Translate

czwartek, 28 kwietnia 2016

Czekam na Ciebie

Witajcie!
Postanowiłam wprowadzić na blogu nowy dział pt. "Czekam na Ciebie"!
Będę przedstawiała wam raz w miesiącu wybrane przeze mnie zwierzęta, które swój czas spędzają za kratami schronisk. Te stworzenia każdego dnia cierpliwie wyczekują
 swojego nowego kochającego właściciela.
Na świecie jest bardzo wiele istot, które czekają właśnie na Ciebie!
To TY możesz odmienić ich smutny los życia!
Od wielu lat zadaję sobie jedno pytanie.
 Dlaczego ludzie kupują zwierzaki, zamiast wziąć je ze schroniska?
Zazwyczaj słyszę odpowiedzi typu: "Bo kupione są ładniejsze".
 Moim zdaniem każde stworzenie jest ładne, a człowiek powinien się zastanowić co tak naprawdę jest ważniejsze: kupić pupila, który do końca swych dni będzie miał beztroskie życie czy zabrać smutnego czworonoga wyczekującego za kratami kochającego domu. 
Moja odpowiedź jest jednoznaczna.
Mam nadzieję, że dzięki temu działowi wiele sierotek znajdzie swój prawdziwy dom!
W dzisiejszym wydaniu przedstawiam wam BARIEGO i MAĆKA
 Obydwoje znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS.
Bari ma za sobą bagaż doświadczeń. Gdy uciekł z adopcji po długiej tułaczce wpadł pod samochód. Jak można przeczytać to wspaniały pies, który jest łagodny lecz z dystansem patrzy na świat, ale uwielbia pieszczoty.
Podczas spacerów, które ponoć bardzo lubi, często odwraca się za człowiekiem, patrzy czy na pewno jest. Schronisko nigdy nie zastąpi mu domu i kontaktu z człowiekiem, którego bardzo potrzebuje. Czy jest ktoś, kto mógłby dać mu szansę? (płeć; samiec, wiek; ur.ok.2014r.)
Tel.kontaktowe w sprawie adopcji: 500 – 404 – 996, 691 – 485 – 682,  698 – 024 – 633. 
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja Bari” i z pewnością ktoś oddzwoni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maciek to kotek, który także wiele przeżył. Jest ślicznym buraskiem i niestety rok temu nagle stał się bezdomny, gdyż zmarła jego właścicielka. Jak możemy przeczytać ten kociak jest łagodny, bardzo miziasty, lgnie do człowieka i kontaktu z nim. Dobrze dogaduje się z innymi kotkami.
(płeć; samiec, wiek; ur.ok.2007r.)
Tel.kontaktowe w sprawie adopcji: 500 – 404 – 996, 691 – 485 – 682, 698 – 024 – 633.
W razie gdyby telefon nie został odebrany, można wysłać sms-a z treścią : "adopcja Kota Maćka”
 i z pewnością ktoś oddzwoni.
Ps. Kociak został przygarnięty przez pewną rodzinę :)

92 komentarze:

  1. Bardzo mądry post. Ja bardzo bym chciała mieć zwierzaka, ale niestety mam alergię :(

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie rozumiem jak można porzucać zwierzęta. Ludzie niby są czuli i nie mogą patrzeć na ich cierpienie ale rzadko kiedy decydują się zabrać je ze schronoska..

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysl na posty moze kogos zaciekawisz i moze ktos wtedy adoptuje te biedne zwierzaczki :(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że coraz częściej pisze się o schroniskach i dobrze! Fajne, że zaczynasz nowy dział na swoim blogu. Ja mam spory zwierzyniec w domu. Chociaż nie należą do mnie, a raczej do mojej siostry. Ale Bari jest słodki! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie od dawna myślę, że jak bym miała mieć psa czy kota to właśnie go wezmę ze schroniska, ale póki co mam królika - na razie wystarczy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam trzy znalezione kotki. Kocham je najbardziej na świecie! Dokarmiam również mnóstwo zwierząt. Jest to cudowne, że zachęcasz do tego ludzi! Zapraszam do mnie http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm jakie słodziaki <3 Ja kocham swoją sunie bardzo.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, mam nadzieję, że ktoś zainteresuje się tymi słodziakami, niestety sama mam już kota, ale mocno trzymam kciuki, żeby Bari i Maciek znalazły nowy dom :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne zwierzaki, uwielbiam te wspaniałe kreaturki !! :D
    POZDRAWIAM http://maybesomethingbig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na posty ! Ja niestety zwierzątka żadnego nie mam i w najbliższym czasie mieć też nie będę, ale kto wie, co przyniesie przyszłość. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam przygarnięte 4 koty, 4 psy z ulicy :) Mogłabym więcej no ale nie da się :/

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za kochane zwierzaki *-* Chcę miec psa bo kota już mam ale mam nie zgadza się póki co ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym pomóc zwierzakom ze schroniska, w szczególności psom, jednak pomimo chęci, nie jestem na obecnym etapie życia przygarnąć jakiegoś, bo zwyczajnie nie miałabym dla niego czasu.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł na post! Trzeba pomagać tym biednym zwierzętom, to naprawdę piękne, że napisałaś taki post.
    Pozdrawiamy
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jakie słodziaki <3.
    Ja przygarnęłam psa sąsiadów, którzy go porzucili bo sobie wyjechali za granicę..
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam pieska ze schroniska i był najcudowniejszy na świecie. Niestety kilka miesięcy temu mnie opuścił :( Nie rozumiem ludzi, którzy kupują zwierzęta zamiast je adoptować ...
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na posty:) Słodkie pieski;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł na posty, pamiętam jak byłam młodsza i w naszym ogródku znalazłam małego pieska który niewiadomo skąd sie tam wziął i po kilku dniach stał sie moim najlepszym przyjacielem, ale niestety go straciłam. Naprawdę świetny pomysł na takie posty.
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna inicjatywa! Ja niestety raczej nie przygarnę żadnego pieska więcej, ponieważ ten którego obecnie mamy jest bardzo duży i silny. Nie wiemy jak zareagowałby na nowego towarzysza i obawiamy się, że mógłby być dosyć agresywny.
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezeli bylabym w Polsce z przyjemnoscia przygarnelabym kociaka a nawet i psiaka moj Leonard potrzebuje towarzystwa <3 Tylko taki problem ze zwierzak musi byc zaszczepiony i musi miec chipa i paszport.. ale kto wie moze dogadam sie z jakims schroniskiem <3 Swietny pomysl na akcje!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham zwierzęta! Super pomysł :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham zwierzęta, sama mam psa ze schroniska i nie wyobrażam sobie lepszego przyjaciela :)
    Pozdrawiam paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zwierzęta, sama mam kotka, który został uratowany po stracie matki i uwielbiam go. Jak dla mnie kupowanie zwierząt jest trochę bez sensu skoro można je wziąć ze schroniska.
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedne zwierzątka :( Ja na pewno zaadoptuję kiedyś psa ze schroniska :) Trzymam kciuki za Bariego i Maćka.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ❤️ masz ogromne serce do zwierząt, jesteś bardzo wrażliwą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lepiej brać zwierzęta ze schroniska niż kupować, takie lepiej potrafią kochać :) Obserwuje

    http://mvrceliablogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chciałabym mieć psa jednak rodzice się nie zgadzają.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mądry post :).

    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy i mądry wpis. Super..

    OdpowiedzUsuń
  31. piesek przekochany :)
    ale kotów nie lubię, dla mnie to taka plaga jak gołębie czy szczury :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam już 4 psy i nie mogę niestety mieć więcej.. :\
    Dobra seria i mądra notka :*
    Obserwuje :*
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku! Jakie słodziaki, ja mam tylko jednego psa- Majkę *-* <3 Świetny pomysł na post. Prześliczny jest ten kociak *-* <3 Zaczynam obserwować
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wielkie brawa za pomysł!
    Sama czasami chodze do schroniska, żeby wyprowadzac psiaki i uwierz, zawsze chce wziąc je wszystkie do domu haha. W przyszłości na pewno bede miec jakiegoś zwierzaka!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mądry post :). Chciałabym mieć takie pieska :), ale alergia :(

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie napisany post. Ja mojego psa kupiłam już bardzo, bardzo dawno temu. Gdy jeszcze byłam mniejsza i mało wiedziałam o losie psów w schroniskach. Myślę, że teraz postąpiłabym inaczej i adoptowałabym psa w schronisku, a nie kupowała z hodowli. Ale później raczej odpokutowałam chodzeniem do schroniska, przynoszeniem karmy, koców, przysmaków... :D

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny pomysł na posty ;) szkoda mi takich zwierzaków :(

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama mam zwierzaka ze schroniska! :)

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. To wspaniałe, że będziesz pisała o stworzeniach ze schroniska, może kogoś nakłonisz do adopcji. Ja sama posiadam przygarniętego psa, widać, że okazuje wdzięczność :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł, biedne te zwierzaki :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam psy, jednak w domu mam już trzy zwierzaki i nie mogłabym przygarnąć kolejnego. :((

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak już bede mieszkac na swoim to zaadoptuje takiego słodziaka!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Udanego długiego weekendu majowego, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie tez jest aki post, trzeba m ówić o tym jak najwięcej :)
    Mój blog-klikkkk

    OdpowiedzUsuń
  45. Mój kot również jest ze schroniska, a dwa psiaki (które jeszcze mam) to znajdy. Nie ma lepiej kochającego zwierzaka niż ten bez domu :)

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, że pomagasz w adopcji zwierząt. Ja mam suczkę ze schroniska. Jest u nas już 3 lata. W miarę regularnie staramy się pomagać schronisku. Czy mobilizować innych do pomocy. Mam nadzieję, że Bari i Maciek szybko znajdą kochających właścicieli :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Popłakałam się myśląc o tym ile takie zwierzęta muszą przeżyć. W przyszłości mając swój dom na pewno zaadoptuje jakiegoś zwierzaka ze schroniska :((

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały post! Dobrze, że są jeszcze osoby, które troszczą się o te zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  49. jakie piękne! Sama, gdybym mogła bym z chęcią stado zaadoptowała, ale cóż..alergia :c
    Dobrze, że są jeszcze ludzie, których obchodzi los biednych zwierzątek ♥
    Cudowny post! ♥


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajny pomysł na post! i chyba tez zacznę o ty myśleć. Ja psiaka chcę wziąć za jakiś czas i na pewno ze schroniska;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  51. o jejku <3 szlachetny gest ! Sama mam dwa pieski, ktore kocham nad zycie i nie wyobrazam sobie ich straty. A schronisko, nie ludzmy sie, nie jest odpowiednim miejscem dla zwierzat, ktore nie sa niczemu winne. No, ale lepiej niech taki pies bedzie w schronisku niz ma go posiadac osoba, ktora sie nad nim zneca. pozdrawiam!

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie, że propagujesz taką akcję. Ja niestety nie pomogę, bo mam już trzy psy.
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post, dobrze, że poruszyłaś ten temat. Mam dwa psy i kota, w tym jednego, który kiedyś był bardzo źle traktowany. Ludzie potrafią być okrutni w stosunku do zwierząt... Na pewno udostępnię post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Nieraz spotkałam się z okrucieństwem ludzi do zwierząt i osoba, która tak traktuje zwierzęta nie może być dobrym człowiekiem.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
    2. Zgadzam się. Ludzie i zwierzęta mogliby się zamienić ciałami na jeden dzień... Również pozdrawiam i zapraszam - simplyzosia.blogspot.com

      Usuń
  54. Świetny pomysł na takie posty, na pewno pomoże odnaleźć niektórym ludziom tego idealnego zwierzaka! Nienawidze osób, które biorą sobie zwierzę i nie potrafią się nim zaopiekować... tylko oddają do schroniska, albo robią jeszcze gorsze rzeczy.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna seria <3 moją kicię kilka dni temu potrącił samochód...
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super pomysł!
    Biedne zwierzaki, niestety ale w większości przypadków są traktowane przez ludzi jako ozdóbka. Na chwilę, gdy nie zaczną się problemy.
    Bardzo podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zwierzęta! Nie mogę chodzić do schroniska, bo najchętniej bym wszystkie zwierzęta ze sobą zabrała. Niestety i tak w domu mam już "istne zoo", piękne i kochane oczywiście! :)

    Moment For Me - Jessica

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja mam pieska ze schroniska, który jest ze mną od szczenięcia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie mogę zrozumieć, czemu ludzie porzucają zwierzęta. Przecież one też mają uczucia. Post bardzo ciekawy:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dobry pomysł na post :) Mam nadzieję, że zwierzaczki znajdą domek :) Ja niestety nie mam za bardzo możliwości, bo co chwilę przybłąka się do mnie jakiś kotek lub piesek, a z racji, że mieszkam blisko głównej szosy takie sytuacje zdarzają się często :)Ktoś po prostu chcąc się pozbyć zwierzaka zostawi go pod bramą, smutne, ale prawdziwe :/


    Zapraszam do siebie, nowy post:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. To jest super pomysł, może akurat wpłyniecie tym na kogos i pomożecie tym samym zwierzakom :))

    Mogłabys poklikać u mnie w ostatnich postach? Będę bardzo wdzięczna ♥♥♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ogólnie lubię zwierzęta jednak nie jestem przekonana co do posiadania jakiejś większej ich ilości. Obecnie mam owczarka niemieckiego Nelę ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. To smutne, że schroniska pękają w szwach i, że ludzie zdolni są do porzucenia zwierzęcia, z którym żyli przez pewien czas. Aczkolwiek po części jestem w stanie zrozumieć osoby, które zamiast na adopcję, decydują się wziąć psa od osoby prywatnej, która ma ich za wiele. Myślę, że chodzi o to, że większość takich osób to rodziny z małymi dziećmi. Zatem wolą wziąć szczeniaka, z którym pociecha mogłaby się bawić od małego. Bo z takim adoptowanym psem czy kotem, to nie wiadomo do samego końca, jak będzie się zachowywał. Myślę, że to lęk i strach decydują o tym, że ludzie omijają schroniska.
    I fajnie, że postanowiłaś poświęcać swoje posty schroniskom. Być może to w jakiś sposób pomoże tym porzuconym i osamotnionym zwierzętom znaleźć dom.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Właśnie zaadoptowałam psiaka ze schroniska! Sprawuje się świetnie i szybko zapomniał o koszmarze jaki przeżywał. Wraz z moim mopsikiem świetnie się dogaduje :) Naprawdę warto zaadoptować, a nie kupować!
    http://iamwiki-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaadoptowałaś Bariego czy ogólnie jakiegoś psiaka? :D
      Cieszę się iż zdecydowałaś się na adopcję. Mopsik z pewnością jest zadowolony, że ma nowego towarzysza. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
    2. Ogólnie :) Jest bardzo wesoły! Nazwałam go Charlie. W schronisku powiedziano mi, że został wyrzucony na bardzo ruchliwej ulicy,. Cieszę się, że mogłam mu dać nowy dom, w którym staramy się dać mu wszystko <333

      Usuń
  65. Niestety rodzice się nigdy nie zgodzą na zwierzaka ;<

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zwierzęta! Mieszkamy w Oświęcimiu i parę razy odwiedziłyśmy to schronisko, w którym są te zwierzaczki. Wyszłyśmy na spacer z tym pieskiem i jest cudowny!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Pomimo iż chciałabym mieć jeszcze jakiegoś zwierzaka nie mogę, bo mam już 2 pasiaki i kota. Kiedyś miałam jeszcze jednego kotka, którego znalazłam przy moim bloku. Tak sam pojawiła się u mnie Misia - znalazłam ją przed blokiem. Mój jeden piesek też już trochę przeszedł, bo przed trafieniem do nas mieszkał w domu gdzie całe dnie spędzał sam przywiązany do grzejnika. Nie miał możliwości wychodzenia na dwór - załatwiał się do kuwety. Więc nie za fajnie.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  68. Jako studentka weterynarii bardzo popieram inicjatywę. Super pomysł :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Gdyby nie to, że mam już jednego psa, to z chęcią przygarnęłabym jakiegoś ze schroniska :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Mi się udało i mam pieska ze schroniska! Kocham zwierzęta :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam nadzieję, że będę mogła kiedyś zapewnić psiakowi ze schroniska dom :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html#more

    OdpowiedzUsuń
  72. Super post!!!!! Życzę miłego dnia i pozdrawiam serdecznie! :)))

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniały pomysł na post :)Ostatnio moja ciocia zaadoptowała pieska bez jednej łapy, ponieważ odgryzł ją sobie w schronisku gdyż jego ukochana właścicielka oddała go bo był stary. Pozdrawiam, cieplutko ;)
    Zapraszam do mnie: http://ninoque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. O jaka świetna inicjatywa, słodziachne! Ja swoją już ma :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  75. super jest zrobić coś dobrego dla zwierzaka ;) one też potrzebują miłości ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowny pomysł! :)
    Sama zaadoptowałabym jakiegoś zwierzaczka.
    Każde zwierzę potrzebuje miłości i troski ze strony człowieka, warto odmienić ich los i zabrać je ze schroniska.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo mi szkoda tych zwierząt.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo dobry pomysł na post <3
    Uwielbiam ludzi, którzy mają dobre serca - takich jak Ty.
    Ja samo niedawno decydowałam się na przygarnięcie psa - jedynym problemem u mnie jest to, że mam alergię na sierść, więc piesek ze schronisko odpadł od razu :( Musiałam zdecydować się na psa z włosami - bardzo kocham moją roczną Lilę :)
    Zwierzęta ze schroniska są naprawdę kochane - doceniają nas, i to, że je kochamy <3
    Pozdrawiam :*
    wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny pomysł z takimi postami!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. świetny post <3 oby więcej takich!
    zostanę na dłużej no i oczywiście obserwuję ♥
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojej jakie śliczności :) Bardzo fajny post, samej mi się marzy jakiś zwierzak w domu, bez zwierząt jest jakoś smutno, brakuje mi tego :(
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Nominowałam Cię do LBA http://dziewczynaipasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudowne zwierzaki! Szkoda mi ich wszystkich, że muszą siedzieć samotne w takich warunkach :(

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  85. Mam już dwa koty psa i stado rybek - jak jeszcze coś przygarnę to kojejny post zatytułujesz "Jaga szuka domu, oswojona ale pyskata, za to świetnie piecze chleby"

    OdpowiedzUsuń
  86. Ojejku, biedactwa. :c Ja swojego pieska mam dzięki stowarzyszeniu, które pomaga bezdomnym psom właśnie w moim mieście i okolicach. I nigdy nie będę żałować, że nie zdecydowaliśmy się na jakiegoś rasowego psa, chociaż bardzo chciałam. Krystal jest taka kochana, że po jednym dniu od kiedy była z nami nie oddalibyśmy jej za nic. Zwierzęta to wspaniali towarzysze, ale przez nieodpowiedzialność ludzką często są skazane na cierpienia. Nie wiem jak to wygląda z ich strony, ale na pewno tęsknią i są smutne, kiedy nie wiedzą dlaczego ich właściciel już nie chce się nimi opiekować. To takie smutne. A swoją drogą bardzo dobry pomysł na post - może zachęci niektórych do wzięcia zwierzątka ze schroniska. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥