Translate

czwartek, 7 września 2017

" Zanim się pojawiłeś " - streszczenie

W dzisiejszym poście napiszę Wam bardzo krótkie streszczenie książki pt. " Zanim się pojawiłeś".
Film z całą pewnością jest każdemu znany. Streszczenie nie będzie od początku książki, ponieważ chcę Wam zostawić także coś do przeczytania na własność.
***
Mama Willa przyjechała do Lou z prośbą, aby nie składała wypowiedzenia z pracy, ponieważ jako jedyna potrafiła się z jej synem dogadać. Louisa powiedziała jego mamie, że nie zamierza brać udziału w śmierci Willa. Dusiła mocno w sobie swoje emocje, dlatego postanowiła porozmawiać z siostrą, która wpadła na pomysł, aby Lou zorganizowała dla Willa różne podróże, dzięki którym zmieni zdanie i pokaże mu, że ma jeszcze po co żyć. Rodzice chłopaka przystali na jej propozycję. Z początku Pani Traynor chciała z nimi jechać, ale wtedy jego ojciec powiedział, aby Will jechał sam, ponieważ wtedy poczuje się w końcu jak mężczyzna. Louisa z Willem i Nathanem pojechali oglądać wyścigi konne. Potem mieli zjeść w restauracji, ale wcześniej zapomnieli zarezerwować stolika. Pod koniec dnia Lou zauważyła, że Will wcale się do niej nie odzywa, więc zapytała go jaki jest tego powód. Will powiedział jej,że cała ta wesoła wycieczka się mu nie podoba i myślał. iż ona nie jest taka sama jak wszyscy. Louisa nie wiedziała o co mu chodzi. Wtedy dopiero oznajmił jej, że sama zdecydowała za niego, tak samo jak to robią inni. Jemu wyścigi konne się nie podobały. Kolejna ich wycieczka była na koncert klasyczny. Tym razem był to strzał w dziesiątkę, ponieważ obydwojgu się to spodobało. Will od niepamiętnych czasów poczuł się jak mężczyzna i chciał się tą chwilą nacieszyć. Louisa wychodząc z koncertu miała zwyczajnie łzy w oczach. Nasza bohaterka urządziła w domu przyjęcie urodzinowe. Zaprosiła oczywiście Willa, swojego chłopaka Patricka oraz rodzinę. Nie było jedynie jej siostry, ponieważ wyjechała za granicę. Rodzice Louisy bardzo przyjaźnie powitali niepełnosprawnego gościa, ale Patrick był o niego trochę zazdrosny. Patrick podarował jej piękny naszyjnik, a Will specjalnie zamówił dla niej pasiaste czarno-żółte skarpetki, które w przeszłości lubiła nosić. Z nich była najbardziej zadowolona i cieszyła się jak małe dziecko. Pod koniec dnia Lou z Patrickiem przeżyli ze sobą namiętną noc. Za jakiś czas Louisa wraz z Willem wybrali się razem do studia z tatuażami. Dziewczyna na poprosiła, aby na biodrze wykonano jej pszczółkę, a Will wytatuował sobie datę wypadku. Ojciec Louisy dostał pracę od taty Willa, a on zaproponował Louisie nocleg w pokoju gościnnym, lecz ona zdecydowała się przeprowadzić do Patricka. Razem z Willem wybrała się jako osoba towarzysząca na wesele. W pewnym momencie siadła mu na kolanach i zaczęli tak tańczyć na wózku. Na koniec udali się w ostatnią podróż. To właśnie tam Louisa wyznała Willowi swoją miłość z nadzieją, że będzie chciał jednak żyć. Niestety, ale Will postanowił zrealizować swój plan pomimo starań najbliższych, którzy chcieli go odciągnąć od tego pomysłu za wszelką cenę.

31 komentarzy:

  1. Książki nie czytałam, ale oglądałam film. Był bardzo wzruszający i piękny.
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci,że sama myślała, by robić u siebie streszczenia książek, bo czasem człowiek szuka w sieci czegoś takiego i no... nie ma. Ale to jednak trochę za dużo pracy, przynajmniej na razie, zwłaszcza, gdy czytam głównie fantastykę, która do "łatwych" do streszczania nie należy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce, ale nie czytałam. Trochę nie moje klimaty, gdyż sięgam głównie po fantastykę, kryminały i czasem biografie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam :) Książka wzruszyła mnie ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabrałam się kiedyś za czytanie, ale po obejrzeniu filmu jakoś nie ma to dla mnie sensu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o książce i chciałam się za to zabrać, ale jeśli mam być szczera to mój brak czasu mi niestety na to nie pozwala.
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam i o filmie o książce nawet chciałam obejrzeć film ale zawsze coś wypadało 😃
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja owle filmy ;p
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą książkę <3 Oglądałam też film, polecam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam film :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely blog! Have a nice day doll!

    I'm following you! Follow back? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. super się zapowiada chętnie przeczytam
    Zapraszam i zostaw po sobie ślad♡
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji przeczytać książki, ale na filmie byłam w kinie. Bardzo mi się spodobał, szkoda, że skończył się tak smutno (chodzi mi o Willa). Bardzo lubię soundtrack z tego filmu. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam całą książkę, film również obejrzałam.. jestem wielką fanką :)
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten film i książkę <3
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam książkę i oglądałam film parę razy.
    Zdecydowanie moje ulubione. ♥

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne i film i książka!
    pozdrawiam, fittravelcouple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę ją w końcu przeczytać <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Książki nie czytałam, ale może jak znajdę chwilę to przysiądę, jednak prędzej pewnie obejrzę film :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  20. Znając mnie to szybciej obejrzę film :) chociaż słyszałam już o nim dawno to jeszcze się do tego nie zebrałam.

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam film i bardzo mi się podobał:) Na końcówce oczywiście się wzruszyłam:D
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, pamiętam jak oglądałam ten film i pod koniec miałam łzy w oczach a teraz czytając te bardzo ładnie napisane streszczenie, wszystko sobie przypomniałam ! Świetne streszczenie !

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Książki nie czytałam, ale film świetny!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam film i bardzo mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  25. O książce nawet nie słyszałam, ale z pewnością kiedyś przeczytam tą książkę.
    Pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. nie słyszałam o tym,a ale ciekawa fabuła :D
    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny blog, oby więcej takich!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpierw czytałam książkę, która mi się bardzo spodobała. Później zaś przyszła pora na filmową wersję, no i ekranizacja również mnie urzekła, a aktorzy w głównych rolach zostali bardzo dobrze dobrani. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I książka i film rewelacyjne i pouczające. Ja chłop dużo czytam, a tu pozytywnie i niespodziewanie się wzruszyłem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥