Translate

niedziela, 14 stycznia 2024

It's a MoT


# WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W ramach współpracy barterowej ze sklepem Its' a MoT
zaprezentuję fajne smartwatche, które będą idealne na prezent, 
ale tak samo sprawdzą się podczas codziennego użytkowania.
Ja wybrałam Damski smartwatch G.ROSSI, który posiada dodatkowy pasek
i po zakupie otrzymuje się tak samo gwarancję.
Zegarek jest wyposażony w dziewięć trybów sportowych, analizę snu 
i dzięki tej funkcji możemy sprawdzić ile godzin w nocy spaliśmy.
Można tak samo ustawić różne przypomnienia o spotkaniu, o zażyciu leków, o piciu wody.
Na smartwatchu pojawiają się tak samo powiadomienia o otrzymanych na telefon
wiadomościach, przychodzących połączeniach oraz powiadomieniach z Facebooka.
Można tak samo zmienić wygląd wyświetlacza. Do wyboru jest pięć motywów:
 meduzy, motyla, złożonego motylka, kociaka czy bukietu kwiatów.
Dużym plusem jest to, że zegarek jest wodoszczelny, więc nie trzeba się martwić,
że jeżeli zachlapiemy smartwatcha to coś mu się stanie.
Jeżeli chcecie poczytać o bardziej szczegółowych informacjach
to odsyłam was do strony sklepu.
Co sądzicie o takim smartwatchu?
 Czy waszym zdaniem jest to przydatne urządzenie?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

34 komentarze:

  1. Myślę, że to przydatne urządzenie dla młodych i aktywnych osób.
    Poza tym prezentuje się bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem urządzenie jest tak samo przydatne dla osób w starszym wieku ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. A ja nie korzystam w ogóle z zegarka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach to większość osób raczej korzysta z zegarka
      w telefonie ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Smartwach jak najbardziej korzystam ale ze stara już jestem to dla mnie ma za dużo funkcji, ale dla Młodych czemu nie !!,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że korzysta Pani ze smartwatcha :D Pani Aniu kobieta nigdy nie jest za stara na zadbanie o siebie i własne zdrowie, a smartwatch między innymi umożliwia monitorowanie ciśnienia krwi, ale tak samo pulsu :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Dla osób, które lubią takie gadżety to na pewno fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ♥ Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie dość, że świetny to jeszcze przydatny ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gadżet jest bardzo praktyczny :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Model, który wybrałaś jest bardzo elegancki. My w domu wszyscy mamy takie " zegarki" i w sumie korzystamy ze wszystkich funkcji jakie one oferują. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funkcje w tych smartwatchach są bardzo praktyczne.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Według mnie to super gadżet i bardzo przydatny :) Sama mam jeden. Twój model jest piękny, elegancki i gustowny! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem takiego samego zdania jak Ty ;)
      Fajnie, że ten model smartwatcha spodobał się Tobie :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Elegancki i funkcjonalny :) Super- robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ten smartwatch spodobał się :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Witaj ♥
    Marzy mi się kiedyś taki ;) Może jak mój Mi Band już się popsuje to się skuszę.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MiBand tak samo jest bardzo przydatny :D
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Kiedyś miałam ale jeszcze z bardzo ograniczonymi funkcjami. Fajna zabawka:)
    Te są ciekawsze i bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten smartwatch też posiada ograniczone funkcje, ponieważ brakuje w nim m.in. odbierania połączeń :/ Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Całkiem ładne, choć ja akurat jakoś nie czuję potrzeby posiadania zegarka i tak ten telefon mam wiecznie przy sobie :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obecnych czasach to raczej większość ludzi korzysta z zegarka
      w telefonie ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Mam smartwatcha i bardzo lubię, a - nie uwierzysz - dziś rozglądałam się po necie za nowym. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem warto zajrzeć do tego sklepu ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Bardzo ładny ten Twój nowy gadget :) Miłego użytkowania!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sprawdzi się :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Jest to bardzo interesujące i fajne urządzenie.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodatkowo posiada wiele przydatnych funkcji :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Fajny gadżet. Mój mąż lubi tego typu zegarki.
    Ja kocham te klasyczne, ale na trening lub w podróż lubię zakładać też wersje nowocześniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto mieć taki zegarek, jeżeli akurat nie mamy przy sobie telefonu,
      aczkolwiek w dzisiejszych czasach to częściej nosi się przy sobie telefon, a niżeli zegarek.
      Do niedawna to korzystałam jeszcze z takiego tradycyjnego zegarka ze wskazówkami na rękę ;p Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥