Translate

wtorek, 20 czerwca 2023

Wracam po przerwie...

 

Ostatni wpis pojawił się tutaj rok temu, lecz zwyczajnie potrzebowałam zrobić sobie trochę przerwy.
Zresztą jak napisała Amelia z bloga melkablogerka w jednym ze swoich wpisów
pozwolę sobie zacytować jej słowa i mam nadzieję, że nie będzie miała mi tego za złe,
jednakże zgadzam się z tym stwierdzeniem na sto procent i myślę,
że każdy bloger również to potwierdzi "bloger z bloga ucieknie,
ale blogowanie z krwi blogera nigdy nie zniknie". Po prostu lepiej nie mogłabym tego ująć.
Do końca sierpnia chcę zakończyć dział Blogowe Pogaduchy z osobami,
które zgłosiły się do tej serii w tamtym roku i rozpocząć nowe zapisy,
więc jeżeli będziecie chcieli się zgłosić do Blogowych Pogaduch 
to zobaczycie na blogu informację o zapisach.
Tak jak było wcześniej będą pojawiały się wpisy o zwierzętach ze schroniska,
moje autorskie zdjęcia, opowiadania i przemyślenia, a także recenzje przetestowanych produktów.
Na pewno pojawią się na blogu pewne zmiany, 
ale mam nadzieję, że wyjdą tylko na dobre.
Z takich podstawowych informacji to chyba wszystko.
Koniecznie napiszcie w komentarzu co tam u Was słychać?
Macie jakieś plany na zbliżające się lato?
Źródło obrazu: PIXABAY

46 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś. Na pewno będę Cię odwiedzała.🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się z tego powodu, że będziesz tutaj zaglądała i zapraszam na bloga ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Jak ja się cieszę, że wróciłaś. Melka też ma przerwę w pisaniu, niestety. A mi brakowało tych Twoich pogaduch. Powodzenia w ponownym prowadzeniu bloga. Co u mnie słychać? Piszę o tym na blogu, ale tak naprawdę nic nowego i wszystko jest ok. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że przez ten okrągły rok to jednak brakowało mi blogowania. Miejmy nadzieję, że Melka prędzej czy później też powróci do blogosfery :D Dziękuję - powodzenie na pewno się przyda :)
      Zatem serdecznie zapraszam do śledzenia Blogowych Pogaduch :D Cieszę się, że u Pani jest wszystko okej :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
    2. Kochana moja, nie jestem Pani :) Mam na imię Iwona i nie patrz na to, jak bardzo stara już jestem, haha :) Uściski...

      Usuń
    3. Kobiety zawsze są młode duchem, a wiek to tylko liczba ;)
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  3. Zawsze mnie cieszą takie powroty. :)
    Na lato mam w planie sanatorium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Super plany na wakacje :D Życzę miłego wypoczynku w sanatorium :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Fajnie, że znowu zawitałaś. Będę oczywiście zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. też kiedyś miałam sporą przerwę od bloga, a u Ciebie czekam na kolejne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taka przerwa jest człowiekowi też potrzebna :) Zapraszam do śledzenia bloga ;) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Fajnie że wróciłaś :)
    Moja najdłuższa przerwa, od blogowania, to było 2 miesiące.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z tego powrotu, bo jednak mi tego brakowało :D
      Dwa miesiące to znowu nie aż taka długa przerwa w porównaniu do mnie ;)
      Zapraszam na nowe wpisy ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Witamy z powrotem. Świetnie, że wróciłaś.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie powitanie :D Pozdrawiam i zapraszam na nowe wpisy ♥

      Usuń
  8. Fajnie, ze wróciłaś, nie ma co porzucać blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też doszłam do takiego wniosku, że nie warto porzucać blogowania ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Hej, odpocząć trzeba. A skoro odpoczęłaś i wróciłaś to życzę Ci weny. Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczynek jest człowiekowi potrzebny. Weny na szczęście mi nie brakuje :D Również pozdrawiam i zapraszam do śledzenia bloga ♥

      Usuń
  10. Skoro po przerwie, to pomysłów pełna głowa!
    Witaj więc i czekam na wpisy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pomysłów akurat mi nie brakuje :D Zatem zapraszam do zaglądania na bloga ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. witam Cię Doris ♥
    wspaniale znów Cię widzieć.. świetnie, że wróciłaś .. :)
    przerwa jest potrzebna, czasem konieczna, bo trzeba odpocząć..

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło, moc cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej czy później ten powrót musiał nastąpić ;)
      Zgadzam się z Tobą, że przerwa każdemu jest czasem potrzebna ;)
      Również pozdrawiam i zapraszam do zaglądania na bloga ♥

      Usuń
  12. Miałaś sporą przerwę, więc na pewno masz mnóstwo pomysłów i nas nimi zaskoczysz.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda dosyć długo mnie tutaj nie było. Pomysłów na szczęście lub nieszczęście nigdy mi nie brakuje :D Czy zaskoczę to pewnie jeszcze się okaże ;) Zapraszam do zaglądania na bloga ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  13. Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za odwiedziny i zapraszam do zaglądania na bloga ♥
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  14. Każdy czasem potrzebuje przerwy... później wraca się z nową energią... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda czasami dobrze jest zrobić sobie przerwę, aby naładować akumulator i wrócić z nową energią :D Zapraszam do zaglądania na bloga ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  15. Czasem każdy z nas potrzebuje przerwy, która bardzo dobrze robi. Cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ta przerwa wyszła na dobre to prawdopodobnie jeszcze się okaże ;)
      Bardzo mi miło z tego powodu :) Zapraszam zatem do zaglądania na bloga ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  16. Przerwa czasami jest potrzebna :) Fajnie że wracasz i to z nową energią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energia raczej nigdy mnie nie opuszcza ;) Od czasu do czasu trzeba sobie zrobić taką przerwę, ale rok to zdecydowanie było za długo :)
      Zapraszam do zaglądania na bloga ♥ Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥

      Usuń
  17. W takim razie wyczekuję kolejnego wpisu :) Witaj z powrotem w blogsferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za powitanie i zapraszam na kolejne wpisy ♥
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  18. Witam, blog mi się podoba i zostaje. PS. Obserwuje...
    A jak lato to wakacje, wycieczki, ogród - nasze prywatne sangri LA 😉😉😉 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu, że mój blog się spodobał i zapraszam do zaglądania tutaj :) Gdy na zewnątrz świeci słońce to warto korzystać z lata
      i robić sobie właśnie jakieś wycieczki lub nawet posiedzieć w ogrodzie :)
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do śledzenia bloga ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  20. Długa Twoja przerwa, ale najważniejsze, że wyszła Ci na dobre. Życzę kolejnych udanych wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tak długiej przerwy podczas mojego blogowania to nie miałam,
      jednakże na pewno była ona potrzebna :)
      Bardzo dziękuję i zapraszam do śledzenia bloga ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  21. Oczywiście czasem przerwa jest potrzebna.
    Nie lubię gdy ktoś po wielu latach z dnia na dzień bez żadnej informacji likwiduje swój świetny blog. Bardzo nad tym boleję.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przerwa w blogowaniu była spowodowana prywatnymi sprawami,
      ale spokojnie pod żadnym pozorem nie zamierzam likwidować bloga
      ani z niego rezygnować. Po pierwsze za dużo serca i czasu poświęciłam na prowadzenie tej strony. Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥