Translate

niedziela, 20 października 2024

PRETTY PRIMULE - 11 urodziny bloga ♥

 

Dnia pierwszego października 2013r. rozpoczęłam przygodę z blogowaniem, 
która miała wiele perypetii, ale jak widać trwam tutaj do dnia dzisiejszego 
i raczej nigdzie z tej strony nie ucieknę, gdyż od wielu lat jest częścią mojego życia, 
a wy nawet o tym nie wiedząc potraficie człowieka podnieść na duchu za co z całego serca 
każdemu z Was dziękuję!
" Jeżeli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna to powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanica profesjonaliści." 
Jeżeli ktoś nie wie co się stało z Arką Noego to tylko przypomnę, że legendarna Arka Noego
spoczęła w obrębie Góry Arat, a Titanic niestety poszedł na dno....
Dnia pierwszego października jedenaste urodziny obchodzi blog PRETTY PRIMULE.
Wcześniej była nazwa PRETTY GIRLS, a osoby zaglądające na bloga od samego początku
zapewne pamiętają, że zamysł tej strony dotyczył zupełnie czegoś innego niż na chwilę obecną.
Na samym początku bardzo dziękuję za tak liczne wejścia i sam fakt,
że chętnie czytacie tutaj wszelkie wpisy, które są przeze mnie publikowane.
Ze względu na moją pasję w 2017r. zdecydowałam się na zawód technika reklamy.
Od czasu do czasu dodaję tutaj zdjęcia 
chociażby z wycieczek lub moje fotografie, które sama wykonuję. 
Na blogu przeczytacie takie serie wpisów jak: Blogowe Urodziny, Blogowe Pogaduchy,
Opowiadania, Czekam na Ciebie, Momenti in immagini - wpisy ze zdjęciami.
 Czy kiedykolwiek spotkałam się z hejtem na blogu?
Nie. Moi czytelnicy są bardzo kulturalni i zachowujemy tutaj na blogu wysoki poziom kultury słowa.
Przez ostatnie lata miałam też okazję nawiązać wiele fajnych współprac barterowych 
z różnymi firmami. Bardzo dziękuję za okazane zaufanie wszystkim firmom!
 Od stycznia do października bloga łącznie odwiedziło 42 tysiące osób.
Powiem wam tak, że z roku na rok jestem coraz bardziej zaskoczona statystykami tej strony.
Przez 12 miesięcy na blogu napisaliście łącznie 2,8 tys. komentarzy 
z motywującymi do dalszego działania słowami - DZIĘKUJĘ!
Poniżej zamieszczam liczbę wyświetleń według przeglądarek i systemu operacyjnego.
Znaczna część czytelników najczęściej korzysta z przeglądarki CHROME 
oraz telefonów z androidem. Z przeglądarki CHROME łącznie było wejść 43,8 tys.
natomiast z androida 23,8 tys.
Na samym końcu zamieszczam statystyki strony według kraju:
Nie wiem czy wspominałam o tym tutaj, ale dwa lata temu od powiatu mojego miasta
otrzymałam wyróżnienie w konkursie fotograficznym pt. " Wiosna, ach to Ty"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Strona od 2013r. do 2024r. łącznie uzyskała 730 tysięcy wyświetleń 
i przez wszystkie lata napisaliście 
13,2 tys. komentarzy!
Bardzo Wam dziękuję za kolejny rok blogowania i co? Byle do miliona!
Trzymajcie się ciepło!

6 komentarzy:

  1. Kochana Olu! Piękny staż! Serdecznie gratuluję i życzę pełnych satysfakcji lat w prowadzeniu bloga. Z przyjemnością do Ciebie zaglądam i jak długo będziesz go prowadzić tak długo ja tu będę. Gorące pozdrowienia i uściski 😘🎉🌷🎂

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego na dalsze lata ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie GRATULACJE i idź dalej do przodu!!!!!!!!!!!
    Cieszę się, że ja poznałam Twojego bloga :)
    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, zacnej rocznicy gratuluję i życzę Ci wielu kolejnych.
    Niech twoja blogowa przygoda trwa, dając radość Tobie i Twoim czytelnikom!
    Z najcieplejszym pozdrowieniem...
    Anita

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥