Translate

czwartek, 5 października 2017

4 lata blogowania - podsumowanie

Pierwszego października blog obchodził swoje czwarte urodziny. 
Nie mogę uwierzyć, że dzielę się z Wami moimi opowiadaniami i przemyśleniami już tyle czasu, 
a Wy nadal jesteście ze mną. Nie ukrywam, że ten rok był dla mnie bardzo ciężki pod względem blogowania jak i życia prywatnego, dlatego z niecierpliwością czekam na zakończenie tego roku 
i rozpoczęcie nowego 2018, który mam nadzieję będzie dla mnie trochę bardziej łaskawy. 
Po raz pierwszy nie potrafiłam pogodzić ze sobą obowiązków razem z hobby przez inne życiowe wydarzenia. Ten rok uświadomił mi, że nie warto oglądać się za siebie i po raz kolejny udowodniłam sobie, a także najbliższym, że nie tak łatwo się poddaje. Niemniej jednak czasami trzeba nauczyć się przegrywać i wyciągać odpowiednie wnioski z popełnianych błędów. 
Od dłuższego czasu staram się kierować w życiu tym cytatem:
"Kiedy życie połamie Ci skrzydła to nauczyć się latać na miotle".
Latam na niej bardzo długo, dlatego niektórzy znajomi określają mnie mianem " Czarownicy".
Ten rok blogowania przyniósł także chwilowy brak weny i motywacji do dalszego działania, jednakże mam nadzieję iż szybko się podniosę i zacznę od nowa z uśmiechem na ustach robić to co lubię.
Najchętniej czytanym wpisem w tym roku było streszczenie książki " Wróć jeśli pamiętasz".
Na zakończenie tej pogawędki zostawiam Was ze statystykami strony jakie zdołaliśmy wspólnymi siłami uzyskać przez cały ten okrągły rok. Patrząc na statystyki z poprzedniego roku to od października 2016 odwiedziło nas łącznie 16,167 tysięcy osób z Polski.
Czego mogę życzyć tej stronie na kolejny rok? Przede wszystkim wiernych jak dotąd czytelników, którzy w trudnych momentach dają mi naprawdę wielkiego kopa do działania i ogromną motywację 
♥ Dziękuję z całego serca za każdą obserwację, wszystkie komentarze i wyświetlenia 
 ♥ JESTEŚCIE NAJLEPSI 

44 komentarze:

  1. Gratuluję 😘
    Spora liczba 💞
    Oby tak dalej😉
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takiego wyniku!! To kiedy milion? <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Do miliona jeszcze daleko, ale mam nadzieję, że kiedyś taka liczba dzięki Wam pojawi się na blogu :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Super wynik ! Oby tak dalej :) Mam nadzieję, że i ja wytrzymam 4 lata albo i więcej :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Dopóki pisanie będzie sprawiało Ci przyjemność to z całą pewnością wytrzymasz wiele lat w tym co robisz i tego z całego serca Tobie życzę :) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Moje serdeczne gratulację!
    Ja w blogosferze siedzę już od 2012 roku. ;)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ To też sporo czasu :) Życzę samych sukcesów w blogosferze ^^ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Ogromna liczba i lat i wyświetleń! Duuuuże gratulacje i dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Życzę dalszych sukcesów :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów i jeszcze więcej wytrwałości w tym co robisz! Pozdrawiam!
    https://xonlywayofk.blogspot.com/ Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ W obecnym momencie najbardziej przydałaby mi się zdecydowanie wytrwałość. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. To już sporo czasu, gratuluję ☺

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear, I'm in love with your blog posts and photos! We can be good blog friends ^_^ I'm following you on GFC #1069, how about to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 4 lat na blogosferze, a także wszelkich sukcesów! Oczywiście życzę Ci kolejnych długich lat oraz owocnego pisania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cztery lata to naprawdę dużo. Ja bloguję od 2009 roku, a mój obecny blog powstał w 2012. Życzę ci wielu czytelników i blogowych sukcesów.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 4 lat w blogosferze! Oczywiście życzę kolejnych - jeszcze lepszych :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze, gratulacje tych 4 lat! i dalszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc jak szybko ostatnio leci czas już niedługo będziesz z uśmiechem na ustach witać 2018 :D

    Gratuluję 4 urodzin bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że już niedługo z uśmiechem na ustach będę witała rok 2018, ponieważ przyznam szczerze, że ten rok był dla mnie bardzo ciężki i zarazem skomplikowany. Dziękuję bardzo ♥

      Usuń
  15. świetne liczby odwiedzin, gratuluję i obu tak dalej <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję obserwatorów i liczby wyświetleń. Powodzenia.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, takiej ilości obserwatorów, wyświetleń i życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu. ♥

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Serdecznie gratuluję i życzę oczywiście wielu inspiracji i wytrwałości :)

    charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kochana ! Mam nadzieję żę jeszcze więcej uda Ci się osiągnąć :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! ;) Pozdrawiam!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥