdrowych na dłuższą metę nie mogłabym mieć w rodzinie psa ani kota, za to mam kochanego królisia :3

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym tylko mogła, najchętniej przygarnęłabym wszystkie zwierzaki ze schronisk... Zawsze mnie denerwowało, że ludzie wolą kupować zwierzęta, niż zaopiekować się tymi ze schroniska. A przecież tak samo zasługują na miłość i opiekę, a także tak samo nas pokochają! Warto adoptować!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda mi psiaków i kotków, oby trafiły w dobre ręce :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym mogła, wzięłabym oba, ale niestety (albo stety) mam już psa i na więcej zwierzaków nie mogę na razie liczyć :(
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaadoptowałam psiaka ze schroniska, 3-4 miesiące temu, jest cudowny i nie żałuję decyzji! Mam nadzieję, że dla wszystkich tych maleństw znajdzie się dom ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że znajdą swoich nowych właścicieli :(
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm.. jak nigdy nic nie wygrywam, tak teraz jestem zdziwiona.. słodziaśne są te zwierzątka, mam nadzieję, że ktoś da im prawdziwy dom ;(

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie słodziaki chętnie bym wzięła ale niestety nie mogę :/

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zwierzaki, super że udostępniasz to na swoim blogu. Mam nadzieję, że znajdzie się dla nich właściciel.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Super inicjatywa z takimi postami. Moja psinka też jest ze schroniska.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobrze, że ktoś pisze takie posty ! Jestem osobą, która kocha zwierzęta i jakbym mogła to przygarnęłabym je wszystkie, ale niestety tak nie idzie :( Na szczęściej mam swoje 2 szczęścia, w tym ocalonego królika ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, napisałaś mi na blogu, że coś u ciebie wygrałam, ale ja nie brałam udziału w żadnym konkursie, więc o co chodzi? Możesz napisać na maila? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na maila :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  25. Niestety nie mam możliwości przygarnąć jeszcze jednego zwierzaka, mimo że bardzo bym chciała, ale od pewnego już czasu zastanawiam się nad wolontariatem w schronisku, wiem, że to nie to samo o wziąć zwierzaczka do siebie, ale chociaż coś. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę czytać o czymś takim, że pies był zagłodzony i jeszcze na szyi z łańcuchem, masakra. Moja ciocia rok temu znalazła takiego labradora w lesie i przygarnęła go. Serio, co ludzie mają w głowach, żeby robić takie rzeczy. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku biedne zwierzaczki, gdybym miała warunki chętnie wzięłabym tego pieska do siebie :(
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem jak można robić krzywdę zwierzętom. Gdybym mogła przygarnęłabym wszystkie zwierzaki :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miejsca zaadoptowałabym te biedaki, gdyby nie mama :/
    Nie rozumiem, jak można być tak bezdusznym, przecież to okrutne, czy ci ludzie nie mają sumienia?
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Az mnie serce sciska ze nie mieszkam w Polsce i nie mam jak adoptowac takiego slodziaczka! :C Uwielbiam pomagac zwierzaczka dlatego az mi naprawde nie fajnie ze akurat tym maluszkom nie mam jak pomoc! :C
    Gratuluje tym ktorzy wygrali male upominki od ciebie! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie słodziaki, jak ja bym chciała wziąć ich kilka :D Ale to jak będę miała swój domek z działką :D
    Aktualnie czekam na zgodę mamy, na pieska. Może by się znalazł jakiś mały piesio do przygarnięcia :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak właściwie to nie wiem po co niektórzy ludzie mają zwierzęta, sami zachowują się gorzej od nich...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥